2011. szeptember 13., kedd

NOTD - It's my year

Ez a lakk egy álom! Amikor megláttam, tudtam, hogy ez nekem kell. Az egyik legszebb lakkom, ha nem a legszebb. Próbáltam úgy fotózni, hogy átjöjjön Nektek is az, hogy ahogy esik rá a fény, úgy változik a színe a csillámok miatt. Egyébként teljesen furcsa, hogy a külföldi hivatalos OPI oldalon ez a lakk a Miss Universe kollekció része, míg nálunk amikor bementem a boltba és érdeklődtem a kollekció után, azt sem tudták mi fán terem. A lakkot végülis megkapták, de csak mint új színeket, érdekes... A magyar hivatalos oldalon sincsen fenn ez a kollekció, csak a Touring America.
Nagy divat idén ősszel a valamilyen csillámokkal megáldott körömlakk, akármilyen színről is legyen szó. Az egyik kedvenc színem a lila, így nem is kell hosszan magyarázni miért is tetszik annyira. Nem is szokványos lakk szerintem, így nekem tökéletes. :) 
A kép alján több fényt kap, színváltós :)

Így néz ki üvegben az It's my year árnyalat, 15ml, mint szokásosan az Opi lakkok
Ti vettetek mostanában valamilyen csillámos lakkot?

4 megjegyzés :

Jaj, ez nagyon szép, már egy másik blogon is láttam mostanában. Új lakkot nem vettem mostanában, viszont rátaláltam egy régebben vásárolt She lakkra, ami ilyen mályvaszínű alapból és szivárványszínűen csillámlik. Imádom!

Nagyon szép!
Nekem is van egy hasonló lila OPI lakkom és épp a mai bejegyzésben is szerepel.
Nem rég 1 éve lesz,hogy OPI párti lettem azóta mást nem is igen veszek, a téli Muppets színeit várom azok is gyönyörűek.

Az ilyen színváltós,csillámos lakkok a kedvenceim,csodás :)

Megjegyzés küldése