2011. szeptember 6., kedd

NOTD - BTGN ezüst

Egész nyáron rikítóbbnál rikítóbb lakkok voltak a körmeimen, nem azt mondom, hogy meguntam, de most valami enyhítésre vágytam. Így jött az ötlet, hogy felteszem a még fel nem használt ezüst végeket a körmömre az essence BTNG francia manikűrjéből. Most ősszel egyébként nagy divat (lesz) a francia manikűr, de nem a megszokott fehér véggel, hanem minden más színnel. Tuti veszek fekete végeket is, az még izgalmasabb lesz. :) Ahogy a képen is láthatjátok nagyon nem jön ki a körmeimen az ezüst szín, csak annyi, hogy nem annyira fehér... Teljesen szolid, visszafogott. 
Nekem bejön, Ti mit gondoltok? :)

4 megjegyzés :

Egyszer véletlenül vettem ilyet fehér helyett, felraktam 1-2t belőle, de nem tetszett, szedtem is le rögtön. A fehér sokkal jobban tetszik.

Megjegyzés küldése