2011. szeptember 27., kedd

NOTD - Blue Shock

Írtátok többen, hogy lehetne több körmös bejegyzés, nos igyekszem eleget tenni az olvasói kéréseknek, remélem ilyesmire gondoltatok. :) Legutóbbi lakk szerzeményem ez az elég sokkoló kék szín. :D Igen, elért engem is a kék mánia, de azért nem cserélem le a készletemet csak kékre... Bár az újságban szerintem más színe volt, kéknek ez is kék, de még milyen szép kék! Kicsit metálos hatású, nem éppen szokványos szín. Aki esetleg vacilált ezen a színen, annak itt van ez a kis "minta", hátha a segítségére lesz. Jött még vele még egy szín, amit szintén meg fogok mutatni hamarosan! :)



Egy rétegben szerintem viselhetetlen színt kapunk, viszont a második réteggel nagyon jól kompenzál a lakk. Ez az első Avon lakkom, (na jó az őskorban lehet volt már egyszer egy :) ) kicsit trükkös a használata, mert amikor festettem a körmeim úgy tűnt nem lehet sokszor végigmenni az ecsettel, mert olyan hamar szárad, aztán amúgy meg mégsem. De kezdem meg szokni ahány márka annyi féle állag, sőt márkán belül finish-től függően is változnak ezek a dolgok. Végül aztán sikerült áthidalni a problémát és nem is volt olyan nagy macera az egész. Természetesen most is az essence BTGN alap és fedőlakkját használtam.

Van Avon lakkotok? Beváltak?

3 megjegyzés :

Én pont a napokban írtam egy ugyanilyen AVON lakkról, csak más árnyalatban :) http://rougeandstyle.blogspot.com/2011/09/avon-coralreef-koromlakk.html
én szeretem az AVON lakkjait, már egy kis gyűjteményem is van belőlük..

Nagyon szép színe van! .) Én a következő katalógusból fogom megrendelni ezt és a Vivid Violet-et. Már régóta nézegetem és most sikerült végre eldöntenem. :)

imádom ezt a lakkot, teljesen beleszerelmesedtem a színébe azonnal! :)

Megjegyzés küldése