2011. szeptember 9., péntek

Neutrogena deep moisture sensitve

Lassan beköszönt az ősz, így aktuálissá válik, hogy írjak a kedvenc testápolómról. Ami nagyon furcsa számomra, hogy arcbőröm zsíros-kombinált, de a testemen teljesen száraznak mondható. Amint jön a hidegebb idő a kezem teljesen kiszárad, szinte semmit nem tudok vele kezdeni, a lábaim is képesek "pikkelyesre" kiszáradni, ha nem figyelek oda. Ezen az okok miatt általában száraz bőrre való testápolót veszek, de ezekkel is megjártam már. Alapjában véve szeretem a Nivea termékeit és meg is vettem a nagyon száraz bőrre való testápolóját (a sötétkéket), hogy az nekem milyen jó lesz. Egyáltalán nem voltam elájulva, sőt utáltam használni, mert annyira zsíros volt, hogy alig akart beszívódni és utána is éreztem, hogy egy filmréteget képzett a bőrömön. Ráadásul nem is volt indokolt ez a zsírosság, mert nem is hidratált eléggé. 


Ezután a hosszú bevezető után elkezdek végre írni a címben beharangozott termékről. A Neutrogena kézkrémjeit próbáltam már, egész jók voltak, így adtam egy esélyt a testápolónak is. Kuponnal jutottam hozzá a dm-ben a 250 ml-es változathoz még régebben. A csomagolása egyszerű, pumpás kiszerelés, amit én általában jobban preferálok, mint a tubusosat. Azt hiszem talán 3 fajtája létezik, én az érzékeny bőrre valót választottam, ami illatanyag mentes, és tényleg csak krém illata van. 
Lássuk mit ígér a csomagolás alapján:
"Hidratáló testápoló száraz és érzékeny bőrre - illatanyag mentes - hypoallergén. A Norvég Formulát tartalmazó Neutrogena testápoló mélyen a bőrben hat (klinikailag bizonyítottan nedvességet juttat be a bőr mélyebb rétegeibe), hosszantartó hidratálást biztosítva a száraz és érzékeny bőr számára. Mindennapos használatra a család minden tagjának. Bőre már az első használattól kezdve megnyugszik, hosszantartóan hidratált és bársonyos tapintású lesz. Illatanyagmentes, az allergia kialakulásának esélyét csökkentő összetételű. Szinte azonnal felszívódik és nem ragacsos zsíros érzetet a bőrön."

Az én tapasztalatom a következő. Én nagyon lusta vagyok minden nap testápolóval kenegetni magam, nem is szoktam, általában csak akkor, amikor szükségét érzem. Szeretném magam rászoktatni a mindennapos kenegetésre, de eddig nem sikerült. :)
Ennek ellenére, ha ezzel bekenem magam, akkor komolyan mondom, hogy több napig kitartott a hatása. Emiatt elmondható, hogy nagyon jól hidratál. Napokig érzem a selymes puha bőrt, amit vele értem el.nagyon könnyű krém, ami tényleg rögtön beszívódik, nem kell belőle sok sem, tehát kiadós. Nem irritál és nem hagy zsíros érzetet maga után. Ez is ritka, hogy az összes ígéretet betartja a termék, amit ráírtak.
Nekem teljes mértékben bevált ez a termék, szinte biztos, hogy ha elfogy újra ezt fogom megvenni. Az árára sajnos már nem emlékszem, olyan 1000 Ft körül lehet és létezik belőle 400 ml-es kiszerelés is.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése