2011. szeptember 16., péntek

Missha Signature BB krém

Tombol a BB krém láz. Egyre több blogger vásárol különböző fajtájú és hatású BB krémeket, egyre több tesztet láthatunk és sok vásárlói visszajelzést. Sokan drága terméknek tartják ezeket a krémeket, de ha belegondolunk, hogy vajon egy igazán jó BB krém hány terméket helyettesíthet, akkor szerintem még olcsóbbra is jövünk ki, mintha szérumot és alapozót vásárolunk külön. 

Tudom, hogy már nagyon sokan várjátok ezt a tesztet, így nem húzhattam tovább a megírását. Mivel ez a második BB krémem, így már van hasonlítási alapom az előzővel. Már írtam a Hot Pinkről ITT. Nem azért írom, mert ez újabb, de ezt sokkal jobbnak találom, mint a Pinket. Először is azért, mert a Hot Pink hiába kifejezetten zsíros bőrre való krém, nem gátolja jobban a kifényesedést, mint a Signature. Sőt! Én úgy vettem észre, hogy a Signature felkenve sem olyan fényes, mint a Hot Pink. Fedését tekintve egyértelműen azt mondtam volna, hogy a Signature a nyerő, ha nem nézem vissza a régebbi képeimet, ahol a Pinket használtam. Nagyjából egyformák fedésben azt hiszem, egyiknek sincsen teljes fedése ez biztos. A Signature jóval folyósabb, mint a Hot Pink, ezért könnyebb eldolgozni is. Árban a Missha húzósabb, de lássuk akkor a rövid összehasonlítás után, hogy mit is tud ez a darab és hogy megéri-e a kb. 2000 Ft árkülönbséget.
Előtte (nem tudom miért vágok ilyen savanyú képet :D)
A csomagolás tetszetős, tubusos kiszerelés, de pumpával nyerhetjük ki a terméket. Bár ez itt nem látszik, de maga a tubus merev műanyag, nem tudjuk benyomni, mint pl. a Perfect Covert. Masszív, nehezen képzelem el, hogy eltörjön. A pumpája is praktikus, keveset is tudunk belőle nyomni. Kifejezetten tetszenek ezek a pillangó-virág szerű motívumok rajta, szóval igen, elég mutatós darabról beszélhetünk, a fürdőszoba illetve az asztalunk dísze lehet. 45g terméket kapunk, ami pontosan 5 grammal több, mint a Hot Pink.
Felkenés után
Az illata isteni. Ahogy már említettem elég folyós az állaga, viszont ez megkönnyíti a felvitelét. A képeken azt láthatjátok, ahogy a Beauty Blenderrel sikerült eldolgoznom. Viselni sokkal könnyebb érzés, mint a másikat és ez nekem elég fontos, hogy ne nehezedjenek az arcomra a felvitt termékek egy-egy nap során. A képekhez szándékosan nem korrektoroztam, hogy láthassátok a végleges fedést, amit ez a krém tud. Sajnos a tökéletes bőr és az én arcbőröm két különböző dolog, de láthatjátok, mennyivel egészségesebb kinézetem van a krémmel, mint anélkül. Nagyon jó a "gyógyító" funkciója, sokkal inkább észreveszem ennél a krémnél, hogy gyógyít egy-egy pattanást, és sebet, mint a Hot Pinknél. A hidratáló hatása pláne nem elhanyagolható, hiszen amikor este lemosom, sokkal finomabb, puhább a bőröm állaga. Látható az eredménye annak, hogy mennyire jót tesz és hogy szereti a bőröm. 
10 perc elteltével (bocsánat, ez a kép a szabadban készült, a többi pedig az ablak előtt)
Meglepődve állapítottam meg, hogy sokkal kevésbé fényesedik ki az órák eltelte alatt, mint a Pink, pedig ez inkább normál kombinált bőrre lett kifejlesztve. Ne haragudjatok, nem tudok pontos órákat írni a kifényesedést illetően, én nem vagyok az az ember, aki örökké nézegeti magát a tükörben, hogy bepúderezhesse az orrát.
Az én színem egyébként a 21-es világos rózsaszín-bézs, ami teljesen beleivódik a bőröm színébe. Ennél kevésbé tapasztaltam az oxidáció okozta színváltozásokat, a Hot Pink sokkal szürkébb volt, annak jobban kellett igazodnia a bőrszínhez. Amit szerintem az előző BB krém tesztjében elfelejtettem megemlíteni, hogy a BB krémeknél ne ijedjetek meg, ha a pirosító a felvilet után eltűnik az arcotokról. Ugyanis a krém oxidációja során a pirosító színe elhalványul. Ennek megelőzése érdekében várjunk egy kicsit a pirosító felvételével, illetve ha sietünk, akkor nyugodtan tegyünk a megszokottnál több pirosítót az orcánkra. Mindegyik állagra igaz ez. (por, folyékony és krémes)
Mac Studio Fix púderalapozóval kombinálva
Amit még nagyon fontos megemlítenem, hogy ECO-CERT minősítéssel rendelkezik, így aki nagyon figyel az összetevőkre, annak érdemes egy pillantást vetnie erre a termékre. Olyan értékes összetevőket találhatunk benne, mint a levendula kivonat (imádom a levendulát) vagy a kamilla kivonat. Mentes a vegyszerektől illetve a parabén és ásványi olaj származékoktól.
Fedésben én nem bánnám, ha egy kicsit többet nyújtana, de a korrektor mindig jó barátom, nekem sajnos  általában korrektoroznom kell, bármilyen alapozót is használok, úgyhogy nálam ez nem von le a termék értékéből. Ránctalanító funkciókról nem tudok nyilatkozni szerencsére, mert nincs rá szükségem, de ha ilyen jól hidratál, és simítja a bőrt, akkor azzal sem hiszem, hogy probléma lenne. Aki fél az öregedés első jeleitől, annak megelőzésképp is érdemes egy próbát tennie.
Megéri a 2000 Ft pluszt? Én azt mondom, hogy igen. Már az első használat után is éreztem, hogy egy felsőbb kategóriába ugrottam ezzel a termékkel. A bőrbarát összetevőkről és a hidratáltság fokozó és gyógyító  hatásról nem is beszélve. 
Összességében megéri-e? Én azt mondom, hogy igen, mivel egy egész arcunkat érő termékről van szó. Ha spórolni szeretnénk, akkor tegyük azt a többi sminktermékkel, de ne ezzel.

Próbáltátok már esetleg a Signature-t? Mi a Ti véleményetek róla?

6 megjegyzés :

En SkinFood Aloet hasznalok,ezt nem ismerem,de eleg meggyozonek tunik!

Szia! Én még nem próbáltam BB krémet, de mit ajánlanál normál bőrre? A kozmetikus is meglepődve állapította meg: "de hát magának normál bőre van!" Oké, a hidratálás nem árt, 30 éves vagyok, de mivel kell ápolni a problémamentes felületet, hogy továbbra is az maradjon? Van, akinek ez a gondja...:)

Kata, megnéztem a táblázatot,(http://bbkrem.hu/krem-valasztas.html) és szinte mindegyiket krémet javasolja normál bőrre! Szerintem a Signature-el sem lőnél mellé, ebben is van öregedés megelőző összetevő, az életkorod miatt ez nem hátrány. :)
Én nem vagyok szakértő a témában, de nyugodtan keresd fel "BB krém Andit" :), aki blogot is ír ezekről a krémekről és nagyon szívesen fog Neked segíteni! elérhetősége: andi[kukac]bbkrem.hu
skype: bbkremandi

Szia!
Megtennéd azt a szívességet, hogy leírod az összetevőit ennek és a Jasmine water krémnek is?
Köszönöm

Moci, itt megtalálod részletezve az összetevőket:

http://kremmania.hu/kremek/missha-m-signature-real-complete-bb-krem-spf25

http://kremmania.hu/kremek/brtc-jasmine-water-bb-cream

Megjegyzés küldése