2011. szeptember 10., szombat

JÁTÉK!!! :)

Nagyon régen volt már nyereményjáték és már nekem is hiányzik a dolog, ezért úgy döntöttem, hogy össze állítok három pici csomagot, hogy ne csak egy ember lehessen szerencsés. Nemsokára itt a szülinapom, pontosabban szeptember 30-án, ezért úgy hirdetem meg a játékot, hogy addigra biztosan nyertest tudjak hirdetni! Nem is húzom tovább az időt, jöjjenek a szabályok és a nyeremények.
Szabályok:
  • Legyél nyilvános követője a blognak, le fogom ellenőrizni, nem ér csalni! :)
  • Írj egy kommentet ehhez a bejegyzéshez, hogy mi az ami különösen tetszik ebben a blogban illetve mi az amin változtatnál (ha más néven írsz kommentet, mint amivel követed a blogot, akkor azt jelezd)
  • +1 esélyért lájkold a Facebookon a nyereményjáték linket és oszd meg az üzenőfaladon! (a kommentben írd le milyen néven tetted ezt!)
Bloggereknek most nem lesz plusz esélye ha kiteszik az oldalukra, (amíg nem voltam blogger, addig én is utáltam, ha több eséllyel indult valaki csak azért, mert blogja van) ennek ellnére megköszönném, ha ezt megtennék! :)
A játék lezárása: Szeptember 28-án este 8 órakor
Nyeremények:
  • Skin79 Diamond BB krém kicsi kiszerelés; essence körömlakk, Max Factor mini szájfény
  • essence rúzs, essence limitált körömmatrica, essence öntapadós műköröm készlet 
  •  Max Factor szájfény, 2 féle essence körömlakk

Remélem örültök, hogy újra játszhatunk induljon hát a játék, mindenkinek sok szerencsét! :)

83 megjegyzés :

KaMii néven követlek, nagyon szeretem a sminkjeidet és a teszteket, nem változtatnék semmin :)))

Szia :)
800darkangel008 néven követem a blogodat :D
email: ancsa921010@freemail.hu

A sminkjeid különösen tetszenek! :)
Amit változtatnék.. a blogot egy kicsit színesebbé tenném, valami vidám háttérrel feldobnám .. de nekem igazából így is tetszik :D

Facebookon lájkoltam a nyereményjáték linkjét és meg is osztottam
FB-on Papp Anita néven lájkoltam az oldalt

Köszi a játékot

szia :)
Angela néven követlek
nagyon tetszik a blogod, tetszik ahogyan írsz, nem változtatnék semmin :)
facebookon Angela Maczó néven lájkoltam és megosztottam :)

Szia! :) Köszi szépen a játékot :)

Nóra néven követlek :)
nora.piros@gmail.com az e-mailem.
FB-on: Nora Piros
Megosztás:http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=262644867092802&id=1345298413

A haulos és utazós posztjaidat szeretem legjobban :)

Szia!
Dasha néven követlek.
mail:sunshine565@gmail.com
Nekem csak az nem tetszik hogy minden lehetőséget le raktál,és fent csak a bejegyzés címek vannak.De ez egyéni.:)

Szia Csokishami néven követlek
email: csokishami@citromail.hu
Kicsit lehetne színesebb a blog :) és a szóellenőrzést vedd ki :D

Szia!

Évi néven követem a blogod.

Tetszenek az írásaid, alapvetően jól csinálod, amit csinálsz! :) Különösen a tesztek tetszenek, jól össze szoktál szedni mindent, ami kell.

Változtatni én is csak azt tudnám mondani, hogy a blog külsejét kéne talán kezelésbe venni. Szerintem elég lenne valami egyszerű háttér, hogy ne vonja el a figyelmet a lényegről, de mégis legyen valami kis plusz benne, ne csak ilyen sima fehér legyen. :)

Köszi a lehetőséget és további sok sikert! :)

Pedig nekem pont az egyszerűsége tetszik nagyon, én is ilyen vagyok, ilyen kis minimál, ez a külső eléggé jellemez engem. :)

Szia

Fannalin néven követlek, Facen: Erőss Fanni.

Tetszik az oldal, főleg, h átlátható. Több step by step sminket szeretnék:)

Jóéjt!

Szia , Lívia néven követlek
e-mail:bandalivia14@freemail.hu
tetszik az írásaid stílusa,én ezért is olvasom szívesen,pont ezért jó lenne egy kicsit több poszt:)
+ lájkoltam a bejegyzést Banda Lívia néven:)

Szióó! Sensimilia néven vagyok a nyilvános követőd és Kosár Kinga néven lájkollak Fb-n :) igazából nagyon körömlakkőrült vagyok és azok is tetszenek a legjobban, meg persze a havi kedvencek. Köszi a játékot :) (olyan ami nem tetszik nem tudok irni:))

Szia!
Khamala néven követlek, ami tetszik, hogy a teszteknél nagyon részletes a leírás:)

Szia,
mich néven követlek, és szeretem a sminkes bejegyzéseidet. Énis több stepby step sminket szeretnék, és köszi a lehetőséget...
+ tudom h nincs plusz esély , de kiraktam a blogomba oldaltsávba a játékot ^^
www.smaragdplum.blogspot.com

Elhiszem neked :) Én tényleg úgy gondoltam, hogy valami nagyon egyszerű dolog kéne, egy kis halvány mintázat, vagy ilyesmi :) Persze ez csak az én véleményem :) Ha ilyen marad, akkor is olvasni fogom a blogod, ez nem gátol meg benne :D

Szia!
Annabelle néven követlek
e-mail: eper_88@freemail.hu
szerintem nagyon jó a blogod,nem jut eszembe semmi amin változtatnod kéne,viszont egy dolog van amin ne változtass : a blog külseje :D Nekem bejön :)

szia! köszi a lehetőséget!
vera néven követlek
e-mail: vera.41@freemail.hu
én semmit sem változtatnék, úgy szeretem a blogod, ahogy van.:)

Szia!
Nikolett néven követlek!
facen Wittner Nikolett
nagyon szeretnék még arcápolással kapcsolatos termékeket,tippeket olvasni:)szeretem a hajápolós bejegyzéseid:)

Szia!

Évi néven követlek,a FB-on Várkonyi Évi néven.
Az tetszik, hogy a tesztek, vélemények részletesek, látszik, hogy alaposan "tanulmányozol" egy terméket mielőtt írsz róla.

Szia!
Mia néven követlek.

Köszi,hogy végre nincs plusz esély bloggereknek, mert én sem vagyok az :)
Vmiért én azt a típusú blogruhát szeretem, ha dátumozva vannak a bejegyzések és "naplószerű", látom,hogy melyik mikori bejegyzés.

szia! kulturmosoly néven követlek. nem változtatnék semmin a blogon, tetszik ahogy és amiről írsz :) Judit Hoskó néven lájkoltam facebookon a képet és megosztottam.

köszi a játékot :)

Szio!

Kemiviki néven követlek.
Facebookon Viktória Major néven követlek, és megosztottam a játékot.
Tetszik hogy a blogod egyszerű, letisztult, könnyen áttekinthető. Szeretem a step by step sminkjeid, és a sminkalapok bejegyzéseidet:)

Köszönöm a lehetőséget!

Szia!

GFC: niki
Facebook: Nikolett Kancsár
email: k.nikkancs@freemail.hu

A legjobban azt szeretem a blogodban, hogy igényesek a postjaid, sok képpel, összeszedett szöveggel, saját gondolatokkal.
Ne változtass semmit, szerintem teljesen rendben van.
Köszi a játékot! :-)

Szia!
GFC: Dominika
E-mail: prettyandnice@indamail.hu

A legjobban a sminkjeidet szeretem. :) Szerintem semmin ne változtass, úgy jó a blogod, ahogy van.

Köszi a játékot! :)

SZia:) vivien-zsofia néven követlek
email: zsovia@freemail.hu
Facebookon vivien romvári néven követlek, lájkolom
Tetszik, hogy mindenféle szépségápoláshoz tartozó dologról vannak bejegyzéseid, külön kategóriák:)

VRG's secret néven követlek,
Facebook: Vrg Mádi
kitettem az olalsávba: http://vrg-s-secret.blogspot.com/
semmin ne változtass, max az oldal designján :)

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Annus néven követlek
Anna Friedrich néven a facebook-on
Tetszik a blog dizánja, hogy a posztokat mindig sok és jó minőségű fényképpel egészíted ki. Hogy látszik hogy nem csak úgy összecsapod, igényes, érdekes témákat választasz. Ne változtass semmin:)
+1 likeloltam és megosztottam

Szia!
dorcsinagy néven követlek.
Szeretem a blogodban, hogy nagyon igényes mind a képek, kinézet és a postok terén is. Olyan nincs, amin változtatnék, esetleg az, hogy tegyél fel minél több sminket.:)
És vedd ki a szóellenőrzőt.:)

Szia!
Eni néven követlek.
Facebook-o Kovács Enikő néven lájkoltalak.
Az tetszik hogy igazából bármiről is írsz azt igényesen teszed, jó megfogalmazás, szép képek.
E-mail: enikovacs90@gmail.com

Szia. schoonheid.vinder néven követlek, e-mail: vivienn.pataki@gmail.com, Vivien Pataki néven lájkoltalak. Mindig elolvasom a postjaid, és minden nagyon tetszik, főleg, hogy sok képpel egészíted ki, szerintem nem kéne változtatni semmin, nagyon szeretem a blogod. :)

Szia Anikó néven követlek :) Fb.: Bihari Anikó.
Ami igazán tetszik ahogyon írsz és csinálod a teszteket :) ami nem tetszik : olyan nem igazán van, maxiumum annyi hogy lehetne színesebb az oldal :) de ha te így szereted azzal sincs semmi gond :)

Szia! :) Pipacs néven követlek. Facebook: Nemes Tímea. Szeretem a teszteket, a blogod elrendezését is! Csak így tovább!! :)

Szia!
Noémi néven követlek, facebookon Kiss Noémi :) Szeretem a blogod dizájnját, nekem tetszik, hogy nem valami nagyon mintás, vagy túl sötét, mert szerintem ezeken sokkal nehezebb olvasni, és szerintem a cimkézéseket rakhatnád kicsit feljebb, hogy ne kelljen mindig lepörgetni, de amúgy lehet hogy ez másoknak nem probléma, csak én vagyok lusta :D
Köszi a játékot!

Szia!
Gréti néven követlek, facebookon pedig Gréta Szabó.
Nekem nagyon tetszik a blog egyszerűsége és átláthatósága :)

Anika néven követlek
Főleg a sminkes bejegyzéseket szeretem. Nekem tetszik a design, tiszta, átlátható
Facebook-on Anita Bank néven lájkollak, megosztottam a játékod:
http://www.facebook.com/anita.bank

Köszi a lehetőséget :)

ami nekem nagyon tetszik,az főleg a sminkes képek ,postok :) amin változtatnék,hogy kicsit színesebb is lehetne a blog :)
fbon megosztottam a játékot,és Gulyás Nikolett néven lájkoltalak :)

Szia!:)
Dorka92 néven követlek!
Szeretem a sminkjeidet!:) Talán lehetne több termékteszt.

köszönjük a játékot!

2sofix néven követlek
amit különösen szeretek, hogy gyakran olyan termékeket látni nálad, amiket más blogokon nem. még több sminkes postot látnék.

facebookon a blogom oldalán osztottam meg a játékot, de ott is hozzászólásban jeleztem h 2sofix voltam:)

Szia!

diamond néven követlek, amit szeretek azok a sminkes bejegyzések :)

Szia!

Vámossy Brigitta néven követlek itt is és a Facebook-on is.
Szépek a sminkjeid, a blog külseje lehetne más, háttér és betűtípusra gondoltam.
Facebook-on megosztottam a játékot:
http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=216985021691425&id=100001437813316

Köszi a lehetőséget.

Üdv:
Brigitta

szia :)
molcs néven követlek, fb-n Kinga Máté.
A blogodon - bejegyzéseken kívül - nekem főleg a név tetszik: to girls.. and boys :D mindig elképzelem, ahogy egy pasi ráfügg a barátnője google accountjára, hogy megnézze mit képes egész nap olvasni :D

Szia!

Zsanci néven követlek! FB-on Zsanci Papp! És meg is osztottam :) http://www.facebook.com/zsanci.papp
Tök jó a blogod, nagyon szeretem, főleg hogy kiderült hogy alig 15 km-re laksz tőlem... :) Tuti hogy találkoztunk már :)))) A sminkjeid is szupik tehát tök jó minden! Talán a fehér háttéren változtatnék, valami vidámabbra, színesebbre :)

Köszi a játékot :)

Szia!
Brigitta néven követlek.
FB:Brigitta Burka.Megosztottam a nyereményjátékot:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000349100990
Nekem tetszik a blogod,főleg a tesztek,hogy leírod a véleményedet őszintén.Egy színesebb,hangulatkeltő háttér még inkább feldobná a blogod!:)
Köszi a játékot!

Szia!:) mertyóó & hellaa néven követem a blogodat. Nekem a sminkjeid nagyon tatszenek!:) szerintem nagyon jó így a blogod!:) Nagyon tetszik!:) e-mail címem : mercike44@citromail.hu

Szia!
Kriszti néven követlek. A blogodban a sminkeket szeretem szépeket csinálsz,és a teszteket.

szia, hollywood-dreams néven követlek
nagyon szeretem a blogod, a sminkek, tesztek mindig különösen tetszettek, a kezdő sminkes sorozatot pedig imááádom. :)
e-mail: hollywooddreams12@gmail.com

Szijja :) Niki néven követlek és azért szeretem a blogodat mert mindig olyan termékekről írsz amin épp hezitálok, hogy megvegyem vagy ne :D szóval nagy segítség vagy nekem :D
e-mail: nikievo01@gmail.com
Puszi

Szijaa :) ludvig.annamari néven követlek a facebookon Man Csaa néven tettem meg :D
a blogodban a sminkeid tetszenek legjobban, mindig vannak új bejegyzések és érdekesek is (Y) nekem semmi változtatni valóm nincs ezzel :)

Szia!
Viktória Vereczki néven követem a blogod,de más névvel szoktam kommentelni.
Legjobban a sminkek tetszenek, illetve a vissza az alapokhoz című bejegyzések most a kedvenceim.
Nem változtatnék semmin.
Facebookon Viktória Vereczki néven likeoltam a nyereményjáték linkjét + meg is osztottam az üzenőfalamon.

Szia!
Vattacukor néven követlek.
A step-by-step sminkek a kedvenceim, és tetszik hogy csak jó minőségű képeket teszel fel, és jól fogalmazol egy-egy termék leírásnál.
Kitettelek oldalsávba:
http://beautycrumbs.blogspot.com/

Köszi a játékot :)

Szia! Zsuzsi néven követlek, zsuzssi@gmail.com
A Vissza az alapokhoz postokat nagyon kedvelem, de egyébként minden jó így, ahogy van. :)

Szia,
jeriko rózsája néven követlek, crazy724@gmail.com.
Nekem tetszik ez a minimál stílus, az átlátható és igényes posztokkal, azon belül a terméktesztek a kedvenceim. Fb-on noémi bányai néven lájkolva és megosztva.

Szia, Krisztiként követlek itt és Forum Shops-ként likeoltalak facebookon. Plusz meg is osztottam a játlékot: https://www.facebook.com/pages/Forum-Shops/155867507795053

Szeretem, hogy egy egy témáról elég hosszan írsz, és hogy vannak különleges bejegyzések is. Nem jut eszembe semmi, amin változtatnék. :)

Köszi a játékot.

Szia
Nikolett Zatrok neven kovetlek a blogon es facebookon is :) Nagyon tetszik a blogban, hogy magadat adod:) Nem valtoztatnek semmit :) Email: z.niki97@gmail.com

Szia! Bettina néven követlek itt, facen pedig Teke Bettina. Igazából nem jut eszembe, hogy min kellene változtatnod, nekem így tetszik.

N Katona néven követlek.

Szeretem a blogodat, mert egyedinek tartom. Több témát is érint, mindig van friss olvasnivaló. A blog új kinézete nekem nem nyerte el a tetszésem, sajnos.

Szia!

monana néven követlek, nagyon tetszik a havi kedvencek bejegyzés, mert jó dolgok vannak benne.
zombikmonika@gmail.com

Hello!
nagymogi néven követlek
e-mail cím: nagymogi@gmail.com
Minden úgy tetszik ahogy van, max legyen még több smink :P:)

Szia! Mona néven követem a blogodat. Nagyon tetszenek a sminkjeid, mert érzékien használod a színeket és abszolút hordhatóak. esetleg szívesen látnék tőled videót is. Remélem még sok jó dolgot fogunk látni nálad!

Szia! (:
Detti néven követlek, és nagyon szeretem a blogodat. Legkedvesebb bejegyzéseim azok, amikor a ruháidat is láthatom, mert imádok ötleteket csípni ilyen téren, és mert maga az öltözködésed és a stílusod nagyon tetszik.
Köszi a blogot!

Szia!

Babuci néven követlek. Imádom a körmös posztokat és szívesen látnék videókat.

Köszi a játékot! :)

Szia!
RReka néven követlek.
Tetszenek a sminkes bejegyzések :)
FB-on megosztottam és lájkoltam a képet Réka Rácz néven.

Szia!
May3 néven követlek, és szerintem se változtass semmin, nekem így tetszik! :)))
Köszi a lehetőséget!

Szia!
Szami néven követlek.
Különösen tetszik, hogy a bőrtípusod hasonló az enyémhez, hogy közvetlen vagy, és világosan fogalmazol (meg még sorolhatnám napestig:))
Az egyetlen, amit hiányolok, az a posztok és kommentek mellől a dátum, de ez legyen a legnagyobb bajom :D

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Szia!
Törpi néven követlek!:)
Igazából nemrégiben fedeztem fel az oldalt,de nagyon tetszik.Személy szerint én a tesztekért vagyok oda,mert sokszor ha az ember venni szeretne valamit előtte jó hallani valaki tapasztalatát.Szóval nekem tesztek bármilyen mennyisében jöhetnek.:)
U.I.:Köszönöm a lehetőséget!:)

Szia!
fancsol néven követlek, tetszik a blogod, a tesztek.
Köszi! :)

mp96 néven követlek
facebookon lájkoltam a nyereményjátékot Petra Martis néven és meg is osztottam
ami tetszik az az őszinte vélemény és amin lehetne változtatni az a háttér :)

Szia!
Nicimeli néven követlek,FB-n Melitta Janák likeoltam a játékot és megosztottam
Email:nicimeli@gmail.com
Szerintem lehetne színesebb a háttered,én a teszteket szeretem a legjobban,azok tetszenek!
Köszi a lehetőséget! :)

Szia!

Nina néven követem a blogod
Fb: Kovács Krisztina
email: nina909@freemail.hu
Szeretem, hogy szép hosszú, tartalmas bejegyzéseket írsz!
Ami nem tetszik az a szóellenőrzés! :)
Köszi a játékot!

Szia!
Köszi a játékot! :)
Dóra néven követem a blogod, email: dora.kovacs1(kukac)gmail.com
Nekem tetszik az oldal felépítése, viszont lehetne picit színesebb.

Szia Gigi!

PankaJudit néven követem a blogot,
fészbúkon Petra Judit Kalló,
lájkoltam a bejegyzést és meg is osztottam!
Mi az, ami különösen tetszik? Megfogalmazni nehezen tudom - valahogy különleges a blogod, lehet, hogy attól, ahogy írsz, ahogy fogalmazol. :) Ami nem tetszik, az a háttér.

Köszi a lehetőséget!
Szép napot! :)

Szia!

Amadeus néven követlek és Imreh Orsolya néven likeoltam a fb oldaladat:)
Szívesen olvasnék azokról a magasabb árkategóriájú termékekről, amik nem váltották be a hozzájuk fűzött reményt, ha volt ilyen:)

Köszi

szia!
Lilla néven követem a blogot.
e-mail: vlilla22@hotmail.com
legjobban a blogod stílusa tetszik, nem megszokott, egyedi
talán tényleg a fehér háttéren változtatnék.
köszi

Szia!
NoNa néven követem a blogot.
email: noemidonka@hotmail.com
tetszik a mindig szubjektív véleményed. amin változtatnék: több körmös bejegyzésnek örülnék

Szia.(:
szancsii néven követlek.
email:szancsykah@citromail.hu
Tetszik a blogodnak ez a letisztult, minimál stílusa. Nagyon jó olvasni a bejegyzéseidet. Szépen megírt tesztek. Én is örülnék neki, ha több körmös bejegyzés lenne.

Szia!

Petra világa néven követem a blogod. A facebookon Czellár Petra néven lájkoltam a képet.
E-mail címem: petravilaga@indamail.hu
A sminkes alapok rész nagyon tetszik! :)

szia!
krisz néven követlek, e-mail címem: kikycco@freemail.hu
facebookon rougeandstyle blog néven lájkoltalak és megosztottalak!
nekem is a sminkes részek tetszenek legjobban, és amin változtatnék az csak a design, egy picit több színt winnék bele, de egy csak egy vélemény :)
köszi a játékot

Szia!

Maryen néven követlek, email címem: viorica@spwned.net.

Nem lenne rossz, ha több körmös bejegyzés lenne :D
Egyébként nagyon tetszik a blog, köszi a játékot!

Szia Wiwiee néven követlek
email: beababa01@freemail.hu
sminkeid tetszenek:)

Szia !

Thena néven követlek. A facebook-on Henrietta Turk néven lájkoltam és osztottam meg.

Nekem úgy tetszik a blog ahogy van, szerintem egyszerű, de átlátható, s nagyon szeretem olvasni a teszteket, mivel számomra fontos dolgokat megtudhatok.
e-mail: henrietta.turk@gmail.com

Szia!
Lynd néven követlek.
natasa-@freemail.hu
Nagyon tetszik, hogy életmódról is írsz, és sokrétűek a bejegyzéseid.
Nem tudnék kiemelni olyat, ami nem tetszik.
Lájkoltam a facebook oldalad (Linda Gr, megosztottam
http://www.facebook.com/profile.php?id=1410127539

Szia!
Sunnyside néven követlek, és facebookon is lájkoltam az oldalad, K. Lívia néven.
A blog így tetszik ahogy van, különösen szeretem a sminkes bejegyzéseket, úgyhogy én ebből szeretnék többet. :)

Megjegyzés küldése