2011. szeptember 5., hétfő

Beauty Blender

Régebben csak a normál alapozó szivacsot használtam, de elegem lett abból, hogy a drága alapozó nagy része mind a szivacsban landolt, ráadásul büdös gumiszaguk volt, amit utána egész nap éreztem az arcomon... Ezért (is) tértem át az ecsetekre. Nagyon vártam, hogy kipróbálhassam ezt a kis csodát, borzasztóan kíváncsi voltam vajon mit tudnak ezek a  különleges szivacsok ezért eldöntöttem, hogy rendelek a cherryculture.com-ról.   Igazából nem akartam kettőt, de egy darab 20 dollár, a kettő pedig 26, így egyértelmű volt, hogy melyik lesz. Nem bántam meg, mert így legalább mindig van egy tiszta darabom. Tisztító folyadékot nem akartam hozzá, gondoltam  a babasampon tökéletesen megteszi. Jól is tettem, mert adtak hozzá egy kis tisztító mintát, de semmivel sem tisztított jobban, mint a sampon. Egyébként nagyon szép pink színe van.

Lelövöm előre a poént, mert egyetlen hibát találtam csak benne, mégpedig azt, hogy ereszti a színét mosáskor. De csak akkor. Minden használat előtt be kell nedvesíteni, de akkor nem tapasztaltam ilyesmit. Viszont a mosások alkalmával kopott egy kicsit a színe, de ez nem okozott minőségbeli romlást. Szárazon egész picire összehúzódik, vizesen kb. a kétszeresére dagad, hatalmas szivacsról van itt szó. :) 
Használata: Tehetünk egy tálkába vizet, és onnan nedvesíthetjük be, de nekem sokkal egyszerűbb a fürdőben a csap alá tartani. Ezután alaposan kinyomkodjuk belőle a vizet, illetve egy tiszta törölközőbe, egy papírzsebkendőbe vagy egy papír törlőkendőbe nyomjuk, ami felissza a felesleges nedvességet. Én az arcomra szoktam pöttyözni az alapozóból és ütögető esetleg görgető mozdulatokkal minél jobban beledolgozni a bőrbe. Minden kedves BB krém kedvelőnek fel szeretném hívni a figyelmét arra, hogy míg az ecsetek nem, ez a kis szivacska mennyi fantasztikus ezeknek a krémeknek a felviteléhez. Én utáltam kézzel felvinni, utána mindig rohantam ki kezet mosni, mert az ecsetek nyelét mindig összekenem...

Bontatlan állapotban
Nedvesen és szárazon

Nagyon gyorsan lehet vele dolgozni, és nagyon jól el lehet oszlatni vele bármilyen terméket, nem marad utána semmilyen csík vagy folt. Aki esetleg ecsetekben gondolkodik és több félét szeretne arcra, de szeretne spórolni, akkor azoknak nagyon ajánlom őt, mert egy többfunkciós termékről van szó. Arra gondolok, hogy nem véletlenül van tojás szerű formája, az egyik fele hegyesebb, a másik fele pedig lekerekített. A hegyesebb felével ugyanis remekül tudunk korrektort felvinni akár a szemünk alá, vagy a bőrhibákra is. Krémes és por állagú pirosítóval is nagyszerűen megállja a helyét. Rohanós reggeleken nagyszerű társ lehet, mert nem kell a különböző ecseteket elővenni, mert egy termékkel fel tudunk vinni az arcunkra minden terméket.
Tisztítani mindegy egyes használat után javasolt, de én ennél lustább vagyok és úgy 2-3 használat után szoktam. A doboza nagyon tetszik egyébként amiben érkezik, mert van benne egy kis pódium, amivel külön tudjuk választani a "piszkos" és a tiszta szivacsokat.  Az ára nem éppen baráti, de tényleg ne úgy gondoljunk rá, mint egy sima szivacsra, hanem úgy, mint a napi rutinunk megkönnyítőjére. Tényleg messze van a normál szivacstól, mert egyáltalán nem issza be az alapozót. Még kb. két oldalon tudnék róla áradozni, egyszerűen ez egy "must have" darab azoknak is, akik alap szinten művelik a sminkelést.

8 megjegyzés :

Mindig olyan jó cuccokról írsz... Te fogsz csődbe juttatni. :D Most már lécci, írj valami Miss Rose termékről, mert ez így nem állapot.

Eddig nem volt szimpatikus ez a "szivacs". Először írt róla Calo(z), most írtál róla te is. Kezdem magam meggyőzni, hogy mégis kell:)

Vadpulyka: totálisan a számból vetted ki a szót :D

Azt kifelejtettem, hogy erről szívesen néznék egy videót, hogyan viszed fel vele a dolgokat ;)

Bocsi lányok, ami jó az jó, muszáj áradozni róla! :P
Ugye milyen kis cuki? :D

Megjegyzés küldése