2011. szeptember 20., kedd

Amikor egy álom valóra válik...

Nem is tudom hol kezdjem... Az egész kb. egy éve kezdődött. Szerelem első látásra volt a miénk, de mint általában minden szerelem bonyolult volt ez is a javából ( out of stock volt mindenhol, az ebayen egekbe szöktek az árak), de végülis megtörtént a "happy end", és beteljesült a szerelem. :) Azóta elválaszthatatlanok vagyunk mi ketten és semmilyen dupe-ra le nem cserélném a Nagy "Ő"-t.

Szerintem ezzel mindent leírtam. Mióta megjelent ez a paletta, mindenki keresi a tökéletes hasonmását több-kevesebb sikerrel. Én az ára ellenére örülök, hogy nem értem be "kevesebbel", mert tényleg álom ez a paletta. Bár van azért egy-két szín, ami gyengébb láncszemnek tűnik a palettában, de a többi szín kárpótol mindenért.

Vannak benne matt, selyemfényű és csillogó színek. A különböző finish-el rendelkező porok különböző textúrájúak is egyben, de ez engem nem zavart a felvitelnél illetve az eldolgozásnál. Nem kell rétegezni a színeket, mert pár ecsethúzással is hihetetlen mélységű intenzív színeket érhetünk el. Legtöbbször arra kell vigyázni nehogy túl sokat vigyek fel, annyira kevés kell belőlük. Az önmagukban is tartós szemhéjpúderek a hozzátartozó mini Primer Potionnal lerobbanthatatlanok még a nap végén is. Sehol egy csík vagy ráncocskában megült festék.
Az egyik szemem sír, a másik nevet. Ugyanis az újra kiadott palettákhoz nem a kétvégű ceruzát adták, mert állítólag nem tudják a ceruzákat is olyan ütemben utángyártani, mint magát a palettát, így "kárpótlásul" egy UD ecsetet adnak minden paletta mellé. A sírás azért van, mert még nem próbáltam sajnos UD ceruzát, pedig mindenki áradozik róla és ehhez a palettához két nagyon népszerű szín járt, és azért a nevetés, mert köztudott ecsetmániám van, így gyarapodhatott a kis gyűjteményem. :) 


Nem gondoltam volna, hogy a papírtok ilyen stabil tud lenni, mint ez. Sajnos én leejtettem egyszer, majdnem elért a szívroham, de semmi baja nem lett a púdereknek. A puha bársony borítás növeli a luxus érzetünket, bár nagy hátránya szerintem, hogy az összes porszem beleragad ebbe az anyagba, így nem árt, ha a műanyag tokjában tároljuk.



A Beauty Bay oldalról rendeltem, 6 font körüli szállítással. Egy hét alatt megérkezett, nagy kartondobozban, amiben kemény szivacsdarabkák óvták a kis drágát a sérüléstől. 

Összességében az ára ellenére fantasztikus palettáról van szó, amiben 12 fantasztikus színt kapunk. De ha leosztom, akkor kb. 920 Ft-ra jött ki egy szín, ami nem is olyan vészes szerintem. Tény, hogy nagy a hype körülötte, de nem véletlenül. Aki szereti a nude színeket, annak kötelező vétel! :)

11 megjegyzés :

Nekem is nagyon tetszik a csomagolás.:) Gyönyörű színek vannak ebben a palettában, megértem miért nem éred be a klónokkal.;)
(Andi)

Ez valóban egy irigylésre méltó paletta! Én is rajongok a barna színekért, és ez valami mesés! :O

920 Ft/szín? a paletta 11-12 ezer körül mozgott akkor szállítással? azért ez elég durva... a half baked amúgy nagyon szép.

Hjajj, úgy szeretném maaaajd. *-* Csakhát ezt a minőséget azért meg kell fizetni rendesen.

:) Csipkelány, igen, 11 volt, de ha belegondolsz, akkor egy négyes Mac paletta is 12 ezer ft, amibe csak négy szín van. Igaz a Mac potok 1,5 grammosak, ez meg 1,3 g darabonként. De nincsen közte hatalmas különbség és azért a pénzért 12 színt kapok nem négyet. De ha az olcsó kategóriát nézzük, akkor pl. egy Catrice szemhéjpúder is 850 Ft...

a csomagolasa jo, de engem nem hat meg..nem mondom ha dobnak utana otthagynam, de ennel szebbek vannak<3

a lenyeg h neked tetszik:)

ahw, ez az én álompalettám*.* kár, hogy csak álom:D

Mérhetetlenül irigy vagyok most, ha nem haragszol :D

Szerintem abszolút megéri az árát, annyira szép és jó a minősége és tipikusan az a paletta, aminek minden színe jól használható.

most gorgeous palette in the world. can't wait mine.

- enter my Sigma giveaway :) http://melodyofbeauty.blogspot.com/2011/10/sigma-f80-kabuki-brush-review-giveaway.html

Megjegyzés küldése