2011. szeptember 15., csütörtök

Alverde Liquid Rouge & Lips

Amikor meghallottam, hogy lehet venni nálunk is a Benefit folyékony pirosítójához hasonló terméket a boltban, szinte azonnal rohantam, hogy szemügyre vehessem. Kétféle színben kapható (remélem még lehet kapni) és a pirosba azonnal beleszerettem, de a pinket ott hagytam, mert túl haloványnak gondoltam. De nem töröltem le a swatchot a kezemről, így amikor kijöttem az üzlet neonfényéből a természetes fényre, akkor láttam, hogy nem is olyan halovány, így amikor legközelebb arra jártam megvettem azt is. Pedig tudni kell, hogy egyáltalán nem kedvelem az Alverde termékeit, megjártam már két krémmel és egy krémes alapozójukkal, ezekután nem szívesen kísérletezget az ember. De ebben szerencsére nem kellett csalódnom. A pirosat bátran ajánlom mindenkinek, a rózsaszínt csak világosnbőrűeknek, mert a akik sötétebb bőrrel rendelkeznek, azoknál nem nagyon fog látszani. 
Nem csak a szín a különbség közöttük, hanem az állag is. A piros kicsit folyékonyabb, míg a rózsaszín sűrűbb. Egyébként nagyszerűen építhető a szín, enyhe pírt is készíthetünk, de ha több színre vágyunk, akkor azt is simán elérhetjük vele. Az a tapasztalatom, hogy a krémes pirosítók sokkal tartósabbak, mint a por társaik, de ez... nagyon meglepődtem, amikor nyáron a 38 fokban is szépen megállta a helyét és nem folyt le az arcomról. A három állag közül ezzel tudok a legtermészetesebb hatást elérni. Sokan a szagát emlegetik, nekem nincsen vele különösebb bajom. Ami a pluszt adja ennek a terméknek, az az, hogy a szánkra is tehetünk belőle, én a gyűrűsujjammal szoktam eldolgozni a felvitel után és nagyon természetes ajakszínt érhetünk el vele, ami a pírunk színével is harmonizál. Ár-érték arányban szerintem ez egy szerethető darab. 
Ha valakinek megtetszett az teszt alapján, akkor egy kihelyezett displayen keressétek, ne az állandó darabok között, mert limitált termékekről van szó.
Happy pink, Cherry fun
Cherry fun, Happy pink

Valaki próbálta már közületek? Hogy tetszett?

3 megjegyzés :

A Cherry Fun megvan nekem is, nagyon szeretem! Ez az első folyékony pirosítóm, így még ismerkedünk, meg kell tanulnom használni, kezelni.:)

Akartam venni, de sehol nem kaptam, aztán sokan elég rosszat írtak, így lemondtam róla, de most felcsigáztad az érdeklődésem újra.

Én a pirosat vettem meg, és az illatát leszámítva nagyon tetszik :-)

Megjegyzés küldése