2011. augusztus 23., kedd

Sminktárolás I. - Make up box

Az egész tárolás dolog onnan indult, hogy minden eddigi lehetséges verziót "kinőttem". A nyár nagy részét itthon töltöttem, de szeptembertől újra albérletben tengetem napjaimat, az időm nagy részét ott fogom tölteni, így a smink cuccaimnak is jönniük kell velem. Jelenleg annyiban kimerül a dolog, hogy az íróasztalomat felhasználva kihasználtam minden egyes kis zugot, de ott is csak össze volt dobálva minden igazából. Az albérletben van egy műanyag 3 fiókos tárolóm, ami a Kikából származik, de abba már rég nem fér bele minden, és annyira nem nyerte el a tetszésemet, hogy abból vegyek még párat, gyakorlatilag abban lehetetlen palettákat tárolni. Mivel két helyen lakom egyszerre, de tulajdonképpen egyik helyen sem :), ezért bútorba sem akartam most beruházni.



Íme a féltett gyűjteményem...

Természetesen nekem is jobban tetszenek a szép fiókos komódok csak erre a célra használva, a fiókokba pedig osztókat rakva, hogy minden élére legyen állítva, de ebben a szituációban nekem erre sajnos nincsen lehetőségem. Tehát nagyon meguntam, hogy itt is, ott is vannak a sminkjeim, és nagyon féltem őket, így muszáj volt valami átmeneti megoldást találnom. Így jött a makeup box ötlete. Calo(z) bloján láttam ennek a kistestvérét,  tetszett, tetszett, de annyira nem fogott meg, hogy bele is szeressek, sokkal jobban tetszenek a feketék. Megnéztem a Makeup plaza oldalán már akkor a feketét, de inkább elnapoltam a dolgot, igazság szerint tiszta feketét szerettem volna.
Aztán elkezdtem nézelődni neten, találtam a http://yazmo.com/ weboldalon egy gyönyörű fekete boxot, amiről a vélemények is szuperek voltak, és ami a külsőn kívül nagyon megtetszett benne az az, hogy olyan anyagból készült, ami hőálló, így akárhova visszük magunkkal nem olvadnak meg a sminkek. Az ára ellenére meggyőztem magamat, hogy nekem ez kell, és a rendelésig jutottam, amikor kiírta, hogy ugyanannyi lenne a szállítási költség, mint maga a box. Akkor megköszöntem a lehetőséget és továbbálltam. :) Ezek után nem sok lehetőség maradt. Végigpörgettem magamban hol lehetne ilyet kapni esetleg boltban. Nyilván Budapest jutott eszembe. Megnéztem az Ó utcai sminkes bolt oldalát, de ott az olcsóbb is 20 ezer Ft volt, ennyit pedig nem akartam erre költeni, mellesleg az sem tetszett igazán.
Kompromisszumot kellett kötnöm magammal, így a  Makeup plaza Nero box-a mellett döntöttem. Annyi jó véleményt olvastam már erről az oldalról és most ezt én is megerősíthetem. Vasárnap rendeltem, nagyon korrekt emailt kaptam tőlük, amiben részletesen leírták a tudnivalókat. A hétfői napon utaltam át nekik a pénzt, ami keddre érkezett meg hozzájuk, erről is értesítettek, hogy megkapták az utalás összegét. Szerdán fel is adták a csomagot, majd csütörtökön meg is kaptam. Utánvéttel lehet hogy 2 nappal rövidebb lett volna a folyamat, de nekem így egyszerűbb volt és ha eddig tudtam várni, akkor már mindegy volt ez az 1-2 nap. Hatalmas volt csomag,  buborékfóliába volt betekerve az egész, nagyon precízen, amit külön köszönök nekik. Szerencsére nem sérült meg, semmi baja nincsen. :)



Üresen, a lapokkal felhajtva



Üresen, a lapokat lehajtva
Megmondom őszintén, hogy fel voltam készülve arra, hogy ezért a pénzért bóvli anyagokból készült box tulajdonosa leszek, bele is törődtem, hiszen úgyis csak átmeneti az egész és hurcolni sem fogom magammal, csak a tárolást szolgálja, későbbre, amikor már külön lakásom lesz addigra már megvannak a terveim a tárolást illetően. :) Szóval amikor a kezembe vehettem hatalmas meglepetés fogadott, ugyanis teljesen korrekt anyagokból van összerakva, ezért a pénzért messze várakozáson felüli terméket kaptam. Egyetlen dolog zavar csak, hogy magasak a fakkok, és én nem szeretem annyira egymásra halmozni a cuccokat, de sok esetben pedig nem elég ahhoz, hogy felállítva tegyek bele egy-egy terméket. Kíváncsian rendezgettem az igényeimnek megfelelően a fakkokat, az osztók kivehetőek, és oda tesszük ahova szeretnénk.
Fényképeken nem értettem mire is való a két nagy rekeszre hajtható lap, de aztán rájöttem, amint a kezemben volt: ha összecsukjuk, akkor ne boruljanak össze a cuccok, nagyon praktikus megoldás és stabil, mert kettő tépőzárral záródik, és van egy kis fül is, amivel aztán könnyedén felemelhetjük. Az egész szivaccsal van bélelve, így biztosan nem fog semmi megsérülni benne. Hordozhatóságát tekintve egyébként nem egy ideális darab, mert már üresen is elég nehéz, és a pántok sem épp a legminőségibbek, de ez engem nem érdekelt, ahogy már írtam is, én nem akarom sehova sem cipelni magammal.
Igazából mondhatjuk, hogy megtelt a box, végül is van még egy kis helyem, de túlzottan sok sajnos nincs, ha nem akarok mindent egymásra pakolni...
Valószínűleg fel fog tűnni mindenkinek, hogy ajakra való cuccokat nem tettem bele. Ennek egyrészt az az oka, hogy nagyon nem is fér bele (ha nagyon akarnám bele tudnám tuszkolni) a másik pedig, hogy van egy asztali tárolóm ezeknek. Szempillaspirált szintén az asztalon szeretem inkább tárolni, az ecseteket úgyszintén. Ha megfelelően berendezkedtem, akkor lesz még egy része a tárolásnak, és azt is meg fogom mutatni Nektek.
Nagyon meg vagyok elégedve, ha valaki kíváncsi a pontos méretekre és a leírásra, ITT megtalálja.

9 megjegyzés :

Annyira szeretem nézegetni az ilyen szép katonás rendben sorakozó, megpakolt sminkes dobozokat :))
Mennyire "intim" :D az összkép, a féltve őrzőt kincsekről :)))

Nekem nagyon tetszik az egész, használd örömmel! :)

Nagyon szuper.;) Tényleg elég korrekt bőröndke.:) Amúgy tök megértelek, nálam is ez a helyzet. Pesten járok főiskolába, ott albérlet, családom viszont rohadt messze lakik, így rengeteget utazok. Én is utálom, hogy fele cucc itt, fele meg ott.:S Nekem is ki kell majd vmit találnom.:D
(Andi)

Én is ilyet akarok egyetemre, egyedül attól tartok, hogy nem-e zötyögnek benne nagyon cuccok? Mert én cipelném is magammal és nem akarom hogy széttörjön valami vagy lekopjon a felirat a termékekről.

Én is gondolkozok az ilyesmin, mert már lassan nem férek el a fésülködőasztalomnál és ez praktikusabb lenne, mert minden egy helyen lenne.

Nagyon tetszik ez a táska és megnéztem az árát, nagyon korrekt. Ennél kisebbeket lehet 20-30e Ft között kapni, ráadásul nem bélelteket. Nekem tetszik, hogy fém is van benne, hogy azzal kombinálták. Én a feketéket de a fém színűeket is szeretem. Egyedül a színesek nem jönnek be. Amit vettél nagyon elegáns és nagyon szakmai benyomást kelt :-)

Sziasztok,

Én nagyon hasonlót ( belül más beosztással, az elválasztó lapok nincsenek benne, de az egyrészt pótolható házilag, másrészt szerintem jobban pakolható), kívülről ugyan ilyen vettem 9000 ft-ért az Obiban:)

@E73 bioarcapolas blog, ez egy nagyon jó szó rá sztem is, hogy intim. :)
Griberli, minden elismerésem, ha ezt gyakran cipelni fogod! :) AMikor becsukom, akkor zötyögnek, nem próbáltam még sehova sem magammal vinni.

Sminkorult, sztem is korrekt és tényleg minőségi anyagokból készült.
cherrydarling, nem is tudtam, hogy az Obiban lehet ilyesmit kapni...

Megjegyzés küldése