2011. augusztus 20., szombat

NOTD - Lemon Drop

Az egyik előző bejegyzésben láthattátok milyen sok szép lakkot kaptam tesztelésre, most egy világos sárga árnyalatot mutatok meg Nektek ezek közül. Először mindenképpen a kettő illatosított változat közül szerettem volna kipróbálni egyet, mert nagyon kíváncsi voltam mit is tudnak. 
Megmondom őszintén én mit várnék el egy illatosított lakktól. Nem vagyok különösképpen oda a körömlakkok erős szagáért, de nem is zavar, mert már megszoktam. Ennek ellenére tudom, hogy a környezetemben élőknek nem mindig felüdülés ezt szagolgatni, ha épp lakkozom a körmeimet. Tehát ha illatosított egy lakk, szerintem az lehetne egy nagy áttörés végre, ha egy cég olyan lakkot tudna kitalálni, ami végre nem ez az erős tipikus körömlakk szagot árasztja. Rosszul gondoltam, ez a lakk nem ilyen. (Hozzáteszem még sosem találkoztam másik verzióval) Ha beleszagolsz az üvegbe, semmi különbséget nem érzel a normál illatmentes társaihoz képest, és lakkozás közben sem. Amikor már nagyjából megszáradt, akkor lehet érezni valamiféle illatocskát. Azért így fogalmazok, mert nagyon enyhe, alig észrevehető, ha nem tudtam volna, hogy ezt figyelni kell, nekem fel sem tűnt volna. Ettől függetlenül csalódott nem vagyok. Nem kell többet fizetni csak azért, mert illatos, ha tetszik a szín minden további nélkül megvehetjük.

Nagyon tetszik a lakk színe. A világos lakkok gyengesége általában az, hogy nem fednek eléggé. Ennél a lakknál én ezt nem tapasztaltam, két rétegben abszolút megállja a helyét. Én nem is nagyon szeretek egy rétegben lakkozni, mert hiába fed egy lakk egy rétegben is jól, de sajnos előbb kopik. A tartóssága szerintem átlagos, nem tart tovább, mint egy másik átlagos lakk.
Azt elfelejtettem hozzátenni, hogy alap és fedőlakkot használtam, mint mindig, viszont a következő színt  ezek nélkül fogom tesztelni. :)
Összességében én meg vagyok ezzel a lakkal elégedve, és örülök, hogy ebben az árkategóriában is megállja a helyét egy világos lakk.

Jöhet a következő szín? :)

A termékeket a Coty Hungary Kft-től kaptam tesztelésre, de ez nem befolyásolja a véleményemet sem negatív sem pozitív irányban a termék minőségét illetően.

4 megjegyzés :

Az a fura, hogy veled ellenben én amikor megvettem a barack színű lakkot, nem is tudtam, hogy illatosított.:D Miután megszáradt akkor vettem észre, hogy itt vmi nem stimmel.:D Tényleg nincs túl erős illata, de kellemes. Viszont annak a funkcióját én sem értem, hogy miért száradás után jön ez elő és miért nem a lakkozás folyamatában...hiszen akkor büdös. Én is gondolkodtam még a sárgán, illetve a lilán. Szépek ezek a lakkok.:D
(Andi)

A lila nagyon szép, most is az van a körmincéimen. Viszont pattogzik hamar :(

Nekem most a rózsaszín van a körmeimen, alap és fedőlakk nélkül nekem is ez a tapasztalatom.

Díjat kaptál :)
http://sunflowermakeup.blogspot.com/2011/08/dijat-kaptam.html

Megjegyzés küldése