2011. augusztus 12., péntek

Israeli haul

Egyáltalán nem vásárolni utaztam ki Izraelbe, de azért pár jellegzetes dologgal találkozik az ember lánya, így ezekből hoztam haza néhány apróságot, amit úgy gondoltam, hogy megmutatok Nektek.
 Ez egy hatalmas ágytakaró franciaágyra. Mindig is nagy vágyom volt, hogy legyen egy meditációs szobám, ami csak az enyém, és tele legyen ilyen jellegű tárgyakkal. :) A terv annyiban változott, hogy ez más sminkes szoba is lesz a jövőben. :)
 Ezek az AHAVA termékek, amiket a Holt-tengerből nyert ásványi anyagokkal gazdagítanak. Az egyik konkrétan ebből a tengerből nyert iszap, alig várom, hogy kipróbáljam milyen ebbe az iszappakolásba burkolózni. :D Ezenkívül hoztam egy kézkrémet és egy testápolót. Itthon is lehet kapni ezt a márkát egyébként, de nem sűrűn lehet vele találkozni, vagy lehet csak én nem láttam eddig sokszor és azt sem tudom, hogy hány fajta termékcsaládot árulnak nálunk.
 Ő egy nagyon jellegzetes dolog ebből az országból. Jeruzsálemből hoztam. Ezüst maga a lánc és a medál, a kő pedig Opál benne. Ez egy zsidó iszlám jelkép, (kiderült, hogy iszlám jelkép, amit a zsidók honosítottak meg, köszi Dóri!:) ) az oltalmazó kéz és a vigyázó szem együttese. Nagyon megszerettem, azóta le sem vettem a nyakamból mióta megvan.
 Palesztin párnák Betlehemből. Kaptam már egy ilyet korábban, nagyon tetszett az is, ezek is az álomszoba berendezését fogják gazdagítani. :) A könyv pedig szintén kinntről van, nagyon megörültem, amikor az egyik bazárban rábukkantam erre a magyar nyelvű könyvre, gyönyörű képek vannak benne.
Ez a sál is Betlehemből való, nagyon szeretem a sálakat és fantasztikus anyaga van és a színébe is beleszerettem az az igazság... :)

Ezeken kívül pár élelmiszert hoztam suvenirnak magamnak és az itthoniaknak. Csokikat, és egyéb jellegzetes izraeli élelmiszereket... A vizipipát kifelejtettem, anélkül nem is jöhettem volna haza. :D

7 megjegyzés :

Az az opál kő valami gyönyörű, nagyon szeretem ezt a követ.

.szep dolgokat vettel nagyon!
Hogy tudtal ennyi mindent hazahozni, ezeknek elegge sulya is van...Nekem mindig az a gondom, hogy az egesz bazart felvasarolnam, szonyegeket, takarokat, agyagedenyeket (pl. Peruban), csak nem fer a borondbe..:)

Nagyon szép az a takaró!
A vízipiát hogy sikerült hazahozni?? Engem halálra nyaggatott a barátom anno mikor Marokkóban voltam, hogy hozzak neki egyet, de nem mertem, mert féltem hogy összetöröm hazafelé.

Ne haragudj, hogy beleokoskodok, de a kéz iszlám jelkép, Fatima kezét ábrázolja (Fatima Mohamed próféta lánya volt) és a kő pedig Allah szemét..Csak Izraelben a zsidók honosították meg a medál viselését..Nekem is van egy és nagyon hozzám nőtt már..

Nagyon tetszik a nyaklánc és a sál is.:) Szép szuveníreket hoztál magaddal haza.:)

Dóri, nem okoskodtál bele, nagyon köszönöm, hogy ezt megosztottad, én egy kinn élő magyar lánytól kérdeztem, de úgy látszik téves infót kaptam, és nem szeretek olyan dolgot hordani, aminek azt sem tudom mi a jelentősége, úgyhogy köszi! :)

Úgy tudtam hazahozni, hogy a kézipoggyászom nem csak egy kézi táska volt, hanem egy kicsi utazótáska, (ez lehet 10 kiló és volt is közel annyi) ezt a méretet még fel lehet vinni, és nem szóltak érte, hogy mellette még egy kézitáska is volt. Ebbe tettem a vízipipát. De a bőröndbe fért bele a legtöbb dolog végülis, pedig nem vittem kevés dolgot magammal, de belefért a súlyba minden.

Megjegyzés küldése