2011. augusztus 22., hétfő

Hatalmas Cherry Culture haul

Akik a facebookon olvasnak már tudnak arról, hogy két héttel ezelőtt gondolkoztam azon, hogy rendelni szeretnék a Cherry Culture-ről, ugyanis már nagyon régóta nézegetem a Beauty Blendert. Külföldi oldalakon kimerítettem már a review-kat, aztán Dorka is csinált róla egy videót és teljesen meggyőzött, hogy ezt nekem is ki kell próbálnom. De a weboldalon nem volt akció hirdetve, gondoltam várok még egy kicsit, hátha lesz nemsokára. Felléptem a facebook oldalukra, és ott elérték a 20.000. lájkolót, ezért -20%-os akciót hirdettek, gondoltam ez egy jel és meg is rendeltem. Ma érkezett meg a csomag, a Beauty blendert már ki is próbáltam. A BB krémek felviteléhez nekem nem vált be eddig semmi a kezemen kívül, de nagyon nem szeretem "összekenni" semmivel a kezemet, miközben sminkelek és most első körben elmondhatom, hogy mennyire tetszett vele az eredmény.



Olyan szépek így együtt...
Műszempillákat több, mint fél éve tervezek venni, nézegettem is melyik lenne jó, az ArtDeco-sak állítólag szuperek, de nem szerettem volna 2-3000 Ft-ot kiadni egy műszempillára. Így a NYX mellett döntöttem, amiről hasonló jókat hallottam szintén Dorkától, de azóta nem rendeltem erről az oldalról, most viszont kb. 600 Ft-ért jutottam hozzá darabjáért, ami szerintem elég jó ár, ráadásul van olyan jó minőség, hogy többször is fel tudok használni egy pillát. A Duo ragasztót már beszereztem, indulhat a próbálkozás.
A színes szemhéjtusok darabja olyan 1200 Ft körüli összegre jött ki, szintén szuper ár. Nekem az idén nyáron az ilyen színes tusok kimaradtak, de most bepótoltam. :) Andinál olvastam még régebben róla mennyire tartósak, ezért mertem belőle többet is rendelni. A zöld volt még, az is szép, de én azt magamon nem tudom elképzelni.
Nemrég nagy szemöldök projektbe kezdtem, rengeteg videót végignéztem már, olvasgatom a tippeket, mert nagyon túl lett szedve, és nem vagyok vele megelégedve, ricinusolajjal kenegetem jelenleg, hogy visszanőjenek a szálak. Találtam a NYX-nél egy szemöldök filcet, ez nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Illetve új a szemöldök formázó szettjük is, amiről a képekről azt hittem kis picike lesz, de nem, mert hatalmas! :)))
Az ajakceruzák  darabja kb. 1 dollárra jött ki (kb. 200Ft), ami egyszerűen nevetséges, pláne ha megemlítem, hogy a Müllerben 2000 Ft körül van darabja, kb. tízszeres áron. Ráadásul utólag vettem észre, hogy minden rendeléshez egy ajakbalzsam jár ajándékba. :)
Ennyi körülbelül a történet, teszteket a későbbiekben láthattok majd természetesen.

8 megjegyzés :

Szép kis csomag, kíváncsi vagyok a tesztekre, legfőképp a szemöldökfilcre és a beauty blenderre :) Az ajándék rágógumis ajakbalzsam nagyon szuper dolog, szerintem hamar elfogyasztod :)

A beauty blender nekem is nagyon izgatja a fantáziám, de a szemöldök szettet is szívesen elfogadnám :)

Nem semmi. Alig várom a teszteket, főleg a tusokat. Nagyon szép kis csomag és aztaaaa de jó áron.:D
(Andi)

Én is várom a teszteket! :) A beauty blender nagyon érdekesnem tűnik, de a színes tusok is nagyon érdekelnek! :)

szupi. :) a 117es műszempilla nekem is megvan és imádom.
ha érdekel, akkor írtam róla itt: http://potyismink.blogspot.com/2011/07/nyx-muszempilla-teszt.html
az amúgy tényleg hihetetlen, hogy itthon 10szer több pénzt próbálnak leakasztani rólunk egy termékért..

Nagyon várom a teszteket a tusokról :) Jó kis csomag, jól választottál...

Szia! Lenne egy technikai jellegű kérdésem, nem kellett vámot fizetned a rendelés után? Én is gondolkozom azon, hogy most rendelek, és ezért jó lenne tudni :)!

Nem kellett egyáltalán vámot fizetnem, mindig sokkal kevesebb összeget írnak rá, mint amennyi valójában, úgyhogy nagyon rendes a webshop és így plusz költség sincsen. :)

Megjegyzés küldése