2011. augusztus 7., vasárnap

Estée Lauder vs. Garnier korrektor teszt

Mindig örök kérdés marad, hogy milyen kategóriájú terméket érdemes inkább venni. Általában az emberek nagy része úgy áll hozzá a kérdéshez, hogy igen, ha tényleg szükségem van egy bizonyos termékre, akkor annak érdekében, hogy beváljon és jól működjön, akkor hajlandóak nagyobb összeget áldozni rá. Ebben az esetben viszont el is várja az ember, hogy azt kapjon a pénzéért, amit várt. Én úgy gondolom, hogy sosem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy az olcsóbb biztosan rosszabb termék, a drágább pedig jobb minőségű. Ebben a cikkben egy high end és egy drogériás korrektor közötti különbségeket fogom feszegetni pro és kontra. nem akarom lelőni előre a poént, lássuk  mire is jutottam a nagy tesztelgetésben.
Mindkét korrektor elég régóta megvan, teszteltem is őket sokféle helyzetben, tehát mindegyikről tudok objektív véleményt mondani. Elöljáróban az árakról, a Garniert normál áron 2700 Ft-ért lehet beszerezni, de sokszor van rá akció is vagy kupont is be lehet vetni, így történt, hogy 2000 Ft-ért jutottam hozzá, az Estée Lauder ezzel szemben jóval drágább kategóriába sorolható, ha jól emlékszem, akkor kb. 7000 Ft volt az ára. Mindkét korrektor a gyengébb fedésű folyékony korrektor kategóriába tartozik, ugyanakkor itt meg kell említenem, hogy a Lauder tulajdonképpen egy illuminátor, nem is kifejezetten korrektor. Az illuminátor pedig a legjobb tudásom szerint nem annyira eltűntet, mint inkább kiemel, tehát felfogható egy ecsetes highlighterként is. A Garnier ezzel szemben tartalmaz ápoló összetevőket, ilyen pl. a koffein, ami eltünteti a szem alatti karikákat. (Azért itt megjegyezném, hogy nem érzek javulást a karikáimat illetően, ha ezt használom) Mindezektől függetlenül én egy kategóriába soroltam őket. Kiszerelésben és a csomagolásban is vannak különbségek. A Lauder 2,2 ml, míg a Garnier 15 ml, az utóbbi majdnem hétszerese. A csomagolása a Laudernek sokkal minőségibb, egy fémréteg van "ráhúzva" a műanyagra, ettől kicsit nehéz is, míg a Garnier egyszerű műanyag, hozzáteszem, hogy nem a silány minőségből.
Tartósságukban nagyjából megegyeznek, egyik sem long lasting kategória. A Garnier kicsivel sűrűbb állagú és sárgás, míg a Lauder folyékonyabb és rózsaszínesebb. A szívem pedig egyértelműen a Garnier felé húz. Hogy miért? Az ára miatt mindenképpen. Ezenkívül könnyebb vele dolgozni az állaga miatt, jobban eltünteti a karikákat. A Lauder nagy hibája szerintem még, hogy folyik. Nem csak akkor jön belőle, amikor elcsavarom és kattan, hanem egyébként is mindig van az ecsetben. A képen is láthatjátok, hogy tiszta korrektor az egész fej, direkt nem töröltem le, hogy láthassátok milyen alap helyzetben. 
Itt láthatjátok a fejek különbségét és azt, hogy mennyire folyik a korrektor a Lauderből :S
A Laudert próbáltam highlighterként is használni, az arccsontom fölé, illetve a szemöldököm alá is. Nem mondom, hogy rossz, jó-jó, de nincs olyan hatása, amit bármilyen másik highlighter termékkel ne lehetne elérni. 
Az első a Garnier, aztán a Lauder
Ebben az esetben azt kell mondjam, hogy abszolút nem éri meg a high end kategóriájú termék, vagyis a Lauder az árát. Ezt elég egyértelműen állíthatom, mivel a Garnier nekem sokkal jobban bevált és sokkal jobban is szeretem mindenféle szempontból.

Tetszett Nektek ez az összehasonlítás?

2 megjegyzés :

Nagyon bírom ezeket az összehasonlításokat, jó ötlet volt. Annyi embernél találkozok már ezzel a Garnier korrektorral, hogy lassan nekem is be kell szereznem egyet :) Ezek szerint sokaknak jó tapasztalata van róla.

Jó az összehasonlítás és már az elején azt akartam hallani hogy a Garnier a jobb mert én még egy termékükben sem csalódtam.

Megjegyzés küldése