2011. szeptember 1., csütörtök

Augusztusi kedvencek

Már nagyon vártam, hogy kiposztolhassam, mert végre időben megírom az aktuális havi kedvencek bejegyzést, amik eddig azért maradtak el néha, mert egyszerűen már  a hónap közepén jutott eszembe. Mivel ezek a bejegyzések mindig a legnépszerűbbek között vannak, ezért most már nem fogom elfelejteni őket, ígérem. :)
Ebben a hónapban az esti kiruccanásokat kivéve elég minimálra fogtam a sminkelést. A hónap egyik nagy felfedezettje a Beauty Blender, még csak kb. egy hete van a birtokomban, de egyszerűen Imádom! A reggeli rohanásban jónéhány ecsetet tudunk vele helyettesíteni, és ami a legszuperebb, hogy míg az ecsetek nem, addig ez a kis (akarom mondani hatalmas :D) szivacs kiválóan használható BB krémekhez is! Én eddig kétféle krémmel próbáltam és fantasztikus! Még nem olyan régóta használom A Missha Signature BB krémjét, mivel először a másikat szerettem volna elfogyasztani, de már most belopta magát a szívembe. Fényévekkel jobb a Hot Pinknél szerintem. Ami a sminkelésnél elmaradhatatlan volt ebben a hónapban, az a MAC Blot Púdere, a legjobb (mattító) púder, amit valaha próbáltam.
Arcápolás terén elég nagy átalakulásban vagyok, sok mindent próbálgatok, ha ismét kialakult egy állandó rendszerem, akkor arról írni fogok egy külön bejegyzésben. Addig is itt van a híres Zamian Csokis Maszk, amiről szinte az összes blogon lehet olvasni, annyit mondhatok egyenlőre, hogy tényleg egy álom! :) Ilyenkor nyáron nem mindig érzem szükségességét a napi kétszeri hidratálásnak, ezért az arctisztítás után sokszor csak a La Roche Posay termélvíz spray után nyúlok. Egy kicsit már elhasználtam belőle, és kifogyóban van egy nagy is. :) A másik nagy változás az arcápolási rutinomban, hogy esténként ezzel a Sigma Cleansing & Polishing Tool nevezetű "kefével" tisztítom meg az arcomat.
A hajápolás részeként felfedeztem ezt a Toni & Guy hajvégápoló szérumot, aminek szuper illata mellett meglepő módon a hatását is elég jól érzékelem, nagyon szeretem a hajhosszra is bedörzsölni, (a hajtöveket természetesen kihagyom) nem lesz tőle előbb zsíros a hajam.
A random cuccoknál most kettő dolgot említenék nagy kedvencként, amelyektől kicsit jobban megismerhettek ismét. :) Az egyik ilyen az Isten 72 neve meditációs kártyák. Kicsit megtévesztő, de szó sincs ebben vallásosságról, csak a kikapcsolásról a meditációról, ez a mindennapjaim részévé vált.
A másik pedig egy pszihológiai témájú könyv, mostanában falom az ilyen jellegű könyveket, ebben a hónapban ez a Louise L. Hay: Éld az életed! a nagy kedvenc, olyannyira, hogy be is címkéztem. :)
És ami még nem volt, havi kedvenc zene. (az Ipodom is ezt írja a legtöbbet hallgatottnak :) ) Amikor először hallottam őket, akkor meg voltam győződve, hogy külföldi banda, aztán kiderült, hogy magyarok!  :D Mindenesetre itt van ő, The Idoru - I'm moving on:

Nagyon jó ötletnek találtam, hogy betegyem ide a Ti havi blogos kedvenceiteket is, íme azok a bejegyzések, amik a kedvenceitek voltak ebben a hónapban:

Ezek pedig a linkek, ha valaki kihagyott volna valamit :) :







Nektek mik a havi kedvenceitek? Van esetleg hasonlóság az én kedvenceimhez? :)

7 megjegyzés :

Azt a könyvet én is olvastam már párszor, fantasztikus! :)) a beauty blenderre pedig úúúgy fáj a szívem :(((

imádom louis l hayt:) erről filmet is csináltak azt láttad? gyönyörű:)

Úúúú, ezekkel a kártyákkal felkeltetted az érdeklődésemet, szerintem be is szerzem majd :) Az Alexandrában vetted? A zene pedig tényleg nagyon-nagyon nem magyar, persze jó értelemben :)

Az a Sigma arctisztító kefe tök jó lehet, még sose láttam.
Engem is érdekelnek azok a kártyák.:D
(Andi)

Azok a kártyák felkeltették az érdeklődésemet. :)

Nem láttam a filmet, ennek utánajárok! :D

A kártyákat az Alexandrában vettem, az ő saját kiadója adja ki.Ehhez tartozik egy könyv is (ami most 70%-os engedménnyel kapható!), ami részletesebben leírja ezt a 72 nevet, amiket a kártyák tartalmaznak. A kártyákból minden nap húzni kell és a leírt gyakorlatot csinálni vele. A kártya illetve a könyv is a kabbala témájú írásokhoz tartozik.

Húú én is nagyon szeretem a csokis maszkot :)
(Bocsi, hogy így tele kommentellek, de most találtam a blogodra, és annyira tetszik hogy végig olvasgatom most) :))

Megjegyzés küldése