2011. augusztus 5., péntek

A hét érdekessége - A nagy ecsetmosás

Amikor múltkor kimostam az ecseteimet, akkor lefotóztam a Nagy eseményt, mert még engem is megdöbbentett, hogy mennyi ecsetem van, és ez még nem is mind, a szépséges essence ecsetek hiányoznak innen. A megdöbbenés oka talán az volt, hogy ritkán gyűlik össze ennyi "piszkos" ecset egyszerre, de most így történt. Egyébként ebből talán látszik, hogy minden sminktermék közül az ecseteket szeretem a legjobban... :)
 Gondoltam megosztom Veletek ezt a jeles eseményt, mert olyan szépek így együtt. :)


6 megjegyzés :

Oh de gyönyörű, micsoda készlet, szóhoz sem jutok.
Jó lenne egy post ami bemutatná mi mire használandó ,ámbár lehet rajtam kívül mindenki tudja.
Én is megmutattam egy július eleji postba az ecseteimet de szégyellni valóan szerény a Tiedhez képest :)

hát ehhez nem tudok értelmeset hozzászólni. :D sok. :D

Ohhh, ugyan miért lenne szégyellni való?! Mindenki indul valahonnan, aztán fokozatosan gyűtöget..
Nem is annyira sok. :)

Tényleg lehetne ecsetes bejegyzés, hogy melyik mire jó pontosan. Amúgy mit használsz ecsettisztításra?

Volt már ecsetes bejegyzésem: http://gigitogirls.blogspot.com/2011/01/kezdo-ecsetkeszlet.html , itt leírtam azt is mi mire való, igaz ez alapkészlet. Vagy más jellegűre gondoltatok?

Megjegyzés küldése