2011. július 22., péntek

Unii paletta

Úgy fél éve lehetett, amikor írtam Nektek egy palettáról, ami nagyon megtetszett, ITT. Nekem akkor ez nagy újdonságnak számított és csak meresztettem a szemeimet milyen jó kis találmány. Aztán ez az infó bekerült a fiókba, mert szétszedni nem szerettem volna minden sminkcuccomat, mert felmerült bennem a kérdés, mi van akkor, ha nem pont azt a kombinációt vinném magammal, akkor "csupaszon" a sminkjeim a paletta nélkül hogy mutatnak, illetve hogy tárolom őket? Szóval az ötlet jó volt, egyenlőre a kivitelezéssel voltak problémáim. Aztán amikor beleszerelmesedtem a MAC szemhéjpúderekbe, akkor újra elővettem ezt a megoldási lehetőséget a tárolásra. Egy időben csak a palettákra "hajtottam", mert azt egyszerűbb cipelni, nincs macera az összeválogatással, mert egymáshoz illő színeket kapunk. De most megjött a kedvem az egyedi színkombinációkhoz és ha rendszeresen használok valamit, nyilván abból több is, fogy és egyértelmű, hogy az egyes szemhéjpúderekben mindig több grammot kapunk, mint amiket a palettákba tesznek. Amikor felvetődött bennem egy paletta összeállítása, akkor természetesen az első gondolat a MAC palettákra esett, mert biztosan kompatibilis, nem is drága... stb. De amikor utánaolvastam rá kellett jönnöm, hogy ezeket a palettákat nem nekem találták ki. Rengeteget utazom, és olyankor szeretem magammal vinni a sminkjeimet is. Kiderült, hogy a MAC palettákban nincsenek biztonságban a púderek, mert könnyen törnek benne utazáskor. Úgy gondoltam, ha már kiadok értük egy nagyobb összeget, akkor nem szeretnék később keseregni azon, hogy eltörött egy-egy darab belőlük. 
Egyébként ha valakit érdekel, ez egy egyedi tervezésű paletta, ami egy lelkes sminkelő kaliforniai lány agyából pattant ki néhány évvel ezelőtt. :) Ennyit az előzményekről, most jöjjön a paletta jellemzése.


Így néz ki már kinyitva a csomagolása. A háttérben látszik a cuki feliratos doboz, amiben érkezett. Extra dizájnos már eleve a csomagolás is, hiszen nem külön papírra tették a használati utasítást, hanem szétnyitva azt, a belső felén olvashatjuk a képekkel illusztrált útmutatót. Leírja hogyan kell "kivarázsolni" a csomagolásból a sminkterméket, illetve hogyan tegyük fel a mágnest. Ha valaki ezen aggódna, ne tegye nagyon sok féle verzió létezik és ezekhez rengeteg videót találunk a youtubon. De ezek közül a leghasznosabbak fenn vannak a hivatalos oldalon is. http://www.uniicosmetics.com/
 Gondosan be volt csomagolva a dizájn csomagoláson kívül is pausz szerű papírba, plusz egy réteg rá volt téve a tetejére belőle. Esélyt sem adtak a sérülésre. A szállítás is bőven benne volt az időben, kb. két hét alatt jött meg úgy emlékszem. Én már nagyon türelmetlen voltam, nagyon vártam, hogy megérkezzen.


A karcolódástól is óvták, mert még egy ilyen műanyag tasakban is benne volt. Abszolút pozitívakat mondhatok mind a szállításról, ami egyébként 7 dollár volt, ez abszolút nem mondható soknak, illetve a csomagolásról is. Az utóbbi képen láthatjátok egyébként még a téglalap alakú mágnest, amit később darabolni lehet. Ennek egyik feléről lehúzhatjuk a matricát, és már ragaszthatjuk is a kívánt termékre, ami a palettába kerül, a másik felére pedig rá tudjuk írni a smink színét számát.

 Íme kibontva a paletta, teljes szélességében találunk benne tükröt, ez szerintem nagyon szuper, nem miniatűrben kell nézni az arcunkat, ha valahol sminkelünk vagy csak igazítani kell sminkünkön. Nagyon masszív, nem kelt bóvli hatást, nagyon jó minőségű műanyagból készült, nyomásra sem érzékeny. Körbe keretezi egy fehér gumi, aminek a rázkódásnál vesszük nagy hasznát. Egyébként ezt ki is lehet szedni, illetve a mögötte lévő fém lapot is, hogy nagyon egyszerűen tudjuk tisztítani.
Nyilván sokatokban felmerült a kérdés, hogy mi a fene az a pici átlátszó műanyagon látható virág. Ezt én sem tudtam sokáig, de azért rendelés előtt rájöttem. :) Ez azt szolgálja, hogy ha állva sminkelünk valahol, akkro itt meg tudjuk fogni a palettát a hüvelyk ujjunkkal, ha egészen biztosan tudjuk fogni, és így nincs esélye kiröpülni a kezünkből. Egyébként ez is mágneses, bárhova helyezhető, tehát mindegy melyik kézzel fogjuk meg, illetve ki is vehetjük, ha nincs rá szükségünk, így legalább egyel több dolog férhet el benne. 
Nagyon kedves a cégtől, hogy a rendelés visszaigazoló emailben figyelmezettek a tisztításra, nem szabad alkohollal, vagy bármilyen más erős vegyszerrel tisztítani. Illetve ami még borzasztóan tetszett, hogy kérték küldjem el neki a már megtöltött palettát, mert nagyon kíváncsiak rá, nekem mi került a palettámba. :)
Nekem most ezek vannak a palettámban, ezek a MAC szemhéjpúdereim. Három darabot kellett kiszednem a műanyag csomagolásából, ezekre kör alakú mágnest vágtam, majd leolvasztottam a a műanyag csomi aljáról a matricát, amin a neve volt a festéknek és csak rá kellett rögtön ragasztani a hátuljára. Ennyire egyszerű. :) Ceruzák is belemehetnek, még vastagabbak is, mert még így is le lehet csukni. Jelen esetben ez nálam egy szemöldök ceruza és egy filces tus.
Abszolút elégedett vagyok vele, teszteltem utazás közben is már, jól működik, és nem lett semminek baja, ami benne volt. :)
Remélem tetszett Nektek, hogy jó sok képben mutattam be, remélem így jobban érthetővé vált ennek a palettának a funkciója és használhatósága. :)

Hogy tetszik?

4 megjegyzés :

Ez tényleg nagyon praktikus, a design meg.... kell! :)
Viszont mi van, ha több dologra is szeretnék mágnest rani, mint ami egyszerre belefér, mert egyszer ezt vinném magammal, máskor meg azt? Pont annyi vágható mágnes van benne, mint ami egyszerre belefér, vagy több adagnyi? :)

Ezen most mélyen elgondolkozom! :) Nagyon tetszik :))

Én is imádom, Izraelben is jó szolgálatot tett, főleg a nagy tükör! :) Szerintem több benne a mágnes, mint amit elhasználsz, főleg, ha nem feded be mondjuk a szemhéjpúder teljes alját mágnessel.

Megjegyzés küldése