2011. július 23., szombat

NOTD - Sötét korall

A tőlem már jól ismert OPI lakkok következő darabját láthatjátok, ez volt a múltkori öltözékem párja, amit már posztoltam itt a blogban. Ennek a lakknak kicsit más a textúrája, mint az előzőeknek, nem fed annyira, de szerintem tipikus példája a "direkt ilyen" lakkoknak. Nekem ettől függetlenül tetszik és szívesen használom azóta is. Jó sok körmös poszt van mostanában, remélem nem bánjátok, de imádom őket váltogatni, és megmutatni Nektek az eredményt. :)

T21 - Big Hair...Big Nails árnyalat


  • A képek most valahogy nem akartak olyan jól sikerülni, ezért feltettem két félélt, az árnyalat valahol a kettő között van igazából. :)
  • Abszolút a nyári kedvenceim közé sorolom! Próbáltam már a másik korall lakkom (H43 - Hot & Spicy) fölé egy rétegben kenni és úgy is nagyon jól mutatott. (Igen, nekiálltam a lakkokkal kísérletezni. :P)


3 megjegyzés :

Nekem nem igazán jön át hogy milyen színű is ez...
Ha lesz később jobb képed akkor kiegészíthetnéd vele. Mert amúgy eléggé kíváncsi vagyok rá. :)

Fruh, most nézem csak, köszi!! :)
Annus, ha legközelebb ez lesz a körmeimen, mindenképpen csinálok új fotókat!

Megjegyzés küldése