2011. július 9., szombat

Napi smink + OOTD a sötét korall jegyében

Ezen a hétvégén a bajai halfőző fesztiválon vagyok, ez pedig a tegnap esti outfitem. Mindenből csak a korall jöhet mostanában nálam, főleg ez a sötétebb fajta. Láthatjátok is, hogy szinte mindenbe csempészek egy picit belőle. Ruha, smink, köröm... Most ez a kedvenc színem. :) Akkor jöjjenek a képek és beszéljenek helyettem.





Smink:

ARC: 
  • Skin 79 BB krém - Hot pink
  • MAC Studio Finish korrektor - NW20
  • Garnier Roll-on korrektor
  • MAC Studio Fix Powder Foundation - NW15
  • MAC Mineralize Skinfinish Natural - Give me sun!
  • MAC matt pirosító - Melba
  • Catrice Enter Wonderland Highlighter Powder
SZEM:
  • Urban Decay Primer Potion
  • MAC mono szemhéjpúder: Naked Lunch, Brulé, Paradisco, Satin Taupe, Typographic
  • essence Extra Longlasting eyeliner pen
  • Astor szemceruza - golden brown
  • Max Factor Experience szempillaspirál
AJAK:
  • Max Factor ajakfilc - 07




Öltözék:
  • Ruha: H&M egyszerű pamutruha
  • Öv: Tally Weijl
  • Táska: H&M
  • Saru: szegedi bőrművestől (Muráti Kamillló)
  • Óra: GUESS
  • Virágos fülbevaló: SIX

Mi a kedvenc színetek ezen a nyáron?

15 megjegyzés :

Nekem a türkiz, a korall és a fukszia a kedvenc színem nyáron.
Amúgy nagyon jól áll ez a frizura. :)

Szép ez a szín, és nagyon jó a hajad!

Nagyon jól áll neked ez a smink :P a piros ajak nagyon ütős (:

Jó lett a smink, meg az új frizura is.

A BB krém hogy teljesít ebben a nagy melegben?

Milyen jó a hajad *-* A smink pedig nagyon jól áll Neked :)

Köszi lányok! :)
Annus, a Mac púderalapozójával nagyon jó barátságban vannak, illetve a Blot púderrel is, úgyhogy jól teljesít. Nem is égtem le, úgyhogy a fényvédő is működik.

Annyira jól áll Neked ez a szín, nem csoda hogy szereted :) És a hajad is nagyon jó lett, teljesen más így az arcod :)

Szerintem sokkal jobb így a hajad! :)
Ez a szín pedig nagyon jól megy a szemedhez.

Nagyon tetszik az új gigi :) A hajad nagyon jó, ez a szín meg kifejezetten illik hozzád :)

Fúúúú, nagyon széééép vagy:) Ez a smink állati, és a fotók is nagyon jók, látszik, hogy jókedved volt, mikor készültek:) Csak azt sajnálom, hogy a fülbevaló nem látszik sehol, de sebaj:)

imádom a korallszínt:) jó a hajad is :)

Köszi, köszi köszi!!! :)))
A fülbevaló tényleg nem látszik, na majd legközelebb! :)

WOW! Ez a smink nagyon tuti! Biztos elkészítem én is.Sosem szoktam ilyen erős rúzst hordani a hétköznapokban, mert mindig elkenődik, attól félek. Meg túl erősnek i érzem. De egy esti programon vagy buliban. Isteni! Meg az a baj a rúzzsal, hogy nem annyira "párkapcsolat-párti" :(

Megjegyzés küldése