2011. július 27., szerda

Napi smink - Frost brown

Mióta megvettem az első frost finish-ű szemhéjpúderemet, azóta bele vagyok szerelmesedve ebbe a textúrába. Olyan könnyű vele dolgozni, szépen pigmentáltak, természetesek, mégis van benne egy kis extra, amitől nem tűnik hétköznapinak. Egyszerűen imádom őket. Ez a smink is ennek a jegyében készült, egyfolytában ezeket használom egyébként. :)




Hozzávalók: :)

arc:
  • Skin 79 Hot Pink BB krém
  • MAC Studio Finish korrektor - NW20
  • Garnier golyós korrektor - világos
  • Max Factor Creamy Blush - Soft cardinal 
  • MAC Studio Fix Púderalapozó - NW15
  • MAC Mineralize Skinfinish Natural - Give me sun!
  • Catrice Highlight powder Enter Wonderland limitált kiadás
szem:
  • Urban Decay Primer Potion
  • MAC mono szemhéjpúder - Naked Lunch, Satin Taupe, Paradisco, Typographic
  • Astor szemöldökceruza - Golden brown
  • Max Factor False Lash Effect vízálló szempillaspirál
ajak:
  • Maybelline Colorsensational rúzs - Pink brown
  • essence Stay with me szájfény - my favorite milkshake

7 megjegyzés :

nekem is a frost a kedvencem :D nem is értem, hogy miért :D

Bár nem az én ízlésem, de nagyon jó mutat rajtad. Főleg a pirosító tetszik, irigylem a pofid, tök aranyos :)

jó lett nagyon. :) tényleg kis aranyos az arcod. :)

Danka, igazad van, élőben nem látszik ennyire, a vaku rásegít a látványra. Viszont semmi értelmét nem látom, hogy sötétebbet vegyek, mert amit lebarnulok, azt a minimálisat is elvesztem kb. két hét alatt, nem érné meg befektetni egy sötétebbe.

Vanda, ááá én sem értem. :) megfogadtam a tanácsodat, hogy ez lesz az első amit kipróbálok, és szerelem is lett belőle. :D

Griberli, ohhh köszi szépen, ezt még senki nem mondta nekem :) Anita, Neked is köszi nagyon! :D

Megjegyzés küldése