2011. július 20., szerda

Mit viszek magammal Izraelbe? - Szépségápolás

Az első repülésem. Először rugaszkodok el a földtől ( fizikai értelemben persze ;) ) Megmondom őszintén nagyon nehéz volt összehozni ezt a pakolást, pedig nem ma kezdtem el. De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy sikerült! Amit most meg is mutatok Nektek. Nekem soknak tűnik, de már tényleg nem tudtam semmit sem kivenni a pakkból. Minden tényleg csak a legszükségesebb. Az időjárástól tartok a legjobban, a meleg és a magas páratartalom, meg hogy nehogy leégjek. :) De tudom, hogy úgyis minden rendben lesz, ezen nem is aggódom.

Ez az átlátszó neszi egyik oldala...

...és ez pedig a másik

Sok-sok minden(nek tűnik)
 El is mondom gyorsan mibe mi van és mire kell. :) A kép tetejéről indulok, balról jobbra haladva. Első négy pici flakont az egyik barátnőmnek köszönhetek, aminek most nagyon nagy hasznát vettem. nem lehet mindenből mini dolgot venni, de amúgy is sokkal drágább minden, ha kicsiben vesszük meg, úgyhogy én most  töltögettem is. Az első essence körömlakklemosó, majd kettőbe töltöttem sampont (nem tudom, hogy ilyen körülmények között hányszor fogok hajat mosni, ráadásul egy hajmosásnál is kétszer szoktam átmosni), a negyedik a hajpakolásom, mégiscsak 10 napra megyek, lehet nagyon megviseli a hajam a napot, így ebből tudok kétszer is használni. Végül ezt a hajvédőt vettem meg a Baleától, ki is próbáltam, egészen jóra sikeredett. A toni&guy hajvégápoló széruma, extra védelem. Bioderma AKN arcra való napkrém zsíros bőrre, majd a Nivea "láthatatlan" napozó spray-e, napozás utáni a Biodermától, ez napégésre is jó, úgyhogy egy plusz dolgot ki is lőttem ezzel. Aztán mini szájvíz, mini fogkrémmel. Clinique 3 lépéses mini arcápolói, majd egy mini szérum. Eucerin fényvédős ajakápoló, kicsi termálvízspray, utazós sminklemosó a Biodermától. Lábspray, és a kicsi fújós flakonba tettem egy kis ecsetmosó folyadékot (MAC). Vichy dezodor, ez nekem nagyon bevált a nagy melegben is, egy testpermet az Avontól és egy parfüm. Vattakorong, fülpitisz és egy borotva. Ezek közül úgy érzem én mindent fogok használni a 10 nap alatt.
Nemsokára jövök a sminkekkel is.

4 megjegyzés :

50es védőfaktorral biztos nem lesz gond:)

Szerintem ennél kevesebbet 10 napra nem is lehetett volna pakolni.. :) Nagyon jó poszt :)) Várom a sminkeset is :P

azok a pici kis flakonok amikbe töltöttél sampont meg körömlakk lemosót nagyon praktikusak!

Semmiből sem használtam el az egészet és nem használtam mindent. egyszerűen nem volt időm ilyenekkel foglalkozni :D

Megjegyzés küldése