2011. július 29., péntek

Manhattan Luxopolis limitált kiadás

Egy ideje már lehet kapni nálunk is a Luxopolis kollekciót. Megmondom őszintén először átsiklottam felette, pedig az egyik kedvenc drogériás márkám a Manhattan. Aztán Lolly-nál néztem a teszteket és egészen megtetszettek. Annyira, hogy be is szereztem belőle pár darabot.





VIPetrol, Jet Set Jade, Shampaign (balról jobbra)
A szemhéjpúderek textúrája nagyon finom, picit szemcsés, de nem zavaró. A Shampaign abszolút alapdarab a színe miatt, a másik kettőt azért vettem, mert ilyen színeim még nincsenek. Volt még egy kiwi zöld, aminek teljesen más finish-e volt, inkább mattnak mondható. Ő is nagyon tetszett, de úgy döntöttem, hogy ellenállok a kísértésnek, mert úgysem használnám azt a színt, túl "vadnak" találtam. A kezemen a swatchok alap nélkül vannak, látjátok milyen szép pigmentáltak?
43E; 31C
 A szájfények az abszolút kedvencek a kollekcióból. Eddig is tetszettek ezek a kémcső alakú szájfényei a Manhattannek, de eddig valamiért nem jött haza velem egy sem. Már tudjátok mennyire odavagyok idén a korall különböző árnyalataiért, így szájfényből is lett egy világos és egy sötétebb árnyalat, ami már majdnem piros. Az állaga isteni, az illatuk is fincsi, abszolút telitalálat!
A hatalmas bronzosító :))

Amiben picit talán csalódtam, az ez a bronzosító. A MAC nagyon bejött és ezen felbuzdulva vettem egy másikat. A boltban nagyon jónak találtam, de amikor itthon ecsettel megpróbáltam felvinni borzasztó sokat felvettem az ecsettel, bármilyennel próbáltam és porolt is rendesen. Nem is nagyon tudok keveset felvinni sajnos, még próbálkozom vele, hátha jó lesz, mert egyébként nagyon tetszik a fénye.
Összességében nagyon meg vagyok elégedve a kollekcióval, ebben az árkategóriában ritkán találni ilyen minőséget.

5 megjegyzés :

A szájfényekre én is rágerjedtem múltkor a dm-ben, kíváncsi vagyok, milyenek, csinálsz majd róluk fotót felkenve? :-)

A pezsgőszínűt legközelebb meg is nézem :) Nagyon tetszik

Amikor megvettem az első manhattan szemhéjpúdereimet, akkor nagyot csalódtam bennük, mondjuk ebben biztos, hogy közrejátszott az is, hogy az első szemhéjpúdereim estée lauder meg dior szemhéjpúderek voltak, mert egyik ismerősöm anyukája hordta haza őket szatyorszám, fogalmam sincs honnan, de őszintén megmondom nem is érdekelt. :D Nekem ezekkel olyan nehéz dolgozni, ráadásul gyakorlatilag majdnem az összes szín benne van a sleek palettákban.

Nagyon tetszik ez a bronzosító, énis szemezek vele de bavallom, bronzosító és pirosító mániában szenvedek, és lehet hogy most nem engedek a csábításnak :)
ha van egy kis időd, nézd meg az én blogomat is, most indult :
http://makeupbygg.blogspot.com/
köszi

Alice, biztosan lesznek majd napi sminkben, mert jelenleg ezek a kedvenceim! :)
Swenson, :) hát aki szerencsés..., igaz, nem MAC kategória, sem textúrában, sem pedig árban!
GG, ezekből sosem elég. :) Bár én most úgy érzem sikerül visszafognom magam, ami a sminkvásárlást illeti. :)

Megjegyzés küldése