2011. július 16., szombat

Júniusi kedvencek

Igencsak megkésve, de meg nem törve :D érkeznek a júniusi kedvencek. Úgy döntöttem, hogy nem fogom ezt a havi bejegyzést elhanyagolni, mert másoknál is ez az egyik kedvenc várva várt posztom, mert olyan jó egy csokorba szedve látni, hogy ki mit használt és szeretett az elmúlt hónapban. Jöjjenek most az enyémek, kivételesen először a random cuccokkal.


Először is itt van ez a gyönyörű táska, amire a Zara-ban bukkantam rá. (egyébként rájöttem, hogy tudnék csak a Zara-ból öltözködni, ha valaki azt mondaná, hogy csak onnan szabad :)) ) Pontosabban az első képen láthatjátok azt a szitakötő kitűzőt, amit a legutóbbi Lush látogatásomkor szereztem be. Ennek annyi a története, hogy imádom a szitakötőket, és amikor megláttam ezt a kis kitűzőt nagyon megtetszett és méginkább hízelgő volt, amikor kiderült, hogy ha megvásárolom, azzal a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesületet támogatom, mindössze 500 Ft-ba került, mégis egy nagyon kedves a Lustól ez a gesztus. Egyébként sok féle kitűző volt még, ha esetleg arra jártok és van kedvetek jótékonykodni, akkor csak bátran. :)
Szóval ez a táska a nagy kedvencem, pont ilyet szerettem volna. Bőrből készült és le volt árazva, úgyhogy jó vásárt csináltam, azóta is csak ezt hordom.

 A másik random dolog ez a karkötő. Hegyikristályból készült. Nagyon el vagyok merülve most a lélek dolgaival foglalkozó tudományokban és én hiszek az ásványok gyógyító erejében. Ha valakit esetleg érdekel, ez a legnagyobb gyógyító erővel rendelkező kő, segít elűzni a negatív gondolatokat, és erősíti a többi kő hatását is, hogy csak párat említsek.

Itt vannak a szépségápolással kapcsolatos termékek. Most nagyon "minimálra" vettem a figurát. A legnagyobb kedvenc ebben a hónapban természetesen a BB krém, ami nagy áttörést hozott az életembe úgy érzem. :) (Skin 79 Hot Pink BB krém) Korrektorból a Garnier vitte a pálmát, másik drága párja mellett is simán győzelmet aratott. Sosem hittem, hogy a bronzosító nekem ilyen fehér bőrrel jól állhat, de azt kell mondjam, hogy igen! Ha mellé csempészek egy kis highlightert, akkor még tökéletesebb az eredmény. (MAC Mineralize Skinfinish Natural - Give me sun!; Catrice Enter Wonderland Highlighter Powder. Körömlakkok közül ez a fuksziát használtam a legtöbbet, abszolút kedvenc. (OPI - B36 That's berry daring)

Nektek mi volt az abszolút kedvenc júniusban?

2 megjegyzés :

Nekem is a BB krémem volt, Missha Perfect Cover, illetve a nagy melegben szeretek testpermetek használni parfüm helyett és most az Avon gránátalmás és mangós permetét fújkodtam egyfolytában magamra :)

Legnagyobb kedvenceim így foglalnám össze: minden, ami mattító:D Utálom a nyarat, utálom a meleget, de valahogy túl kell élni, és ha lehet, túlélés közben még jól is kell kinézni:)

Megjegyzés küldése