2011. július 15., péntek

essence 50's Girls Reloaded limitált kiadás

Legtöbbünk bánatára az előre beharangozottakkal ellentétben ez a kollekció nem lesz kapható nálunk. De úgy gondoltam, hogy sokan mentek nyaralni és lehet egy olyan országba, ahol viszont forgalmazzák ezt a limitált szériát. Ha így van, akkor ezzel a bejegyzéssel szeretnék segíteni a könnyebb választás érdekében. Az essence marketingesének, Andinak köszönhetően most lehetőségem nyílik kipróbálni néhány terméket ebből a kollekcióból. Sminket még nem készítettem vele, csak gondoltam csinálok gyorsan swatch-okat  belőlük, hátha valakinek az utolsó pillanatban jól jöhet. :)






Természetes fényben, alap nélkül: 02 You're a heartbreaker, 03 Come on Board captain!, 01 I'm a marine girl

A csomagolással egyébként engem abszolút levettek a lábamról, igazi matrózos, hajózós hangulatot áraszt, ez szerintem telitalálat nyárra. 
A szemhéjpúderek abszolút kompaktok, találhatunk benne tükröt is teljes nagyságban a  tetejében. Nincs bóvli hatása a műanyagnak, jól záródik, szerintem nincsen kivetni való rajta., főleg ha azt nézzük, hogy nálunk 899 Ft körül szoktak mozogni ezek a paletták, plusz 4 g egy ilyen szemhéjpúder duó, ami egy MAC szemhéjpúder nagyságával összehasonlítva is nagyobb, mert azok ugye egyenként 1,5 grammosak. Nyilván nem az a kategória, de ebben az árban szerintem teljesen rendben van. Nekem például abszolút pozitív, hogy nem próbálják erőltetni az applikátort, amit én személy szerint utálok, szerintem nem sok mindenre való, főleg azok, amiket a szemhéjpúderek mellé szoktak csomagolni, ebben szerencsére nincsen. :) A textúrájuk nagyon kellemes, finom, nem "poros". A tartósságról nem tudok sajnos nyilatkozni, mert még nem próbáltam használat közben. A pigmentáltságukkal nagyjából elégedett vagyok, még a világos színek is egészen jóra sikeredett. 
A limitált rúzsok csomagolása és minősége engem mindig meg szokott lepni, mert az állandó kollekcióban található rúzsok nem túl hívogatóak sem a csomagolást sem a textúrát illetően. Ez a rúzs azonban más. A csomagolás is teljesen rendben van, abszolút pigmentált, és a textúrája is finom krémes. Itt az árnyalat nevéről nem tudok nyilatkozni, mert nincsen rajta semmilyen matrica, valószínűleg lemaradt róla, de ez egy nagyon szép barackos korall szín.
Remélem azoknak nem fájdítottam nagyon a szívét, akik nem tudják most beszerezni ezt a kollekciót, akik pedig igen, nekik remélem sikerült segítenem a választásban. :)

A termékeket a Primőr Kft.-től kaptam tesztelésre, de ez nem befolyásolja a véleményemet sem negatív sem pozitív irányban a termék minőségét illetően.

5 megjegyzés :

Az applikátorokat én is utálom, teljesen feleslegesen teszik a púderek mellé, mert használhatatlanok. Sajnálom, hogy nem lesz nálunk ez a kollekció, a csomagolás engem is nagyon megfogott. Én a rúzsokat akartam volna bezsákmányolni.:(

Én is a rúzsokra pályáztam volna! :(

totál egyezik a véleményünk mindenről :D

az egész kollekció brühühüü. :( a rúzs annyira nem győzött meg az essence honlapján, de a képeiteken.. gyönyörűek. :( púdert szerettem volna, az egyik szemhéjpúdert, de az ecset is jött volna..

Hát igen, ezt a kollekciót mindenki nagyon várta... :(
Fruh, de jó, meg is néztem és tényleg. :)

Megjegyzés küldése