2011. július 25., hétfő

Anew Aqua Youth hidratáló termékcsalád

Egy újdonságról szeretnék Nektek írni most. Mióta találkoztam először találkoztam az Avon márkával (ami már sok-sok évvel ezelőtt volt), azóta szemezgetek az Anew termékcsaládjaival. Ez az Avon luxuskategóriájú márkája, és mindig is vonzott, hogy vajon mit tudhatnak ők. Egy valami tartott eddig vissza attól, hogy kipróbáljam, az pedig az, hogy nem vagyok abban az életkorban, ami megfelelne a bőrömnek, ugyanis csak 30 év felettieknek gyártottak krémeket. Egészen mostanáig. Most ennek a márkának az újdonsága egy hidratáló termékcsalád, amit minden életkornak javasolnak. Emellett kitalálták a gondolatomat, mert nekem pontosan ilyen bőröm van, pótolni kell az "elvesztett" vizet, mert egyébként nagyon vízhiányos.
Lássuk mit is ígérnek nekünk és hogy milyen termékekkel találkozhatunk.


Segít növelni a bőr hidratáltsági szintjét és megőrizni a fiatalos külsejét. Egy újfajta technológiát találtak fel, a H2O Power technológiát, amivel elérhetjük, hogy a mélyebb rétegekben is felszívódhassanak a hatóanyagok. (Egyébként nem az Avon az első cég, aki hasonló termékekkel rukkol elő, ott van pl. az Eucerin az Aquaporin termékcsaládjával szintén hasonlókat ígérve.)
Segít enyhíteni a feszülő érzést és segít a környezeti stressz elleni védelemben is. Könnyű állag és frissítő formulát ígérnek, ami nyáron különösen kedvező, de akár egész évben is használhatjuk illetve önmagában is használható, de másik krémek kiegészítéseként is.
A termékcsalád három terméket tartalmaz, egy arctisztítót, egy krémet, illetve egy szemkörnyékápolót. (Az Avon egyébként az összes szemkörnyékápolóját szemránckrémnek írja, bármilyen korosztálynak is kíválja, ki tudja miért...)  Bár a reklámban száraz bőrt emlegetnek, én úgy vélem, hogy nem csak a száraz bőr lehet vízhiányos, hanem a zsírosabb is, és mivel a krémje egy gél krém, ezért nyugodtan használhatják a zsírosabb bőrűek is.


Én a bemutató ajánlatból 1500 Ft-ért jutottam hozzá ehhez a gél krémhez, ami szerintem ebben a kategóriában elég jónak számít. Egyébként a 11-es katalógusban már kapható lesz. A normál ára 2900 Ft, akciósan 2000 Ft-ért juthatunk hozzá, illetve az egész szettet 3900-ért vásárolhatjuk meg. Néhány napja használom a krémet, eddig elég jó tapasztalataim vannak, ha szeretnétek később lesz belőle teszt is!

4 megjegyzés :

Nagyon szeretném ha lenne teszt, mert ugyanezen okokból eddig én sem rendeltem Anew termékeket, de ezt szettet én is esélyesnek találom! :)

Tök jó, engem is kíváncsivá tett... Tudnál csinálni egy képet a doboz hátuljáról, hogy le lehessen csekkolni az összetevőket? Nagyon megköszönném!:)

Én a szemkörnyékápolót vettem meg, nagyon szeretem, nincs illata nem viszket tőle a szemem és jól hidratálja a vízhiányos szemkörnyékemet. :)

Katie, oké, lesz teszt, csak eltart egy darabig, Izraelbe nem vittem magammal...
Roni fogok csinálni holnap, ha világos lesz.
Tamara, szupi! :)

Megjegyzés küldése