2011. június 4., szombat

Új ruhát kapott a blog!!!

Nagyon régóta nem volt már bejegyzés sajnos, ez köszönhető betegségnek és magánéleti zűröknek. :( De most végre itt vagyok és igyekszem pótolni a lemaradást, sok-sok posztot összeírtam már, amiket mostanában fel is fogok tölteni. Képzeljétek felvettem egy videót is, de sokat bénáztam benne és nem tudom megvágni, nos úgy tűnik nem vagyok a technika ördöge, ha valaki tud ebben segíteni, szóljon. :)


Már nagyon untam a régi külsőt és most hogy újra itt vagyok, gondoltam változtatok a külsőn is, ez fantasztikus lehet egy új kezdethez! :) Még nem tökéletes azért, de már vállalható, a képek felbontásán állítanom kell, mert már nem jó a régi és a menü sincsen kész még, de már nem akartam tovább húzni a kimaradást. Remélem, hogy tetszik Nektek ez az új ruha és hogy továbbra is ugyanolyan lelkesedéssel olvassátok a blogot, illetve kommenteltek!

1 megjegyzés :

A video vágáshoz van egy nagyon jó és egyszerű kis program, a windows movie maker. Annyi dolgod van benne, hogy betöltőd az összes videót amit felvettél egy témába. Jobb kéznél alul van egy kis csuszka ezzel tudod állítani, hogy mennyire hosszú legyen egy képkocka. Én általában középen szoktam beállítani. Először ha több részletbe vetted fel rendezd időrendbe a mini videókat. Majd indítsd el és amit ki szeretnél vágni az elejénél és a végénél elkell helyezni egy ketté osztás gombot, ezzel úgymond kivágtad és ő külön is tetted amit ki tudsz törölni egy delettel.Aztán ha kész akkor mentsd el és kész. Ha valami gondod van vele nyugodtan írj :) Tudom milyen rossz ha nem értesz hozzá én is hülye vagyok ám ilyenekhez :D

Megjegyzés küldése