2011. június 28., kedd

Skin 79 Hot Pink BB krém TESZT

Hosszas tesztelgetés után itt a teszt az első és eddig egyetlen BB krémemről. Talán már említettem, hogy először missglamorazzi csatornáján találkoztam ezzel a krémmel, de elsiklottam felette, aztán Andi (Púderfelhő blog) oldalán olvastam újra egy cikket ugyanerről. Nem indult töretlenül a kapcsolatunk megmondom őszintén. Először fogalmam sem volt hogyan kell használni és csak úgy nekiestem, felkentem az arcomra és egyből az az érzésem támadt, hogy Úristen, mit vettem én, ez nehéz, ragad és maszkszerű az egész. Aztán persze nem adtam fel, ha ennyi pozitív véleményt lehet olvasni ezekről a krémekről, akkor nem hiszem el, hogy csak nekem nem válik be... Ezért nem is jött olyan hamar a teszt, elég régóta megvan már, tudtam, hogy valami nem stimmel és milyen kár lett volna olyan elhamarkodottan véleményt mondani. Aztán jött az áttörés, mert rájöttem, hogy kevesebb kell belőle, mint egy normál alapozóból, vékony rétegben kell eloszlatni, de azt nagyon jól beledolgozva a bőrbe. Nézelődtem tovább a használatot illetően, majd Hexi blogjában találtam sok-sok hasznos infót a felvitelről. Azóta csakis és kizárólag kézzel viszem fel, bár nagyon nem szeretem, ha színezett dolgokkal kenem össze a kezem, ezt mégis megéri megkockáztatni. Ezután volt még néhány hullámvölgy a kapcsolatunkban (én és a BB krém között természetesen :) ), de így a "végére" nagyon összeszoktunk és már nem is tudnám elképzelni a napokat nélküle. 




A nagyon trendi csomagolás szerintem még tovább növeli az értékét




Ezt muszáj kiemelnem, hogy mennyire jó a magyar fordítás a dobozon, kevés terméknél tapasztalom ezt
Hogy miért éppen őt választottam? Erre igen egyszerű a válaszom. Azért, mert ez az egyetlen kifejezetten zsíros bőrre kifejlesztett krém, amit megkaphatunk a BB krémek webáruházában. Általában azért a kombinált bőrre való termékek között is körül szoktam nézni, mert a legtöbb esetben azok is működni szoktak.



Előtte




Felkenés után közvetlenül, bőrhibákra építve; itt elég szürke, de azért jobban meg kell nézni, hogy észrevegyük




10 perc elteltével, az oxidáció rendesen beindult, sokkal jobb a színe és a fedése is, láthatjátok, hogy nem teljesen matt




Korrektorozva, lepúderezve 15 perc után (azért így az igazi :D )
Aki esetleg még nem ismeri a BB krémeket, annak ajánlom Andi cikkjét, ahol nagyon szépen össze van szedve minden infó, amit csak tudni szeretnétek. Én csak pár szót írnék erről. Először koreai színésznőknek készültek BB krémek, akik plasztikai műtéteken estek át, ezért fontos volt nekik a hegek gyógyulása illetve az is, hogy amíg gyógyulófélben vannak, addig is elfedjék a bőrhibáikat. Szerintem már ennyi is elég, hogy beindítsa az ember fantáziáját, főleg azoknak, akiknek ismerősek a pattanások vagy egyéb bajok után maradt hegek. Nekem nagyon nehezen szoktak gyógyulni a pattanások, főleg ha még piszkálom is őket. Aztán jöttek az egyéb funkciók, amik szintén nem mellékesek, úgy mint hidratáló, primer és alapozó egyben, ránctalanító hatása is van,  25-ös fényvédővel van ellátva, ami nyáron főleg nem egy utolsó szempont.

A csomagolás szuper, nem csak a design telitalálat szerintem, hanem a praktikussági funkciója is teljesen a helyén van. Nagyon egyben van az egész, remek anyagokból készült maga a flakon, amit egyébként egy ugyanolyan színű papírdobozban kapunk. Az adagolás pumpával történik, erre sem lehet panasz, nagyon pici mennyiséget is könnyedén ki tudunk nyomni vele. Én először beleestem abba a hibába, hogy egy pumpálásnyit kinyomtam, de az rengeteg, annyi biztosan nem kell senkinek sem.

A fedéséről is írok kicsit, de erről a képek úgyis beszélnek majd. Ezzel nem vagyok 100%-ig megelégedve, de ez is változó. Kicsit furcsán hangzik tudom, de valamikor azt érzem, ha korrektorral rásegítek, akkor tökéletes, néha meg úgy, hogy ez kevés. Hétköznapra elégnem érzem azért legtöbb esetben, de ha valami esemény van, akkor azért szeretek alapozóval is átmenni rajta. Egy könnyű alapozóval (Chanel) tökéletes a végeredmény, ahogy már láthattátok egy napi sminkben is. Az erősebb fedésű alapozóknál azért már vigyázni kell, könnyen maszkszerű lehet a hatása, ezért tényleg nagyon vékony rétegben szabad csak felvinni, és akkor gyönyörűen működik. Ha magában használom biztosan nem természetellenes, kivéve a felvitelkor, amikor nagyon szürkés színe van, és kicsit hullának érzem magam :), de ez hamar elmúlik, főleg ha le is púderezzük. Félmatt hatású, tehát nem lesz teljesen matt a végeredmény, amit nem tartok feltétlen jónak ebben az esetben, ugyanis egy kifejezetten zsíros bőrre való krémről beszélünk, és akinek ilyen a bőre, annak  jól jönne a teljesen matt finish. Ennek ellenére van "oil control" hatása is (magyarul ez olyan hülyén hangzana szerintem :) ) Én mindig lepúderezem, így nagyon szépen bírja akár egész napon keresztül, nem csúszkál és nem mászik el. 
Az előbbiekben már írtam a sebgyógyító hatásáról. Minden BB krémben megtalálható ez a funkció, azonban változó, hogy milyen intenzitással van jelen az egyes termékekben. Én ezt a krémet nézve elég jónak találom, bár nincsen összehasonlítási alapom egyenlőre más BB krémekkel. Minden nap használom, akkor is ha itthon  vagyok, akkor viszont nem szoktam púderezni. Strandon is megállta már a helyét, nagyon szeretem, hogy ilyen magas a fényvédő érték benne. Mindennapos használat mellett nekem olyan szépen rendbeteszi az arcomat, hogy sokszor magam sem hiszem el. Mindig várom az estét, hogy lemoshassam, mert akkor látszik igazán az eredmény, amit napközben "dolgozott" a krém. Gyógyítja a sebeket, halványítja a hegeket, tényleg. 

Ha valakinek felkeltették az érdeklődését ezek a krémek, de esetleg nem ilyen bőre van, mint nekem, nyugodtan nézzen körül a már előbb említett webáruházban, illetve Hexinél, akinek a blogját szintén már belinkeltem. Ő célzottan csak ezeket a krémeket teszteli és szívesen segít Nektek bármilyen BB krémes kérdésben. 

Azt hiszem leírtam mindent, amit szerettem volna, ha esetleg felmerülne kérdés, nyugodtan kérdezzetek, a legjobb tudásom szerint próbálok válaszolni! :)

8 megjegyzés :

Köszönöm az ajánlást, és nagyon jó a teszt, szépen összeszedted a dolgokat :-) Annak meg nagyon-nagyon örülök, hogy bevált :-)))

hexi, szívesen, ami igaz, az igaz, nagyon jó blogot írsz sztem! :)

Nekem ma jött meg a Missha Perfect Cover!! Nagyon vártam már és amint kézhez kaptam, rögtön ki is próbáltam :) volt egy pattanás utáni nagy piros seb a homlokomon, és most hogy lemostam, már csak rózsaszín és fele akkora :D ez nagyon durva!! Szóval aki gondolkozik ilyenen, az minél előbb rendelje meg, nem fogja megbánni! :)

Nagyon örülök, hogy megírtad, már én is szemeztem vele, de most már biztosan fogok venni :)

én nagyon szeretem az én kis Hot Pinkemet, csak egyet sajnálok: hogy nincs belőle sötétebb változat. mikor megrendeltem, még pont jó volt, most viszont már kicsit sápadtka vagyok tőle.
de nem baj, eggyel több ok, hogy kipróbáljak egy másik fajtát is. ;)

klorin, szuperül hangzik, nekem is nagyon tetszik két missha BB is! :)
Bernu, örülök, ha segíthettem! :)
pamiii, én is fogok sztem majd másikat is venni, kíváncsi vagyok a másik márkák mit tudnak.

Nekem Skin79 VIP van, és én is imádom, a lányom is "lekezelte" a pattanását vele, és másnapra teljesen rendben volt a bőre tőle

indiai, akkor a Skin 79-nek más terméke is szuper úgy tűnik! :)

Megjegyzés küldése