2011. június 29., szerda

NOTD - Türkiz

Tegnap végre rászántam magam erre az árnyalatra, már egy ideje itt lapul a fiókomban. Nem éppen a szolid színek közé tartozik, de szerethető (lenne). NYC körömlakkom nincsen más színből és azt hiszem nem is lesz több. Nagyon megtetszett ez a szín és azért vettem meg ebből a márkából. 
Kezdjük ott, hogy egy gyorsan száradó körömlakktól azt várjuk joggal, hogy gyorsabban száradjon, mint a normál társaik. Azt hiszem ez nem olyan nagy elvárás. Ezzel szemben lassabb a száradási ideje. :) Még úgy is, hogy alap és fedőlakkot használtam, amitől nekem jobban szokott száradni, mintha csak simán viszem fel, nem beszélve a szárító cseppekről. Aztán folytatnám azzal, hogy ma már pattogzik le a körmöm sarkainál, igen, alap és fedőlakk használata mellett is, pedig ezek a rétegek mindig javítanak a tartósságon. Arról akkor már nem is beszélek, hogy 3 rétegben van a körmömön és a sarkoknál még mindig átlátszik alatta a rendes körmöm. :D 
Ha olvastok, akkor tudjátok, hogy nem szoktam ennyire fikázni valamit, de ez a lakk egyszerűen borzalmas, pedig olyan jó kis színe lehetett volna...

206 - East Village árnyalat
Van ebből a márkából más színű lakkotok? Mondjátok, hogy csak ez a szín ilyen! :D

14 megjegyzés :

pont ezt akartam ma megvenni..:D kár érte.

Nekem nincs, de sztem nem is lesz...:DDD

nekem három nyc lakkom is van és szeretem őket, egy lila, egy ezüst és egy korall. szerintem csak balszerencsés voltál, mert nekem mind jól szuperál.

Nekem van egy szép piros és nagyon szeretem. Nekem ez az egyik legtartósabb lakkom.

azt hiszem felejtős..Timike is ráfázott az egyikkel emlékszem..

Pont a héten kaptam egy ugyanilyen lakkot. :D Remélem rajtam jobban fog viselkedni.

Megosztóak a vélemények, úgy látszik itt sem márka, hanem szín függő a dolog...

Nekem is ez van meg, és tényleg ennyire rossz. Teljesen használhatatlan, kifolyik a köröm szélére, ráadásul nekem 2 óra után sem száradt meg (btgn alap és fedőlakkal)! Egyszerűen szörnyű, pedig maga a szín gyönyörű lenne, de körömfestésre nem jó, szerintem. Többször is próbálkoztam vele, hátha... de nem. :( Sajnos!

Nekem a másik fajtából az Expert Last-ból van meg a Permanent Pink, én nagyon meg vagyok vele elégedve, BTGN-nel használom, azzal alapból gyorsabban száradnak a lakkok.

Tegnap kipróbáltam sötétlila lakkra egy rétegben, és gyönyörűű! Próbáld ki, hátha így az egy réteg gyorsabban szárad és mégsem kell kidobnod a lakkot.

Nekem egy gyöngyházas rózsaszín van a NYC-től, és az is ilyen. 3 réteggel lesz csak normális színe, viszont a száradási ideje normális és nekem nem pattog le már másnap.

Nekem is megvan ugyanez a lakkom, alap és fedőlakk nélkül is nagyon gyorsan megszárad, én nagyon szeretem, nem pattog le hamar.

Nem gondoltam volna, hogy ekkora port kavar a kritikám :D.
Az, hogy mennyire tartós, az teljesen körömfüggő, nekem viszonylag hamar ledobja a lakkokat a körmöm, de a fedése ugyanannál a színnél azonos mindenkinél. Én itt azzal sem voltam megelégedve, mert eleve nem szeretek 3 rétegben lakkozni, de ez még úgy sem fedett teljesen.
De ebből is látszik, hogy kinek mi tetszik és mi válik be, az teljesen egyéni és jó ennyi véleményt olvasni. :)
Lumena, nem szoktam így "mixelni" a lakkokat, de ezzel felcsigáztál és ki fogom próbálni. :D

Érdekes szín... :D:D Én ezt nem vállalnám be, de szívesen nézem olyanokon, akik tudják viselni és illik az egyéniségükhöz.
Egyébként az én körmöm sem tűri jól a lakkokat, nagyon hamar elkezdenek lepattogni, pedig próbáltam én már mindent. :S

http://szepuljunk.blogspot.com/

Megjegyzés küldése