2011. június 21., kedd

NOTD - Fukszia

Mostanában nálam a körömlakkozás elengedhetetlen velejárója az alapozó és fedőlakk, (ezekből a better than gel nails vált be), majd két réteg lakk az éppen aktuális színből, és a fedőlakk után szárítócseppek. Ez elég hamar meg is van, és a száradás is gyors. Itt a következő OPI színem, ez is a kedvencek közé tartozik, nagyon szép fukszia színe van, jól esik viselni. :)


B36-es árnyalat

Egyenlőre én nem szoktam cifrázni semmivel sem a lakkozásomat, sem minta, sem extra fedőlakk, egyszerűen élvezem a színeket.

Mi a kedvenc színetek nyáron, amit a körmötökön viseltek?

5 megjegyzés :

Ez tényleg nagyon szééép!
Én mindent magamra kenek! ;D

Milyen fajta szárítót használsz? Sokkal gyorsabban lesz tőle a lakk érintésálló? Nekem mindig az a problémám hogy sokszor még 10-15 perc után sem lehet semmit csinálni a lakkban, mert egyszerűen még nem szárad meg ennyi idő alatt sem.

Suzy én is lassan elcsábulok, olyan szépeket látok nálad is meg a többieknél is :)

essence szárító cseppeket használok, és igen, nagyon szuper sztem, mert én is nagyon utálom, ha sokaat kell várni és inkább belenyúlok, de akkor sem bírom kivárni míg megszárad :D

A számát mindig elfelejtem odaírni :), B36, és pótolom :)

Megjegyzés küldése