2011. június 28., kedd

Napi smink - Natúr

Már nem is emlékszem rá, hogy mikor raktam fel utoljára sminket, de nagyon a termékek tesztelgetésével voltam elfoglalva és inkább arról írtam Nektek. Ha szeretnétek, akkor folytatni fogom a sminkeknek a feltöltögetését, ha nem, akkor maradok a tesztelgetésnél. Amióta megvettem az első három MAC szemhéjpúderemet, azóta szinte csak ezeket használom, ezeket kombinálom, ahogy csak lehet. :) Egyszerűen imádom a textúrájukat, ilyennel még nem találkoztam és ezzel együtt rájöttem arra is, hogy sok másik márkát miért nem használok, hiába van meg belőle olyan szín, ami nagyon tetszik. Egyszerűen nem úgy működik, ahogyan szeretném, és akaratlanul is hanyagolom. Ezek a natúr színek nagyon megtetszettek, úgy érzem ezek igazán az én színeim, ezekben érzem a legjobban magam.

Nagyon tetszik ez a kép!! :)

Ennek a képnek valamiért más színe van...
Terméklista:

Arc:
  • Skin 79 Super Plus BB krém (hot pink)
  • Chanel Vitalumiére Aqua - B10
  • MAC Studio Finish korrektor - NW20
  • Garnier Roll-on Anti dark circles korrektor
  • MAC Blot púder - Medium
  • MAC Mineralize Skinfinish Natural - Give me sun!
  • MAC matt pirosító - Melba

Szem:
  • Urban Decay Primer Potion
  • MAC Paint Pot - Bare Study (belső szemzug és szemöldökcsont)
  • MAC mono szemhéjpúder - Naked Lunch
  • MAC mono szemhéjpúder - Satin Taupe
  • MAC mono szemhéjpúder - Wedge
  • Max Factor False Lash Effect szempillaspirál (vízálló)
  • Max Factor Colour Perfection Eyeliner - Black
  • essence Extra longlasting eyeliner pen
  • Astor szemöldökceruza
  • essence szemöldökzselé
Ajak:
  • Eucerin ajakápoló
  • essence Stay with me szájfény - my favorite milkshake


12 megjegyzés :

Nagyon jó ez a pirosító, szépen kiemeli az arccsontodat:)

Nagyon szép ez a BB krém a bőrödön! Én is ezzel a fajtával szemezek, lehet benevezek rá, bár a színétől tartok egy kicsit. :)

Ayesha, ez bronzosító-pirosító kombó, együtt sztem is jól mutat. :)
Tamara, ez nem csak BB krém, ezen van alapozó is!! A szín miatt meg sztem ne aggódj, mert igazodik a bőrhöz.

Ja most látom, tényleg, hogy ott a listában az alapozó is, hupsz. :)

Mindenesetre akkor jó kombó. :)

Fix Fluidról lesz poszt, ugye? :)

A BB krém önmagában nem fed eléggé, hogy alapozót is kellett feltenned, meg korrektort?

Mimozagirl, sokféleképpen próbáltam tesztelgetni, hogy minél jobb tesztet tudjak írni róla Nektek. A nagyon bőrhibákat nem fedi el, nekem ilyenek mindig vannak, vagy egy pattanás vagy pedig olyan terület, ahol a pattanások helyei látszódnak. Hétköznapra rendben van, de amikor azt akarja az ember, hogy tényleg tökéletes bőre legyen, akkor kell mellé még vmi, és egy könnyű alapozóhoz primernek nagyon szuper a BB krém!:)

Én is így vagyok vele,sok pattanásom van vagy folt,egyenetlenség,amit semmilyen csodát ígérő krém nem fed el,csak az alapozó:)

nagyon szép! imádom a természetes sminket. :)annyira szeretem ezt a szájfényt, nekem is megvan és gyönyörű a színe :)
azt megkérdezhetem, hogy a képeidre a Gigi feliratot mivel rakod fel? Képszerkesztőt használsz, vagy a blogger-en van ilyen funkció? nekem is jól jönne, deképszerkesztővel egy rémálom lenne mindenhova odarakni.. köszönöm szépen. :)

hollywood-dreams, köszike!:) a feliratot photoshoppal teszem fel,egyszer megcsináltam, el van mentve psd-ben egy kép, amin rajta van ez a felirat, ez a mintakép, és erről húzom mindig rá az aktuális képre. :)

Nagyon tetszik a szemed :) mostanában csak natúr színeket használok, de nyáron amúgy se sminkelek túlságosan. ez nagyon visszafogott szép smink, bejön rendesen :)

Megjegyzés küldése