2011. június 9., csütörtök

Max Factor Miracle touch creamy blush

Nagyon régóta szemeztem már a krémpirosítókkal, de sajnos drogériás márkák közül nem nagyon lehet ilyet fellelni. A Max Factor viszont gyárt ilyet és ki is néztem őket, viszont eddig a dm/rossmannban nem nagyon láttam őket, leginkább a Müller volt az a hely, ahol be lehetett szerezni. Viszont most már az új dm állványokon szerencsére megtalálhatjuk, és láttam sokakat érdekelnek ezek a termékek, mert sok mindenkinek nem egyértelmű a használatuk, ezért gondoltam írok róluk.



Számomra egy nagyon pozitív termékről van szó és örülök, hogy nem csak a high end kategóriából tudunk ilyet beszerezni. Azt hiszem 3000 Ft körül mozog az üzletekben az ára, ez szerintem még egészen elfogadható. Rögtön az elején leírom a negatívumait, hogy utána már csak a jókat tudjam megosztani veletek. Nekem a csomagolással vannak némi problémáim. Ennek egyetlen előnye az, hogy pici, kis helyen elfér, és persze az, hogy le van ragasztva, így biztosan tudjuk már az üzletben, hogy valaki kinyitotta-e vagy sem. Viszont, ez a ragacs alig akart róla lejönni és nyomot is hagyott rendesen a műanyagon, amit később csak alkohollal tudtam lekaparászni, ragadt az egész és ha tovább húzom, mind beleragadt volna. Egy kör alakú műanyag csomagolásról van szó, nem éppen a legjobb minőségű műanyagból, főleg a teteje, nem mindig passzol rendesen és néha lejön.


Maga a termék viszont, amit ebben találunk szerintem elég szuper. Látszólag ennyi pénzért elég kevés terméket kapunk, viszont nagyon pigmentáltak, ezért nagyon kevés kell belőlük, ezért nagyon sokáig fognak tartani. Három színt tudok nektek ezekből megmutatni csináltam mintákat is belőlük. Mindegyik színt előszeretettel használom, attól függ milyen kedvem van épp. Picit viszont ragadnak, mint általában a krémpirosítók, de ezt egy vékony púderréteg felvitele után nem lehet érezni.

Soft Cardinal, Soft Murano, Soft Pink

Ugyanezek a színek kissé eldolgozva
Ahogy én használom őket: miután lealapoztam az arcomat a Sigma F82-es kabukijával viszem fel a színt majd dolgozom el. Ez az ecset szuper a krémes termékekhez a szintetikus szőre miatt, a picit feje miatt pedig a pirosításra, külön jó párosítás, amiért kb. akkora feje van, mint amekkora ez a pirosító. Nagyon oda kell figyelni, hogy csak nagyon keveset kell belőle felvinni és nagyon eldolgozni, mert sokkal könnyebben érhetünk el természetellenes hatást. Ha viszont betartottuk ezeket az óvintézkedéseket, sokkal természetesebb pírt tudunk viselni az arcunkon, mint a porpirosítókkal. Ezután mattító púderrel fixálom, ezzel megelőzöm, hogy elcsúszkáljon és nem is fog picit sem ragadni az arcom. Sokkal tartósabb termék, mint egy átlagos porpirosító. Ha valaki szeretné, akkor kézzel is szépen fel tudja egyébként vinni a színt.
Össze szerettem volna hasonlítani gramm szerinti méretben egy MAC és egy Nars krémpirosítóval, de sajnos ennek a terméknek a csomagolásán nem találtam meg, hogy mennyi termék van benne.
Összességében a csomagolását leszámítva szerintem nagyon jó kis terméket kapunk, aki eddig idegenkedett tőle az állaga miatt, szerintem nyugodtan próbálja ki.

A terméket a Primőr Kft.-től kaptam tesztelésre, de ez nem befolyásolja a véleményemet sem negatív sem pozitív irányban a termék minőségét illetően.


0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése