2011. június 17., péntek

Makeup Your Mind: Express Yourself VIDEÓ

Itt a második videó, mert nagyon élveztem már az elsőt is! :) Úgy gondoltam, hogy egy könyvről lehet írni, de mennyivel jobb, ha inkább beszélek róla és közben képeket mutatok. Ezzel a  bemutatóval rukkolok elő, egy rövid áttekintéssel, ez pedig a Makeup Your Mind: Express Yourself by Francois Nars. Izgatottan vártam az érkezését és mióta a birtokomban van azóta dúl a szerelem kettőnk között! :D Már a könyv alapötlete is fantasztikus, de sajnos az első kötet még nincs meg nekem. Az első rész címe csak simán Makeup your mind, ez pedig a továbbfejlesztett változata annak. 
Nézzétek meg a videómat, itt nagyon sok mindenről beszélek! :)




Ahonnan a könyvet rendeltem:
http://www.bookdepository.co.uk/

Néhány kép a könyvről/könyvből:






Meghoztam a kedveteket a könyvekhez? :)

3 megjegyzés :

Már nekem is meg van, otthon vár rám, ha hazaérek :)

Ezen az utolsó képen az a szemöldök.... áhhh :)

Csinálj még sok-sok videót!:) Ez a könyv tényleg nagyon szép, bár én csak nézegetném, nem hiszem, hogy használnám is a benne lévő tudást, így meg kicsit drága lenne megvenni:)

Megjegyzés küldése