2011. június 14., kedd

MAC Studio Finish Concealer vélemény

Ezt a korrektort még a szemhéjfestékekkel együtt sikerült beszereznem (amiket egyébként majdnem minden nap használok annyira beleszerettem a textúrájukba), amit már láthattatok egy haul bejegyzésben és már akkor kértétek, hogy legyen róla külön bejegyzés, én pedig már azóta lógok ezzel a cikkel, úgyhogy most bepótolom. :) Jó a rosszban, hogy mostanáig sikerült eléggé letesztelnem ahhoz, hogy teljes körűen tudjak írni erről a termékről. 
Szerintem már észrevettétek, hogy az alapozók mellett a másik kedvenc termékem a korrektor. (Nyilván azért, mert szükségem van rá.) Ebből is próbáltam már nagyon sok félét, így már van azért összehasonlítási alapom a különböző termékeket illetően. Azért választottam ezt a típust szemben a Studio Sculpt korrektorral, mert a sok utánajárás után kiderült, hogy inkább ezt ajánlják a zsírosabb bőrűeknek, ezek után nem volt kérdés a választás. 
 Azt az elején megemlítem, hogy high end kozmetikumról van szó, ami azt jelenti, hogy nem drogériás árkategóriában van. Az ára 4500 Ft, ami nem tartozik az olcsó kategóriába, de méretileg összehasonlítva a többi termékkel, pl. az Avon korrektorstift, aminek a tesztjét már láthattátok a blogon: a MAC korrektorja 7 g, míg az Avoné csak 1,7 g! Ezen még én is meglepődtem. Tehát azt jelenti, hogy tulajdonképpen ha négyet veszünk az Avon korrektorjából, ami nem lett épp a kedvencem, akkor vagyunk ugyanott mennyiségben és árban is kb., mert 1000-1100 Ft körül mozog katalógustól függően. Ez csak egy kis kitérő volt, amivel azt szerettem volna megmutatni, hogy attól még, hogy valami drága, nem biztos, hogy azért drága, mert a márkát fizetjük meg, hanem pl. a mennyisége miatt is.



A csomagolásról kicsit. A szokásos fekete "MAC dobozban" kapjuk, ami szép, letisztult, továbbá ez jellemző maga a termék csomagolására is. Kör alakú műanyag dobozkában kapjuk, aminek kb. 3,8 cm az átmérője, szóval egy elég pici termékről beszélhetünk. A csomagolás anyaga a többi MAC termékhez hasonlóan nagyon minőségi, tökéletesen zár egy pattintással.



Swatch-ot nem készítettem, mert úgyis mindenkinek más a bőrtónusa, és mivel ezt nem is lehet nálunk netről beszerezni, csak Budapesten az üzletekben, ezért ott az eladók úgyis segítenek a megfelelő szín kiválasztásában. 
Nagyon krémes korrektorról van szó, de mégsem annyira krémes, hogy elcsúszkáljon, miután felvittük a problémás területekre. Nagyon szépen lehet vele dolgozni, és míg más korrektoroknál azt éreztem, hogy hiába viszem fel több rétegben nem akar fedni, ennél abszolút nincs így. A Sigma E40 ecsetével szoktam használni, és már az első réteg eldolgozásával szép fedést kapunk. Ha nagyobb bőrproblémáról van szó, mint pl. egy nagy, gyulladt pattanás, akkor mehetünk több rétegben is rá. Amit nagyon szeretek benne, hogy szinte láthatatlan, ha szépen el lett dolgozva és tökéletesen elfed mindent, mai az útjába került. :) Több órás viselés után is a helyén marad, nem "vándorol sehová" :) és teszi a dolgát. A 35-ös fényvédő faktor nagyon hízelgő, amit benne találunk és nagyon praktikus is, hiszen általában a bőrhibáinkat szeretnénk a leginkább megóvni  a Nap káros sugaraitól, mert attól esetleg rosszabbra fordulhat maga a probléma.
Próbáltam a szem alatti karikákra is, bár konkrétan nem erre a célra vettem. Nagyon szépen teljesített is, egészen addig, míg nem jött a jó meleg idő, amikor azért már megült a kis ráncokban. Lehet, hogy szárazabb bőrűeknél akkor is beválhat, én nyáron ezt nem használhatom erre a célra. Egyébként nagyon érdekes dolog, hogy alapvetően azért próbáltam ki erre a területre, mert az egyik kedvenc youtube gurumnál a Pixiwoo-n láttam, hogy szinte minden esetben ezt a korrektort használja a szem alatti területre és ők ketten azért profi sminkesek, nem hiszem, hogy hülyeséget mondanának. Ennek ellenére a MAC-ben megszóltak, amikor legközelebb jártam ott, hogy ezt oda nem szabad használni. Hogy kinek van igaza nem tudom, szerintem akinek beválik, nyugodtan használhatja bárhová, ha megszólják érte, akkor is. :)
Nagyon kíváncsi vagyok még a Pro Longwear korrektorra is, mert már a MAC-ben is bevallotta az egyik eladó, hogy a Longwear alapozó nem sikerült valami fényesre, szemben a kis testvérével, ami a korrektor, mert az állítólag nagyon szuper, még a szem alatti karikákra is, mert az ugye folyékony állagban képviselteti magát. 
Összességében én egy nagyon klassz terméknek tartom, még ár/érték arányban is ezt a korrektort. Szinte teljesen biztos, hogy újra fogom vásárolni, ha elfogy, de az még nem mostanában lesz, még annak ellenére sem, hogy csak ezt a korrektort használom, mióta megvettem. 

Próbálta már valaki ezt a korrektort? Mik a tapasztalatok?

9 megjegyzés :

Örülök, hogy írtál róla, szeretem a korrektoros bejegyzéseket :) Ezt a fajtát még nem próbáltam, de az első MAC-es termékem egy Pro Longwear korrektor volt. A lányzóval együtt választottuk ki, mondtam neki, hogy alapvető problémáim nincsenek a bőrömmel, de a szem alatti karikák. Felraktuk és elmondhatom ilyen Földön túli boldogságot nem éreztem :D Évek óta keresem a tökéleteset és azt hiszem megtaláltam. Hozzá kell tenni, hogy a karikáim sajnos olyanok, hogy teljesen semmi nem fogja eltüntetni, de a Pro Longwear szépen fed, nem ül meg a ráncokban és tartós. Remélem nem baj, hogy erről írtam, csak láttam a végén, hogy érdekel, sőt szerintem majd írok róla egy bejegyzést, mert már 2 hónapja használom :) Árban pedig ugyan annyiba kerül mint a Studio Finish.

Én eddig csak drogériás korrektorokat próbáltam, igaz szerencsére nincs is rá nagyon szükségem, de ez most nagyon felkeltette a figyelmem. Szerintem 4500 Ft nem sok érte, mint ahogy te is mondtad mert rengeteg van benne és nyilván a minősége is jó. Nyáron terveztem felmenni pestre és beszerezni pár mac cuccot. Eddig csak alapozót meg pigmentet próbáltam tőlük, de már van egy kis listám hogy mit vennék/veszek meg. Bár nem vagyok oda a drága cuccokért, de a mac annyira különleges dolgokat gyárt, hogy szívesebben adok ki érte akár többet is. Arról nem is beszélve hogy más márkáknál nem is találhatóak meg egyes termékek. A fix+-t próbáltad már? Esetleg nem tudod mennyibe kerül?

hű, én 5000 feletti árra emlékeztem: ) én amúgy a select moisturecoverrel szemeztem, de lemondtam róla, mert az én hatttalmas karikáimra nem elég a fedése, viszont annyira száraz a bőröm, hogy hidratáló korrektoron kívül más fel sem merülhetett. : (

Griberli: bocsi, hogy én válaszolok, én úgy tudom, hogy a 100 ml-es verzió 5000 Ft körül van, viszont most hoz ki a MAC egy új minikollekciót, amiben lesz belőle kisebb verzió, én először szerintem próbaként azt veszem majd meg: )

én is őt használom :D és imádom és én is szoktam szem alá használni, hülyeség, hogy oda nem lehet... azon gondolkoztam, hogy nekem már kb fél éve megvan a cukika és alig fogyott belőle pedig mindennap használom, szóval jó sokáig ki fog tartani sztem

Ez most nekem is megtetszett :) SPF 35! Király!

Csajok lehet, hogy rosszul emlékszem és 5500 Ft volt! De a kettő közül az egyik biztos! :D
Ivy, ez elég jól hangzik! Én az alapozó után kicsit szkeptikus vagyok a hatékonyságot illetően, de lehet félreteszem majd a kételyeimet. :)

Griberli, igen, sok mindent csak náluk találhatunk meg és persze drága, főleg amennyiért külföldön árulják, de még mindig olcsóbb, mint a legtöbb high end termék és a minősége viszont sokszor messze lekörözi őket.
Köszi Juli, és igen, olyan 5000 Ft körül vanés 100 ml. Van egyébként, még tavaly vettem, már elég kevés van belőle. Nem rossz, de nem is annyira jó sztem, valamennyire fixál, de túlzottam azért nem, inkább frissítő permet, arra meg lehet mást is használni, plusz ha használom nyáron, akkor előbb kifényesedik a bőröm tőle...

Lolly, nekem azért fogy, mert van is mit eltüntetni, de van még benne bőven. :) És igen, ha valakinek beválik, akkor miért ne használhatná? :)
Klorin, igen, a 35-ös szuper! :)

Megjegyzés küldése