2011. június 5., vasárnap

Kezdő sminkes készlet a drogériából

   A kedvenc sógornőm :), már egy ideje figyeli a pályafutásomat, olvassa a blogomat és érdeklődéssel tekintett arra, hogy mennyi mindent tanultam meg saját magamtól a bőrápolás-sminkelés terén. (Ő segédkezett egyébként a blog új arculatának létrehozásában is :) ) Nem nagyon szokta egyébként sminkelni magát, de látva a próbálkozásaimat és sikereimet, úgy gondolta, ezt neki is ki kell próbálnia, talán nem is olyan bonyolult ez :), és megkért, hogy segítsek neki összeállítani egy alap dolgokból álló készletet, amikkel majd ő is segítség nélkül tud sminkelni és persze nem akart azért hatalmas vagyonokat költeni erre, de ha valami megtetszik neki, akkor azokkal később bővíteni is tudja a készletét. 
    Így történt, hogy egyik hétvégi délutánon elmentünk együtt a Müllerbe és csupán 2-2 és fél óra alatt sikerült összeválogatnunk a legalapabb dolgokat, amiről én is úgy gondoltam, hogy jó lehet, illetve neki is tetszett. 


  • Catrice Powder Brush
  • Catrice Eyeshadow brush
  • essence smokey eyes brush
  • Szempillagöndörítő (Müller)
  • essence nail art körömlakk lemosó
  • Johnson's Baby babaolaj
  • essence mattító lapocskák
  • NYX Beautiful Green Eyes szemhéjpúder paletta
  • Maybelline Affinitone Mineral - 20 Cameo
  • Maybelline Dream Mat Powder - 02
  • Catrice Defining duo blush - 020 Peach sorbet
  • Catrice Sun Glow Mat Bronzing Powder Darker skin - 020 deep bronze
  • essence stay all day concealer long lasting - 10 natural beige
  • Catrice eyeshadow base
  • essence szemöldökceruza - 02 brown
  • Maybelline Great Lash wateproof
  • Bourjois 1 second körömlakkok - 2, 21
  • NYC Liquid lipshine - 588 Big apple spice

   Néhány alapdarab ecsetből (még egy essence pirosító ecsetet is szerettünk volna, de az épp kifogyott) szerintem akinek nincs szüksége sok mindenre és nem is olyan fanatikus, mint én, annak megfelelnek az Essence-Catrice ecsetek, elég jó minőségűek és ehhez képest az áruk viszont nevetséges. Alapozónál azt vettük figyelembe, hogy különösebben nincsen bőrhibája, nincs szüksége erős fedésre, csak egy egységes bőrtónus elérése a cél és mivel szeplős, ezért választottunk ásványi alapú alapozót, hogy az érzékeny bőrét semmiképpen se irritáljuk vele. Mivel száraz-kombinált bőre van inkább, ezért ajánlottam neki egy mattító púdert is, ezt a típust az egekbe dicsérik a youtuberek, gondoltam ez neki is beválhat a T-vonalban, ha kifényesedne a bőre, főleg nyáron és mivel alapvetően ez egy púderalapozó, ezért ebben az évszakban önmagában is működhet. A mattító lapocskák szintén a T-vonalra nyárra, és azért mert most csak 300ft-ba kerültek. :) Korrektorból egy folyékonyat javasoltam a szem alatti karikákra, több bőrhibát nem kell neki eltüntetni,  ha mégis, akkor ezt arra is lehet használni. A pirosító duo, ami együtt is és külön is működhet, a világosabb felét highlighterként is lehet használni, így máris egy termékben megkaphatunk kettőt. A bronzosítóból nem a világosabb verziót választottuk, mert keveset felvíve lehet bronzosító egyes részeken, vagy akár az egész arcon, viszont a sötétebb szín miatt kontúrozásra is lehet használni. 
   A szemhéjra választottunk egy bázist, aminek a "túra" előtt utánanéztem és jónak találták a magyar bloggerek közül többen is. Szemhéjpúderekből nézegettünk több félét is, de amikor meglátta ezt a palettát, akkor egyből beleszeretett és ez is jött velünk haza, egyébként szerintem ez a 10-es paletta egy kezdő készletbe ideális, lehet több színből válogatni és kísérletezgetni, a szemszíne miatt a zöld szemre valót választottuk. A szemöldök kiigazítására a legegyszerűbb változatot preferáltuk, mégpedig a ceruzát, amin még egy kis fésű is van, a vonalak finomítására. A szempilla göndörítő szerintem alap, bármilyen spirált használjunk is, bár most ezt látva és tapasztalva, nekem a Rossmannban kapható fajta jobban bevált, de ezt a csomagolásból sajnos nem lehetett látni. Ezt a szempillaspirált viszont nem ajánlom senkinek, nem vált be, mert a szem alatt köt ki rövid idő után, pedig a Maybellinnek talán ez a legrégebb óta forgalmazott spirálja, ami szerintem jelent valamit, de ebből is látszik, hogy nem válik be minden mindenkinek egyformán.
   A rúzsokat viszont nem szereti, ezért hogy mégis legyen valami, egy sötétebb árnyalatú szájfényre esett a választásunk, ami a sötétbarna hajával nagyon szépen harmonizál.
   A Bourjois pultnál beleszerettünk két körömlakkba is és bár drágább az OPI lakkoknál, én abszolút azt vallom, hogy amelyik árnyalat bármiből szerelem első látásra, abból meg kell vennünk, meg másból úgysem találunk pont ugyanolyat, ezért ez is a kosárban landolt. ehhez természetesen egy jó körömlakklemosó is kellett, nekem ez a típus nagyon bevált, nem kell sokáig dörzsölgetni a lakkot, hogy lejöjjön. Azt hiszem már csak egyet hagytam ki, nem akartunk vagyonokat költeni szemfestéklemosóra és nagyon nehéz olcsóbb kategóriában igazán jót találni, ezért és a babaolajat javasoltam, ez még a legmakacsabb festéket is eltünteti.
   Túránk végéhez értünk és a termékekről a képet elnézve nem nagyon fogjátok szerintem elhinni, hogy mennyit fizettünk, mert én sem hittem, közel 25 ezer forintot, pedig ahogy láthatjátok elég szűkösre vettük a dolgokat és mindenből egyet vettünk és nem is a magasabb árkategóriából. De ugye alapvetően ezt szerettünk volna, mert ami megtetszik, abból úgyis vesz később az ember másikat, másik félét esetleg. 
   Mindezt azért osztottam meg veletek, hátha valaki most szerzi be az alapdarabokat és hasznos lehet, miként válogathat össze drogériás termékekből egy alapkészletet.

Mit gondoltok? Jó dolgokat vettünk? :)


5 megjegyzés :

nekem is mülleres szempillagöndörítőm van!=) azt szeretném kérdezni, hogy az a NYX paletta mennyibe került? mert már Maggie-nél is nagyon tetszett, és örülök, hogy van Müllerben is, ugyanis szerintem 18 év alatt nem lehet PayPallal foglalkozni...

Apolka, 3200-3300 Ft körül van. Én pont most rendeltem kettő olyat ezekből, amit Müllerben nem lehet kapni és 4400-ra jött ki a kettő szállítással együtt. Egyébként Müllerben csak a smokey eyes-t és a szemszínekre valókat lehet kapni, a többi nem elérhető.

Szerintem nagyon jókat válogattatok össze:)

jól hangzott azt a 2-2 és fél óra vásárolgatás:P imádok sminktermékek közelében lenni:$

Megjegyzés küldése