2011. június 14., kedd

Hogyan készülök a nyárra?

    Pár hete, sőt hónapja elkezdtem készülődni a nyárra, végiggondoltam mire lesz szükségem, ami nem volt a birtokomban azt beszereztem, ami pedig már volt nekem, azokat előkapartam a fiók mélyéről. :) Éppen emiatt lesznek új dolgok, amit még eddig nem láthattatok, és olyanok is, amik már régóta megvannak és most jött el az idő, hogy használjam őket. Most összeszedtem őket egy csokorba, amik várhatóan a nyár slágerei lesznek nálam, vagy már most is azok.
Random cuccok

Ezek az egyéb fontos nyári kiegészítőim. Az első az Izraeli útikönyvem, amit most kezdek el olvasni, ugyanis ide megyek 9 napra egy hónap múlva, úgyhogy érdemes jól felkészülni. Teljesen más kultúra, mint a miénk és ráadásul nem is európai ország. Amúgy is nagyon szeretek jól informált lenni, nem elégszem meg egy kis vékony útikönyvvel a legfontosabbakkal, mindenről tudni akarok. :D
Ehhez az úthoz (is) kapcsolódik a másik két dolog. A Ray Ban napszemüvegem, hogy minden helyzetben biztonságban legyen a szemem, még extrém körülmények között is. Ez egy klasszikus darab, kicsit nőiesítve. (ez a New Wayfarer)
A virágmintás kalapom. nem vagyok túlzottam oda se a sapkákért, se a kalapokért, mert csak lenyomja a hajam és hamarabb zsírosodik tőle, de most beláttam, hogy szükségem lesz rá, nehogy a sivatagban napszúrást kapjak. Ezért egy divatos fazont választottam, az idei kedvencemmel a virágmotívumokkal. :)

Illatok

  • Biztosan mindenki tudja, hogy nyáron sok napfénnyel találkozik a bőrünk, ezért nem tanácsos akkor parfümöt használni, amikor többet vagyunk napon, vagy napozunk, mert foltot hagyhat a bőrön. Természetesen nem tartanak addig, mint egy parfüm, de az előbbiek miatt a testpermet egy jó alternatívát jelenthet. Én az Avontól választottam, olcsó is és finom is az illatuk. A gránátalmás van meg a legrégebben, ebben már alig van, aztán szép fokozatosan szereztem be a többit is, a legutolsó az epres verzió. 
Arc- és testápolás


  • Az első és legfontosabb, hogy nyáron kötelező a fényvédő használata az egész testünkön. Ezt általában be is szoktam tartani, de sajnos csak nem olyan régen tudatosult bennem, hogy mennyire fehér a bőröm és érzékeny és nem elég csak a közepes, mondjuk a 20-as fényvédővel ellátott naptej. A másik dolog, hogy borzasztóan utálom, ha ragad bármi ami, a bőrömhöz ér és a naptejek általában ezt szokták művelni. Próbáltam egy olyat választani, ami könnyű, de mégis magas fokú védelmet nyújt. Először külön akartam venni az arcomra és a testemre, de aztán találkoztam ezzel a termékkel, és úgy döntöttem, hogy ez ilyen kettő az egyben termék, ugyanis ezt arcra és testre is lehet használni. A Biodermának a Photoderm AKN termékét választottam, ami kifejezetten zsíros bőrre kifejlesztett naptej, így remélhetőleg pattanásom sem lesz tőle. Nagyon vigyázok, hogy mit kenek az arcomra pont ezért, remélem ő hű társam lesz ez alatt a pár hónap alatt.  A plussz szuper dolog az, hogy most bármely Bioderma Photoderm termék vásárlása esetén egy ajándék napozás utáni terméket kapunk, ami napégésre is jó.
  • Ahogy kijött a meleg idő elérkezettnek láttam az időt, hogy dezodort váltsak. Eddig évek óta az Amway dezodorját használtam, mert nagyon bevált, közelébe sem érnek a drogériás társai. Most viszont gondolom megszokhatta a bőröm az állandó használat miatt és már nm azt nyújtotta, mint eddig. Drogériás dezodorban nem is gondolkoztam, a gyógyszertárban nekem a Vichyt ajánlották, és bár nem vagyok oda ezért a márkáért, nagyon sok rosszat hallottam a különböző termékeikről, de erre pont több helyről hallottam jót, gondoltam miért ne, és ez is akciós volt, mert kettő volt egybecsomagolva, és a második féláron volt.
  • A nyári utazgatások miatt, beszereztem az arcápolási termékeimből a mini változatot. Pontosabban megvettem a Clinique-nek a legnagyobb csomagját, mert már kezdtem kifogyni, és ahhoz adták ezt a három utazó méretű terméket. Nagyon praktikus sztem, mert a nagy flakonokat szerintem senki sem cipeli szívesen, öntözgetni őket másik flakonba meg nem a legkellemesebb. 
  • Az Avéne hidratálója már megvan egy ideje, ezt negyedik lépésként szoktam használni, ha úgy érzem, hogy extra hidratálásra van szüksége a bőrömnek. Nagyon könnyű az állaga, hamar beszívódik és még napvédő is van benne, nyárra tökéletes választás. 
  • Sokat hallottam a termálvíz jótékony hatásáról és most nyárra nem akartam kifejezettem arcpermetet venni, gondoltam kipróbálom ezt helyette. Először a picit vettem meg a La Roche-Posay termálvízéből, aztán annyira megszerettem, hogy megvettem a nagyot is. Ami nagyon hízelgő benne, hogy tartósítószermentes, természetes anti-oxidáns, nyugtatja a bőrt (ami tényleg igaz) és smink fölött is használhatjuk. A nyári hőségben extra felfrissülést nyújt.
  •  Megunva a Carmexet, mert elkezdte szárítani a számat, egy másik fényvédős ajakápolót választottam az Eucerintől. Tulajdonképpen teljesen úgy néz ki, mint bámely másik ajakápoló és 6-os fényvédő van benne.
  • Az utolsó ebben a kategóriában a mattító lapocska, amit már elég nehezen lehet beszerezni. Tavaly nyáron is essence-t használtam, de kivonták a forgalomból, ezért elkezdtem más márka után nézni. Egyedül az Artdeconak találtam ilyen termékét, de drágának találtam és amikor a Müllerben jártam találtam az akciós kosárkában 295 Ft-ért essence lapocskákat, vettem rögtön kettőt is belőle. :)
Hajápolás


  • Az első John Frieda termékemen felbuzdulva, ami egy sampon volt, most beszereztem ápoló termékeket is. Az intenzív kúráját egy héten egyszer használom, a spray-t pedig az összes többi esetben, amikor hajat mosok. Nyáron nagyon könnyen kiszárad a hajam a naptól, ezekkel remélhetőleg meg tudom ezt előzni.
  • Az utazásokhoz, strandra pedig vettem ezt az összecsukható fésűt, amiben tükröt is találunk. Ez az Avonból van.
Körömápolás


  • Összeszedtem pár lakkot, amiket szerintem előszeretettel fogok használni a nyáron, mert olyan szép vidám színük van. Természetesen majdnem mindegyik OPI, a legújabb kedvenc. :)
  • Azért, hogy ne kelljen sokat várni a lakkozás után, (amit a lakklemosásnál a is jobban utálok, az a várakozás), erre a célra szereztem be az essence szárító cseppjeit, ami eddig nagyon bevált.
Smink


    Természetesen a sminkcuccok sem maradhatnak ki a sorból. A legnagyobb felfedezésem az utóbbi időben az a BB krém. Először missglamorazzi-nál láttam ezt a terméket, de átsiklottam rajta, gondoltam íme egy újabb termék, amit nálunk nem lehet beszerezni és külföldről is csak körülményesen. Aztán Andinál (Púderfelhő blog) megláttam, hogy van magyar webáruház, akkor döntöttem, hogy ilyen nekem is kell. Kifejezetten zsíros bőrre való, könnyű, enyhe fedése van, mattító hatású, 25-ös fényvédő van benne,kell egyéb dolog a nyárra? Mióta megvan már strandra is használtam (nem szívesen hagyom a bőrömet csupaszon, még a strandon sem) és kitűnően megállta a helyét.
    Ha kifejezettem tartós alapra vágyom, akkor a BB krém mellett a Studio Fix fluidot fogom választani. Szépen fed, jól mattít, de talán ez egy picit sok a bőrnek nyárra, ezért csak az esti programoknál fogom használni, de oda mindenképpen. :)
   Blot púder, azt hiszem ezt nem kell nagyon magyaráznom, hogy miért, zsíros bőröm van, hamar kifényesedik. Magdinál olvastam, hogy nem gondolta volna, hogy a púdereknél lehet különbség a drogériás és a magasabb árkategóriában, ezzel én is így voltam, de ez a púder bebizonyította, hogy igenis van! :)
    Mineralize Skinfinish Give me sun! árnyalatban nekem most a bronzosító szerepét tölti be. Szeretem az arccsontomat kiemelni vele, nagyon szép színe van, nem túl sötét, ami a bronzosítóknál általában ez alap, de az én hófehérke bőrömre nem tehetek nagyon sötét bronzosítóból, túl nagy lenne a kontraszt. Ezt a típust nagyon megszerettem, szépen tudom építeni, attól függően mennyire intenzív hatást akarok elérni.
    Utazó ecsetkészlet a Sigmától. A nyári utazgatások mellett én év közben is rengeteget utazom, és már nagyon benne volt a termeim között egy ilyen beszerzése, mert a normál ecseteimet nagyon féltem és a normál méretű  ecsettartó meg túl nagy, hogy mindenhová vigyem magammal. Először a másik változatot akartam megvenni, mert ezek az ecsetek nagyban megvannak már, de rájöttem, hogy ebben vannak benne azok az alapecsetek, amikre mindenképpen szükségem van utazásnál, a másikban pedig nincs benne mindaz, amit szeretnék.
    Urban Decay Primer Potion, szemfesték alap, ezt sem ragozom túl, ez azért, hogy a nagy melegben is sokáig tartson a sminkem.
    Vízálló szempillaspirál, ehhez sem kell sok magyarázat szerintem, egész évben normált használok, nyáron viszont előkerülnek a vízálló darabok.
   Tartós krémes szemhéjfesték. nyáron szerintem senki sem szereti túlsminkelni magát és általában a tartós, de egyszerű megoldásokat keressük. Erre szuper alternatíva a Max Factornak a krémes szemfestéke, ami önmagában is megállja a helyét, alap nélkül sem kenődik el, és könnyű használni is.


Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés, írjátok meg, ha valamiről szeretnétek részletes beszámolót!


14 megjegyzés :

Nagyon tetszett ez a bejegyzés!!!Ezek az OPI lakkok gyönyörűek :) És én is ugyanerre az útikönyv sorozatra esküszöm. Jó utat! :)

Engem a BB krém érdekelne részletesebben, meg a még le nem fotózott OPI lakkok.

Egyébként nagyon jól összeszedett lista:)

Anna, én eddig az Útitárs kiadó útikönyveit szerettem nagyon, de keresnem kellett egy másik ugyanolyan jó alternatívát, mert abból nem adták ki Izraelt magyarul, és köszi! :)

Annus, rendben, akkor megcsinálom a BB krém tesztjét a napokban, meg fotózom folyamatosan a lakkokat. :)

Monday, a West End-ben van egy kiegészítős, bizsus bolt, Ask! store a neve.

Az a termálvizes arcpermet érdekelne,hogy honnan, mennyiért? Tavaly sokáig kerestem ilyeneket de sehol sem volt.

Krisztina, gyógyszertárból! :) A titok, hogy nagyobb gyógyszertárat kell keresni, ahol az arcápolós termékekből nagy a választék. A La Roche-ból 1300 Ft a kicsi, a nagy 2200 Ft. De gyárt a Vichy is ilyen spray-t illetve az Avéne is.

pont ma este fotóztam a cuccokat a nyári kedvences posztomhoz!=) a lakkok nagyon szép színűek, a krémes szemfestékek nálam is szerepelni fognak.
érdekelne bejegyzés a BB krémről, és az Urban Decay primerről.

Jó kis összefoglaló. Az Opi lakkok szuperek így együtt, akár ilyen sorrendben el is tudom képzelni a körmökön :-)

Ez az egész nagyon klassz volt, BB krém teszt vagy bemutató jöhet:)

váóó majd mesélj Izraelről milyen volt (főleg az ottani kultúráról és az emberekről :) )!
Jó utat nemsokára! :)
(amúgy tök jó a blogod :)!)

Apolka, a BB krémről mindenképpen lesz bejegyzés, a Primer potionról nem tudom, hogy legyen-e MO-n nem lehet beszerezni és külföldről is csak ebay. Másokat is érdekelne esetleg?

Tunus, tényleg érdekelne titeket egy ilyen jellegű bejegyzés? Ez nem egy olyan jellegű blog, ezért nem akartam ilyenekkel untatni az olvasóimat, de ha tényleg érdekel benneteket, akkor szívesen! :)

engem a John Frieda termék tapasztalatod érdekelne majd,illetve UD primer teszt.(igen itthon nem lehet kapni,de van már egy kedves blogos lány aki esetleg Angliából be tud szerezni nekünk xD)
én is kiváncsi lennék hogy mi szépséget fogsz Izraelben látni:),Andi(Púderfelhő) és Kriszti(Forum Shops) posztjait is mindig izgatottan várom.

Hamarosan hozzám is érkezik egy BB krém :) már nagyon várom, kiváncsi vagyok a hatására. A primer engem is érdekelne majd :) egyébként tök jó összeállítás lett, hasonló az ízlésünk a testpermetek terén :D

Ms.Xixin, oké, akkor lesz az UD-ről teszt, de majd akkor ha már jól leteszteltem! :) Hajápolós posztot meg már régóta tervezek, akkor egybeveszem majd egy teszttel is! :)
Klorin, ohh szuper, majd írd meg neked hogy tetszett! :)

Megjegyzés küldése