2011. június 5., vasárnap

Chanel Vitalumiére Aqua alapozó TESZT VIDEÓ

Itt az első videóm! :) Már elég régen felvettem, de eddig nem tudtam megvágni, de most végre sikerült és kiderült, hogy pofonegyszerű. Már nagyon régen megígértem Nektek az erről az alapozóról szóló tesztet, de most végre itt van, kicsit másképp, máshogy, mint ahogy megszoktátok. :)






Lehet túl komolyra sikeredett, ami annak tudható be, hogy nagyon koncentráltam a feladatra :), és ha nagyon odafigyelek valamire, akkor általában túl komoly leszek. Nagyon izgulok, hogy tetszeni fog-e Nektek és hogy hasznos lesz-e, úgyhogy légyszí írjátok meg mit gondoltok, hogy legyen-e még videó, vagy hagyjam az egészet a fenébe? :) 




Ígértem előtte, utána képeket, itt vannak:

 Azt muszáj megemlítenem, hogy az utána képen korrektorozás egyáltalán nincsen, púderezve sincsen az arcom. Azért ezt a profil raktam fel, hogy láthassátok nem tüntet el minden bőrhibát, ha kinagyítjátok a képet, akkor azért látszik, hogy vannak piros foltok. Ettől függetlenül nagyon szép egységes bőrképet ad, és elég nagy a két kép között a különbség. :) Az érzet, amit ad, az kárpótol, vagyis a semmi érzése, nem nehezedik az arcomra és nem ragad, amit én személy szerint nagyon nem csípek és most már elvárás is nálam, hogy egy alapozótól ne ragadjon az arcom a felvitel után.

Mi a véleményetek? :)

Utána
Előtte





10 megjegyzés :

Szia, tetszik a videó, jól összefoglaltad :) Ami jól látszik az előtte-utána képeken, hogy tényleg jobb és frissebb arcszínt ad anélkül, hogy nehéz lenne. Viszont nekem iszonyatosan hamar kifényesedett a bőröm pl a homlokomon, és tudom hogy ez nem egy kifejezetten mattító alapozó, de egy ilyen kategóriájú terméktől azért én kicsit többet vártam, nekem elég nagy csalódás volt :( A bőröm kombinált, T-vonalban inkább zsíros, a többi részen meg nagyon száraz, szóval nekem a száraz részeken működött, máshol abszolút nem.

Nekem kifejezettem zsíros bőröm van, nem mondom, hogy nem fényesedik ki egy idő után, de abszolút nem mondanám vészesnek. Amióta nagy meleg van, azóta mondjuk nem használtam ezt, de én előtte púderezés nélkül hordtam.

Szia!
Tetszett a videód, nagyon szimpatikus vagy. :) Látszik, hogy még nagyon izgulsz, de biztos hamar belejössz a videózásba. :)
Egyébként nagyon jól összefoglaltad az alapozó tulajdonságait, az én bőröm nagyon hasonló a tiedhez, ugyanott vannak problémáim és én is a vékonyabb fedés plusz korrektor verziót prefelálom, szóval nagyon hasznosnak találtam.

Én is nagy alapozó-mániás vagyok, sajnos nekem sincsen barack-bőröm, ezért folyton keresem a megfelelőt, csak nekem még világosabb a bőröm, mint a tiéd, így kicsit nehezebb dolgom van. Most hozzábarnultam (inkább pirultam, én is rózsaszínes vagyok) az Astor Mattitude legvilágosabb árnyalatához (lol XD ) és azt kell mondjam, eddig ez a legjobb, amit próbáltam, sokkal szebb a bőrön, mint eddig bármi más és szuperül bírja még ebben a nagy nyári hőségben is. Ennek is közepes a fedése, szóval itt-ott korrektorral utánjavítok (nálam is a Studio Finish a nyerő, ennél jobbat még nem találtam). Te nem próbáltad még ezt az Astort?
Kicsit hosszú lett a komment, bocsi. :D

szia!
nagyon tetszett a videó :)
remélem még később is láthatunk tőled videot, nekem nagyon szimpatikus vagy :)

nagyon tetszik a videód! még többet!

http://mindennonek.blogspot.com/

Tamara, semmi baj, bírom az ilyen hosszú kommenteket! :D Nem próbáltam még az Astort, de elég jól hangzik! :) A Studio Finishben egyetértek, mióta azt használom, nem is kell más! :), szerintem fogok is egy külön posztot szánni neki.

Susiesonic, Mííí köszi szépen! :)

SZia
szerintem is jó a videóértékelés! :)
azóta próbáltad nyáron, vagyis melegben ezt az alapozót? (amióta írtad, hogy még nem :))
vagy szerinted mi az ami jó lehet nyárra? van ami bevált neked?

Köszi! :) Próbáltam igen, önmagában nem elég, vagyis ha nem teszel alá primert vagy nem fixálod púderrel, akkor nem fogja egész nap bírni. De ez nem is egy hosszantartó alapozó, nem arra lett kitalálva. Igazából kombinált / zsíros bőrre nem hiszem, hogy egy csodaszer van nyárra, mert önmagában lefolyik kb. minden, de ha teszel alá egy primert vagy van egy jó mattító púdered/fixáló spray-d, akkor jó eséllyel bírja majd a napot bármi. Az igazán hosszantartó alapozónak nyilvánított termékek pedig nyilván nagyon nehezek nyárra. Szerintem meg kell találni a középutat és 1-2 terméket kombinálni.

Köszi a választ, na igen a primerek terén még nem vagyok annyira képbe, illetve nem tudom hogy lehet valami jó ami meggátolja a pólusok kitágulását, meg hogy ez nyáron mennyire egészséges... első benyomásra inkább több kárt okoz, mint h egy este szép az ember. most próbálok utána olvasgatni a dolgoknak, hogy kicsit kiokosodjak belőlük, aztán ha tetszik, valamit biztos kipróbálok.
kifejezetten hosszantartó alapozót nem is használok :)
fixáló sprayből pedig ezzel szemezek: http://www.makeuplaza.com/hu/products/40/268/studio-makeup-mist-n-set-bornyugtato-hidratalo-a-c-e-vitaminokkal-dusitott-sminkfixalo-permet
te esetleg próbáltad ezt?

vagy láttam még azt a La Roche-Posay termálvizes spray-t 1-2 másik posztodbam. Fixált valamennyire? vagy azt csak simán ilyen frissítőnek használtad?

Megjegyzés küldése