2011. május 2., hétfő

Nyereményjáték nyertesei

  Lezárult  a nyereményjáték és összesítettem a jelentkezőket. Sajnálattal tapasztaltam néhány szabálytalanságot, amiket nem tudok mire vélni, viszont így sajnos őket ki kellett zárnom a játékból, szerintem így fair a többiekkel szemben. Volt olyan, aki azt írta, hogy kiposztolta a blogján a játékot, de mégsem tette meg (vagy azóta levette, nem tudom) és volt olyan is, aki kétszer jelentkezett. Voltak olyanok is, akik jelentkeztek, de kitörölték magukat a kommentek közül, sajnos őket ha akartam volna se tudtam volna "bevenni" a játékba".
    Összességében viszont nagyon pozitív tapasztalatokkal zártam a játékot és nagyon örültem a rengeteg jelentkezőnek, álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyien lesztek, ezért a sorsoláson kicsit változtattam, mert jó darabig eltartott volna kézzel összeírni, kivagdosni, kalapból kihúzni...stb., ez Nektek is sokkal jobb, mert előbb kiderül a nyertesek névsora. :) A jelentkezőket egy táblázatban összesítettem, akinek több esélye volt, őket többször írtam be értelemszerűen, majd a random.org segítségével  generáltam számokat, így kaptam meg a szerencsések nevét. Tudom, hogy már mindenki unja a sok szöveget, lássuk akkor...


Nem csigázom tovább a kedélyeket, jöjjenek a nyertesek: (dobpergés... :D)

Az első nyeremény nyertese (egy Max Factor Xperience alapozó, és egy Xperience szempillaspirál boldog tulajdonosa) nem más, mint 

a 155-ös számú versenyzőőőő, :)


Ena, gratulálok! :)



A második nyeremény (Max Factor Xperience alapozó, illetve egy Max Factor mini szájfény) szerencsés tulajdonosa lesz 

a 280-as számmal befutó,


Angiretro!!!!! :)



A hangulat már a tetőfokára hágott, izgulok én is, gondolom Ti még sokkal jobban, a harmadik nyeremény (a három mini Max Factor körömlakk) gazdája nem más lett, mint

a 106-os számú a hosszú listában,


a fantasztikus Berta!!!!! :)



Már csak egy nyeremény vár kisorsolásra, egy személyes kedvencem, az F80-as ecset a Sigmától! Pörögnek a számok, vajon ki lesz a szerencsés nyertes,

 a rejtélyes 185-ös szám alatt megbújó név,


klorin, gratulációóóóó! :)


  Hatalmas ováció fogadja most a nyerteseket, örömujjongás, taps és minden ami kell! Gratulálok a nyerteseknek, hamarosan felveszem a kapcsolatot velük, hogy minél előbb a kezükben tarthassák a megérdemelt nyereményüket.Egy dolog van még hátra. Mivel kétféle árnyalat van az alapozókból, ezért megkérem Enát és Angiretrot, hogy írja meg melyiket szeretné (65,75-ös árnyalat). Aki először kommentet hagy ennél a bejegyzésnél melyiket szeretné, az övé lesz a szín, amit kért. Értelemszerűen a másikat a másik nyertes kapja. Szeretném megköszönni mindenkinek, aki játszott, azt hogy olvastok és szeretitek a blogomat, ezután is igyekszem minél színesebb, érdekesebb posztokat írni Nektek, és természetesen figyelembe veszem a kéréseiteket is, hogy miket látnátok szívesen itt a blogban.
Még egyszer gratulálok, aki nem nyert, az ne csüggedjen, lesz még nyereményjáték, ígérem!

További szép napot kívánok mindenkinek! :)

12 megjegyzés :

Gratula! Mint mindig, még a közelben sem voltam... :S

Yeay! :) Sose nyertem még magyar blogger játékán! Köszi szépen, és a fantasztikus jelzőt is! :P

Nagyon örülök! :)
Az ecsetért ment a harc, de pont ilyen alapozót is akartam venni! 65-öset szeretném, mert világosabb a bőröm!
A legjobb, hogy a kedvenc blogomon nyertem! :)
Hajrá csak így tovább, remélem lesz egyszer sminkes videó is! :)

Angiretro, aranyos vagy, köszönöm, nagyon jól esik! Ami a sminkes videót illeti, erre már én is gondoltam, csupán technikai okai vannak, mert olyan kamerám van, ami még kazettás és nem tudom, hogyan kell digitalizálni, a fényképezőm meg nem alkalmas videó felvételekre. A webkamerán gondolkoztam még, de nem tudom milyen minőségű lenne és hogy milyen progi van hozzá...

Jah, és így a Tiéd lett a választás lehetősége, menni fog a 65-ös árnyalat! :)

Gratulálok a nyeteseknek! Köszönjük gigi hogy megrendezted ezt a nyereményjátékot,bár nem nyertem de azért nagyon hálás vagyok érte! Nagyon jó blogger vagy úgyhogy várom a további cikkeket,na és persze szívesen részt veszek újabb nyereményjátékban is!! :))

Jajj, el sem hiszem!! Nagyon boldog vagyok! :D Köszönöm szépen! Akkor a 75-ös lesz az enyém :)

ÁÁÁÁÁÁ kösssszzi :D dejódejódejó!!! köszönöm szééépen!!!! Az első Sigma ecsetem ez lesz :)
Nagyon nagyon örülök!!

Grat a nyerteseknek. Klorin, mázlista vagy!

Alexa, szívesen, örömmel tettem, és lelkesen írom a további cikkeket is! :)

Ena, örülök, hogy örülsz, a héten még elküldöm a csomagokat.

Klorin, olyan jó látni, hogy így örülsz, ezért már megérte ezt a játékot megszervezni, hogy így örültök a nyereményeknek! :)

Megjegyzés küldése