2011. május 21., szombat

Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint - TESZT

Nagyon régóta ki akartam már próbálni ajakfilceket, mert nagyon érdekesnek tartom ezt a megoldást, és erre most lehetőséget adott a bloggerina találkozónk. Meg is kaparintottam 3 színt a Max Factor filcei közül, ezek azok, aminek talán a legjobban örültem, hogy megszerezhettem a krémpirosítók mellett. Mivel 3 szín is van a készletemben, ezért teljesebb képet kaphattam a termékről.
Hatalmas piros pont a gyártónak, végre elkezdtek ők is foglalkozni azzal a problémával, hogy be kell csomagolni külön fóliába termékeket, hogy ne lehessen a boltban belenyúlkálni vagy kipróbálni a teszteren kívüli termékeket, ahogy láthatjátok, ezek egyesével vannak csomagolva, ezzel garantálva, hogy még senki nem próbáltam ki előttünk. 


Láthatjátok képen a fólia leszedése után is őket, teljesen olyanok mint egy vastag filc, de nem kelt bóvli hatást a műanyag, nagyon jól záródik a kupakja, ez ebben az esetben a termék minősége megőrzése miatt is fontos és nem csak szépészeti kérdés. A termék vége és kupakja illetve az X is utal a termék színére, nekem mégsem mindig teljesen egyértelmű, hogy épp melyik filcet vettem a kezembe, mert annyira hasonlóak.


Tényleg teljesen úgy működnek, mint egy hagyományos filc, annyi különbséggel, hogy most ezzel a szánkat színezhetjük be, nem a papírt. :) Épp ezért ugyanolyan szabályok vonatkoznak a használatára, mint a hagyományos filceknél. Első és legfontosabb, hogy kizárólag tiszta és száraz ajkakon használhatjuk őket, még ajakápolót sem szabad hagyni a szánkon mielőtt használjuk, mert egy filcről van szó, amit ha bármi bezsírosít, akkor tönkremegy és nem tudjuk tovább használni. Miután kifestettük a szánkat már bátran használhatunk ajakápolót, szájfényt, bármit a tetejére. Gondoljunk csak a hagyományos filc és a zsírkréta esetére, itt ugyanez történne. :) A másik dolog, hogy mindig gondosan zárjuk vissza a kupakot, mert kiszáradhat. Ha esetleg valami miatt nem akarna fogni, akkor ne rázogassuk kupak nélkül, mert foltot okozhat a festék a ruhánkon ( tapasztalat :) ). Ha betartjuk ezt a néhány szabályt, akkor nem lehet gond.



Nagyon finom illatuk van, vaníliás. Száradás után teljesen matt végeredményt kapunk, ettől hatnak olyan természetesnek. Száradás után nem kenődik, nem csúszkál, viszont mielőtt megszáradna szépen lehet korrigálni. A legnagyobb előnye, hogy nem kell külön szájkontúr ceruzát használnunk, mert ezzel azt is szépen meghúzhatjuk. A használata abszolút nem macerás, nem időigényesebb számomra, mint egy normál rúzs felvitele. 
A rózsaszínes árnyalatnál (05) többször át kellett mennem a teljes szín eléréséhez, mégis ez a kedvencem, mert közel van a szám színéhez és nagyon természetesen mutat, mintha alapból is ilyen lenne a szám színe. A másik két szín már jóval intenzívebb szín, de ezek is gyönyörűen mutatnak. Egyetlen hátrányuk van, mégpedig az, hogy szárítanak és ezt már több helyen is olvastam, úgyhogy nem csak nekem adódott vele ilyen gondom. Ezért szoktak fölé ajakápolót használni, ami sajnos csökkent a tartósságán, mert alapvetően önmagában egy elég tartós ajakfestési formáról beszélhetünk. Ha kopik is, akkor sem csúnyán, mint a legtöbb tartósnak titulált rúzs.

05, 07, 09
 A 05-ös szín egy rózsaszínes, ajakszínbe olvadó szín, a 07-es egy korallos piros, elég intenzív szín, a 09-es pedig egy egy sötétebb vérpiros szín. Nekem nagyon bejövős ez az egész ajakfilc dolog, annak ellenére, hogy szárít. Persze ez már ízlés kérdése, biztosan lesznek olyanok, akik nem szívesen használnak filcet az ajkukon. :)

natúr


05

07

09


Azt hiszem az ára 2400-2500 Ft körül lehet (de javítsatok ki, ha tévedek) és csak a kiemelt drogériákban lehet kapni, ahol van ilyen állvány. Más márkák is elkezdtek ajakfilceket gyártani különböző árkategóriákban, de nálunk nem nagyon lehet még kapni őket.


Ti próbáltatok már ajakfilcet? Meg tudtatok vele barátkozni?

A terméket a Primőr Kft.-től kaptam tesztelésre, de ez nem befolyásolja a véleményemet sem negatív sem pozitív irányban a termék minőségét illetően.


3 megjegyzés :

Szia Gigi, Nagyon örülök ennek a bejegyzésednek! Venni szeretnék már régóta, de a színek nagyon máshogy mutatnak, ha csak a ceruzát nézzük vagy ha a kezünkre húzunk egy csíkot, ezért is nehéz döntenem. Én halvány természetes rózsaszínes árnyalatot szeretnék, elvileg a 01 a legvilágosabb, de nem mertem még megvenni :D Majd kapuk képet, hogy hogy mutat a szádon a szín? Köszönöm! :)

Szia, nekem a 03-as van, az is eléggé természetes színű, de amit itt is látok nálad, a 07-es nagyon tetszik, annyira jó cukorka színű :)
Igazad van, tényleg eléggé szárít, szóval kell rá valamilyen ajakápoló. Nekem még van egy NYC is, ami még a MF-nál is jobban szárít, meg egy Astor (ezt sajna itthon /még?/ nem lehet kapni), viszont ennek a végére tettek egy ajakápolót/fixálót.

Soha nem használtam még ilyen filces dolgot, de nagyon megtetszett rajtad.:) Igazán szép színeket kaptál.

Megjegyzés küldése