2011. május 11., szerda

Mac haul + tapasztalat - UPDATE

Szombaton végre feljutottam Pestre, erről már olvashattatok és persze nem volt elég a sok-sok ajándék, amit kaptam a bloggerinatalin, nekem muszáj volt benéznem a MAC-be, kihasználva az alkalmat, hogy a Fővárosban vagyok, így a találkozó után összefogtunk Suzy-val és meglátogattuk az Alle-ban a Mac üzletet.  Az örömömet persze fokozta az is, hogy joy napok voltak, így -20% kedvezményt is kaphattam, plusz a Douglas törzsvásárlói kedvezményt is hozzászámolták. Az örömöm persze rögtön alábbhagyott, amikor kiderült, hogy szombat estére kifosztották a boltot a kedvezmény miatt, így a fele amit kinéztem már nem is volt egyáltalán. :( Gondoltam sebaj, akkor összeállítok egy négyes palettát, Mac szemhéjpúderem úgysem volt, a natúr színek meg mindig jól jönnek, és a Mac szemhéjpúderei amúgy is legendásak, gondoltam ez egy jó alternatíva lehet. Ez sem jött be, ugyanis a palettás dolgot csak a Váci utcai Mac-ben lehet kapni, ami teljesen más cég... Ti ezt tudtátok? Mit volt mit tenni, tekintettel a kedvezményre, vettem a sima mono szemhéjpúderekből hármat és egy korrektort, amit már eddig is nagyon szerettem volna. Összességében még elégedetten is távoztam volna, de nem mehetek el szó nélkül az eladó minősíthetetlen viselkedése mellett. Miután kiderült, hogy vásárolok, nem csak tanácsot kérek és kérdezek, persze nagyon kedves lett és nagyon meglepődtem, mert a Váci utcai Mac-ben ez még sosem fordult elő, ott mindig nagyon segítőkészek és készségesek. Végül is mindegy is, hamar túl szoktam az ilyen dolgokon lépni, mert nálam a termék a lényeg, nem az, hogyan jutottam hozzá.  Íme a szerzemények:








naked lunch, wedge, satin taupe (alap nélkül)
Szerintem gyönyörűek, akik szeretik a natúr színeket, azoknak különösen tetszetősek szerintem. A Naked Lunch így swatchon valamiért gyengének tűnik, de szemhéjon egyáltalán nem az, nincs különösebb színe, de nagyon szép fénye van. Kipróbáltam őket, nagyon szuper az állaguk, szépen lehet velük dolgozni, nem véletlen, hogy nálunk is és külföldön is ennyien szeretik őket. A korrektort ma próbáltam ki, arról is csak pozitívan tudok nyilatkozni, egyik korrektorom sem fed ilyen szépen, Nagyon tartós, a nap végére is fenn maradt, még a szem alatti területen is!, ami nagy szó, hiszen a krémes korrektorok itt általában "megcsúsznak". (púderrel fixálva volt természetesen) A termékekkel nagyon elégedett vagyok és külön szuper, hogy egy szemhéjpúdert ajándéknak tekinthetek a 25% kedvezmény miatt! :D
Külön bejegyzést nem szántam nekik, ha mégis szeretnétek azt jelezzétek és szíveset eleget teszek a kéréseknek! :)

Nektek  milyen Mac szemhéjpúdereitek vannak?

9 megjegyzés :

Nagyon jókat vettél, minden tetszik! Az nekem is csak mostanában derült ki, hogy az Alleeban nem lehet palettát és belevaló potot kapni, de ennek ellenére én is oda járok szívesebben, mert az Arénában nekem is volt több elég rossz élményem, habár mostanában szerintem belehúztak kedvesség frontján is.

Ohh, köszi! :) Örülök azért, hogy nem csak engem szoktak megtisztelni a "kedvességükkel". Azt viszont sajnálom, hogy Veled nem sikerült szombaton beszélgetnem, remélem legközelebb sikerül! :)

A Naked Lunch nekem is megvan, annyira jó az a szín! De a satin taupe is tetszik így elsőre, szívesen megnéznék egy swatchot. Az meg olyan érdekes, hogy kinek milyen tapasztalatai vannak az eladókkal... én pl a váci utcába szeretek a legkevésbé bemenni és az aréna a kedvencem :D

Milyen szépek a szemhéjpúderek *.* Még csak korrektorom van a MACtől. Az arénában lévő boltban voltam először, paráztam is a sok rossz vélemény miatt, de kifogtam egy tündéri eladót, ha tehetném mindig hozzámennék :D

Én a korrektorról szívesen látnék részletes bejegyzést, főleg, hogy hogy teljesít szem alatt :) Mindig szemezek vele, csak drágállom, nem tudom megéri-e az árát :) Na jó meg nem tudok dönteni közte és a Bobby B között :D

Szerintem is jókat vettél, én úgy gondolom jobban megéri alapdarabokból drágábbat venni, mert ezeket tényleg ki tudja használni az ember. Amúgy engem a Váci utcai üzletben mindig ignorálnak, nem foglalkoznak velem, az Arénában változó, glamour napokon nagyon kedves volt az eladó.

Gyönyörű színeket választottál. Szívesen megnéznék én is egy swatchot róluk.

Neked a korrektor nem nehéz a szemed alá? Én úgy találtam oda "sok" lenne nekem az ilyen jellegű.
Egyébként mattító krémet nem vettél végül?:) Akkor nem volt olyan hatásos a reklámszövegem?:DD

Oké csajok, jön róla swatch nemsokára! :)

Rita, akkor csinálok a korrektorról külön bejegyzést is, csak még egy kicsit tesztelem, hogy tényleg reális véleményt tudjak róla írni.

Zsuzsi, sztem is, az ilyen színekkel amúgy sem nagyon lehet mellélőni, és minden nap tudja használni az ember.

Andi, ohh dehogynem, csak ez is a kifosztott darabok közé tartozott sajnos, akkor nap vitték el az utolsót, pedig ez volt az első, amit megkérdeztem. :) A korrektorra én is azt hittem, hogy majd sok lesz és majd a szem alá és el is fog csúszkálni, sokan a studio sculpt-ra írták, hogy csúszkál szem alatt, meg alapvetően jobban szeretem a folyékony korrektort szem alá, de amikor sokadszorra láttam a Pixiwoo-s csajoknál, akkor gondoltam én is kipróbálom, eddig működött, de többször is le szeretném azért tesztelni.

Megjegyzés küldése