2011. május 8., vasárnap

better than gel nails

Amikor legelőször láttam, még azt sem tudtam mi ez. Aztán utánajártam és nem hittem el. Egyszerűen minden ilyen körmös "szupercsodával" szkeptikus vagyok már, mert egyszerűen nem szoktak működni.  Alapvetően nincsen ügyetlen kezem, de valahogy sosem tudtam extra dolgokat csinálni a körmeimmel, és egy ideje már nem is próbálkozom a francia manikűrrel otthon, csak a lakkokkal. Megkaptam tegnap és annyira kíváncsi voltam rá, hogy nem bírtam várni a kipróbálással. El lehet pepecselni vele az tény, de ez az én maximalizmusomnak is köszönhető szerintem. :)



Íme a csomag, ami tartalmaz egy polírozó-reszelőt, egy ragasztót, egy lemosót, egy alap- és egy fedőlakkot, valamint kettő körömvégre való csomagot. (A boltokban is lehet kapni ilyen csomagot, de nem tudom, hogy a körömvégből hány csomag van abban) Tulajdonképpen külön is meg lehet őket vásárolni én úgy tudom a kiemelt Rossmannokban és a Müllerekben is, a csomagot én még csak a Müllerben láttam, és ha jól emlékszem, akkor 2700-2800 Ft körül volt, ami szerintem egyáltalán nem vészes, tekintve, hogy sem a lakkok sem a lemosó, sem a ragasztó nem egy alkalomra lett kitalálva. Egyedül a körömvégeket kell újra és újra megvásárolni. A körömvégek fehér, természetes fehér, ezüst és fekete színben kaphatóak. 

Íme az eredmény:



Körömágyápoló olajat tettem rá a művelet végén, attól csillog így, mert nekem nagyon szárazak sajnos

Egyszerűen le vagyok döbbenve és nyűgözve egyszerre. Annyira könnyű és gyors a használata, hogy elképesztő! Nem kellett várogatni a ragasztóval, de még a lakkokkal sem, az alaplakk megszáradt addigra, mire a másik kezemen végigértem és a két réteg fedőlakk is sokkal gyorsabban száradt meg, mint eddig bármilyen másik lakk, amit valaha próbáltam. A felragasztás is egyszerű volt és gyönyörű lett az eredmény. Nekem nagyon tetszik! :) A tartósságra pedig borzasztóan kíváncsi leszek, mert ha tényleg 10 napig bírja, ahogy ígéri, akkor szavakat sem fogok találni rá. De ne szaladjunk ennyire előre. Nem írom le az elkészítés folyamatát, mert az essence honlapján van fenn egy videó, ahol meg tudjátok nézni, én is az alapján csináltam meg. IDE kattints, ha meg szeretnéd nézni a videót. 10 nap múlva pedig jövök a beszámolóval, ha nem bírja addig, akkor előbb.  


A terméket a Primőr Kft.-től kaptam tesztelésre, de ez nem befolyásolja a véleményemet sem negatív sem pozitív irányban a termék minőségét illetően.

17 megjegyzés :

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Anna, körmös boltban vettem, PND márkájú és tutti frutti illata van. :)

Szemeztem már ezzel a szettel, de akkor még nem veszem meg, megvárom a tapasztalataidat. Így elsőre meggyőzőnek tűnik.

Fú nem gondoltam volna, hogy ez ilyen... tetszik, lehet hogy nekem is ki kéne próbálnom, bár én tökre nem vágom a körmös dolgokat valamiért :D

Húúú de széép lett :) még az én érdeklődésem is felkeltette... kíváncsi vagyok nagyon hány napig bírja majd :)

Én sem vágom a körmös dolgokat... Írtam is az elején, hogy nem jött be eddig semmi
de ez olyan egyszerű volt, hogy ezt nem lehet elrontani sztem. :)

klorin, köszi, én is kíváncsi vagyok nagyon! :)

nagyon jól néz ki! én is elhoztam ezt, szóval nagyon kíváncsi vagyok, neked meddig bírja. amúgy ezek a körömvégek ezek szerint egyszer használatosak, vagy tisztítás után másodszor is fel lehet tenni őket?

Nagyon ígéretes! Szerinted lábujjra is használható? A kezeimet szeretem, de a lábujjkörmeim olyan kis szerencsétlenek. (Ez legyen a legnagyobb problémám:D)

Apolka, egyszer használatosak, mert ha a lemosós tégelybe belenyomod az ujjad, akkor azt is teljesen feloldja.

Sunnysideup, miért is ne? Sztem simán lehet lábra is, ha megtalálod benne a megfelelő méreteket. Ez egy nagyon jó ötlet! :)

Én is kipróbáltam, de nekem valahogy olyan száraz volt az alap vagy fedőlakk, hogy folyamatosan körömápoló olajat kellett használnom.
Neked nincs ilyen problémád vele?

http://sparkleshines.blogspot.com/

Dorina, 3. napja hibátlanul fenn van a körmeimen és semmi ilyet nem tapasztaltam.

Hallucináltam, vagy tényleg láttalak/láthattalak ma délután 2-3 óra tájban a pécsi Árkádos Rossmannban a sminkes pultok környékén? Ha az utóbbi, akkor juhéj, végre élőben is találkoztam egy bloggerinával! :) Ha meg nem, akkor tényleg rosszul láttam :D
Egyébként szép lett a köröm-eredmény, remélem, még mindig ép! :)

Panka, nem hallucináltál, ott voltam! :D Az a legfurább, hogy amikor a Rossmannban voltam teljesen azt éreztem, hogy figyel valaki, de nem láttam senkit,aki tényleg figyelne. :DD Miért nem jöttél oda köszönni? Legközelebb nyugodtan tedd azt! :)

Jah és a körmök jelentem 4.napja teljesen épen fenn vannak! :)

Megjegyzés küldése