2011. május 19., csütörtök

better than gel nails - 8 nap után

Letelt a 10 nap is már, de a 8.napon döntöttem úgy, hogy lemosom a körmeimet. Egyrészt untam, hogy ennyi ideje ugyanaz van a körmömön, másrészt kettő fehér körömvégtől időközben megszabadultak a körmeim. A hüvelykujjamról már a 6. napom leesett kézmosás közben, azt gondoltam biztosan rosszul ragasztottam fel arra az egy ujjamra. Aztán a 8. napon a középső ujjammal is ugyanez történt. Visszaragasztgathattam volna, de nem nagyon volt kedvem hozzá. Mindegyik "sérülés" a jobb kezemen történt. A bal kezemen semmi változás nem történt, ez szerintem betudható annak is, hogy jobb kezese vagyok, nyilván azt a kezemet jobban használom, mint a másikat. A lakk nem vesztett a fényéből, nem kezdett el töredezni.


Láthatjátok, ez a bal kezemről készült fotó 8 nap után. Szerintem különösebb baj nincsen vele. Nem tudom meddig bírta volna ezen a kezemen, de szerintem meg lehetett volna a 10 nap is akár. 



Itt pedig a jobb kezemet láthatjátok, a hüvelyk és a középső ujjamról hiányzik a fehér vége, a másik három ugyanolyan ép, mint volt. Én azt hittem, hogy majd ez is ugyanúgy fog kopni, mint a körömlakk, elkezd töredezni a szélén és a végén, de nem. Összességében én attól függetlenül, hogy nem bírta a 10 napot én nagyon elégedett vagyok vele. Könnyű volt használni, szerintem bárki tudná, még az ügyetlenebbek is. Bármelyik lakknál tartósabbnak bizonyult nálam, de az az igazság, hogy ennyi idő alatt meg is unom, úgyhogy nekem nem jelentett problémát, hogy újra kellett csinálnom.


Ez pedig a lemosó belülről, gondoltam lefotózom Nektek, mert a boltban ezt nem tudjátok megnézni. Bele kell nyomni az ujjatokat és ledörzsölgetni a lakkot róla a sörték segítségével. A fehér műanyag szerű körömvéget is szépen leoldotta a benne található folyadék, illetve a ragasztót is, amivel felragasztottam. Nem találok benne kivetnivalót.
Tehát összességében én meg vagyok elégedve ezzel a termékkel és biztosan fogok venni hozzá még körömvégeket. Megnéztem azóta, 899 ft-ba kerül egy csomag körömvég a Rossmannban, ezt kell mindig újravásárolni.

Próbálta esetleg azóta valaki? Nektek meddig bírja?

A terméket a Primőr Kft.-től kaptam tesztelésre, de ez nem befolyásolja a véleményemet sem negatív sem pozitív irányban a termék minőségét illetően.

3 megjegyzés :

Nem rossz, sőt, de a 900 Ft-ot sajnálnám érte mindig kiadni.

én is úgy vagyok vele mint te. hosszabb ideig nem szeretek körömlakkot viselni mert megunom a színét:D

ma feltettem én is, de nem hiszem, hogy sokszor fogok ilyet viselni. egy próbát megér, de annyira nem rajongok a francia lakkért, a színeket sokkal jobban szeretem.

Megjegyzés küldése