2011. május 8., vasárnap

Az első hivatalos bloggerina találkozó

    Amikor megkaptam az emailt több, mint egy hete, hogy egy egész napos találkozót szervez nekünk a Primőr Kft., teljes extázisba estem, annyira izgatott lettem, hiszen most már nem csak egy márkáról szólt a nap, mint a múltkori forgatáson. Ott volt az Essence-Catrice, Max Factor, La Prairie, Greenland-Tous-zippo-women'secret-Police és a Debora képviselője is, akik előadást tartottak a különböző márkákról és közben érdekes "játékokat" szerveztek nekünk. 

A "gyülekező", érkeznek sorra a bloggerinák :)
    Az elejétől kezdve annyira vidám és jó hangulatban telt az egész, mert a vendéglátók is annyira kedvesek voltak meg a többi bloggerina is, hogy én teljesen felpörögtem és még enni is szinte elfelejtettem. :) Nagyon tetszett, hogy az egész találkozó azzal kezdődött, hogy kivetítették mindenki blogjának a fejlécét és fel kellett állni bemutatkozni, pár szót mondani magunkról. Már ez is iszonyúan jó hangulatban telt, mert sokaknak elvarázsolt az őszintesége és sokat nevettünk néhány vicces mondaton. :)) 
   Nagyon sok érdekes dolgot tudtunk meg az "igazi" Max Factorról, a szempillaspirál és a szájfény feltalálójáról és az ő 3 fiáról ( mint a mesében :) ), akik továbbvitték a cégét. A vezető sminkesükkel Szűcs Adrival is jobban megismerkedhettünk, nagy élmény volt!  

Terülj-terülj asztalkám nem csak a sminkes pulton
   Az essence-ről is sok-sok új infót kaptunk és fogunk is kapni, így nem fogtok semmi újdonságról lemaradni, úgyhogy bátran kérdezzetek, mindenre szívesen válaszolok. :) Megismerkedhettünk a luxus La Prairie márkával is. Nagyon érdekes volt, ezekbe a krémekbe tényleg aranyat, kaviárt és platinát tesznek a különböző bőrigényeknek megfelelően. 

Az első előadás, nagyon szeretem Adrit, imádom a stílusát. Mindig olyan kedves és vidám, hogy ez mindig rámragad :)))
   A greenland termékei nem voltak újdonságok számomra, mert már találkoztam velük, de az új termékekről még én sem hallottam. Ezek a testápolási termékek természetes összetevőket  tartalmaznak és nem utolsó sorba nagyon fincsi az illatuk. Hallhattunk a Tous jótékonykodásáról is és különbőző parfümökről. Tudtátok pl., hogy a Zippo cég, aki öngyújtókat gyárt most kidobott a piacra olyan parfümöket, amik teljesen az öngyújtók mintájára készültek, az utántöltési lehetősége, sőt még a kattanása is ugyanaz, mint az öngyújtóknál. 

Az essence limitált kollekciós asztal
   Bemutatkozott egy olasz márka is a Deborah, ami nemsokára Magyarországra is megérkezik, napozó, alakformáló termékeket forgalmaznak, valamint van egy férfi termékeket tartalmazó vonaluk is. Nagyon tetszett a push up hatású melfeszesítő krémjük és a hasfeszesítő krémjük férfiaknak, ami chili paprikát tartalmaz. Kíváncsi lennék mit tudnak. :) 

A legnagyobb kedvenc, egyszerűen gyönyörűek, egytől-egyig az összes termék
A Whoom! Boooom!!! kollekció állványa
    Annyi új infót kaptam ezen a találkozón, hogy valószínű felét kihagytam, de fokozatosan úgyis mindenről értesültök majd. :) 

     A fantasztikus élményt tetőzte a sok-sok termék, amit tesztelésre kaptunk. Ezekről őszinte véleményeket olvashattok/hallhattok majd. 
Csajok, akinek van a birtokában bármilyen csoportkép, légyszi küldjön nekem, mert én nekem egy sincsen.

A Blosso etc... utolsó darabjai

Greenland testápolási kozmetikumok, nagyon bejövős. :)
Már a Catrice is nyit a fiatal generáció felé a limitált kollekciókkal

A "szokásos" rendezvény utáni beülős, beszélgetős szabadprogram, ...

...ahol a pillanatot próbálja mindenki megörökíteni. :)

A legfantasztikusabb az egészben, hogy már egy közösséget alkotunk, mi bloggerek és annyira jó érzés ehhez a közösséghez tartozni! Nagyon sok szuper emberrel találkoztam most is és szeretném, ha legközelebb sokkal-sokkal többen eljönnének utána kávézgatni is! :) Ebben a közösségalkotásban egyébként  nagy szerepe van a Primőr Kft.-nek, amit nagyon szeretnék megköszönni nekik, nélkülük ez nem jöhetett volna létre. Nagyon szeretném megköszönni a Primőrnek a lehetőséget és a meghívást, külön piros pont jár a szervezésnek, minden flottul zajlott ezen a napon

9 megjegyzés :

Szia! Áh , látom hozzád is felkerül ez a post! El kell hogy mondjam, nagyon tetszenek az általad készített sminkek!
Ha van egy kevéske időd, és kedved, kukk be hozzám, az én blogom a hajápolással kapcsolatos.
http://ditu-lhf.blogspot.com/
Üdv.: ditu

Szia Gigi! Biztosan nagyon jó lehetett a napotok, erről a képek is tanúskodnak szinte én is beleélem magam! :)
A kis zsákmányodról nem készítesz majd fotót?

...és most beszélgetni is tudtunk!=) Örültem Nektek, lányok!

Ditu, köszi aranyos vagy! Oké, meg fogom nézni.
Angiretro, :) igen az volt nagyon! Nem szeretnék fotót felrakni, mert nagyon sokan támadnak minket azért, hogy eladjuk magunkat a cégeknek és nem szeretném ezzel ezt az őrületet fokozni. Amit tesztelek majd oda természetesen oda fogom írni, hogy tesztelésre kaptam a terméket.

Apolka, én is örültem, igen, jó volt beszélgetni. :)

Jók a képek naon :D nem is tudtam, hogy ilyen jól áll nekem a fényképezőgép :D

Nagyon szupi lehetett, jók lettek a képek is!
http://www.itsbellatime.blogspot.com/

Megjegyzés küldése