2011. május 4., szerda

Az első Chanel

Mostanság nagyon odavagyok a Chanel márkáért. Fogalmam sincsen miért, de ha parfüméria felé jártam, mindig beugrottam, odaálltam az állvány elég és csak ámultam. Sokáig ment ez így, majd jött a Glamour nap, amikor úgy döntöttem nem mehet ez így tovább. 

Szemet gyönyörködtető...
Valószínűleg már tapasztaltátok mennyire szeretem a különféle alapozókat próbálgatni, muszáj volt egy igazi high end márkába is beruháznom ez ügyben. Mivel tudom mennyire szeretitek a teszteket, főleg az alapozó teszteket :), ezért nemsokára érkezik a teszt róla előtte-utána képekkel. 


Az a bizonyos "dupla CC..."

Természetesen továbbra is sóvárogtam a többi termék után, legszívesebben mindent kipróbálnék. :) Aztán jött a Marionnaud akciója és elcsábultam egy rúzsra is, mégpedig egy nagy ikonra, a Rouge Coco-ra. Nekem valamiért az van a tudatomban, ha rúzs, akkor Chanel, mégpedig Rouge Coco. Borzasztóan boldog voltam, hogy végre a gyűjteményemben tudhattam ezt az ikont. :) Bevallom őszintén még hozzá se értem. Napjában többször előveszem, leveszem a kupakját, kitekerem a rúzst, gyönyörködöm benne, aztán visszateszem a dobozába. :D Az üzletben természetesen kipróbáltam, ez tulajdonképpen egy fáradt rózsaszín, szinte beleolvad az ajkamba, rögtön beleszerettem az árnyalatba.


Praktikus csomagolás, utazáshoz is tökéletes
A termékek csomagolása bámulatos számomra, annyira exkluzív az egész, a doboz, a feliratok és minden. Az egyetlen negatívum, hogy a fényes műanyagon meglátszik az összes ujjlenyomat, mielőtt fényképeztem, hosszú ideig törölgettem őket, hogy szépek legyenek.

Hát nem gyönyörű??? :)

Van bármilyen terméketek ebből a márkából? Mi a véleményetek róla?


22 megjegyzés :

Én még a vágyakozás stádiumában vagyok:)

én is imádom a chanelt, csak örök bánatom, hogy nincs elég világos alapozójuk és hogy a szemfestékeik jó ha egy órát kibírnak rajtam... de a szájfények, a rúzsok és a spirálok isteniek :D

Sunnysideup, el fog érkezni a pillanat, amikor a tettek mezejére fogsz lépni! :)

Lolly, nekem is borzasztó világos a bőröm és meglepően eddig ez a legtökéletesebb színű alapozóm. A szemhéjfestékekre meg már én is nagyon kíváncsi vagyok, mert nagyon megoszlanak a vélemények róla...

Tudom, már alig várom, csak az anyagiak tartanak vissza:) De úgy néz ki, lehet, hogy elnyerek egy szupi ösztöndíjat, és akkor reszkessen a Chanel pult:)

Hidd el engem is nagyon sokáig visszatartottak az árak! De annál különlegesebb lett az élmény, amikor megkaparinthattam egy-egy darabot. :)

Igen azt láttam, hogy ebből van nagyon világos is, csak nem az én árnyalatom, nem passzol valahogy a tónusomhoz... Egyébként az az érdekes, hogy mindegyik alapozóból van nagyon világos szín is csak nem hozzák be hozzánk... A szemfestékekről meg akarlak lebeszélni, de inkább mondjuk nagyon leárazva vedd meg vagy ajándékba kérd, mert én megvettem eredeti áron (nem is mondom, hogy mennyi volt, mert fúúú) és bázissal sem bírja 1 óránál tovább, pedig gyönyörűek a színek :(

Nekem egyedül egy alapozóm volt tőlük és talán azóta sem használtam olyat jót. Igaz, hogy ajándékba hozták nekem külföldről... én nem szeretek egy termékre sok pénzt kiadni megmondom őszintén. Ez a rúzs tényleg gyönyörű, imádom az ilyen pasztelles színeket. Egyébként én is úgy vagyok mint te, ha veszek valami újat én is egy csomószor előveszem és nézegetem, főleg lefekvés előtt :D

Te vagy az első bloggerina, aki hatással volt rám olyan szinten, hogy elalvás előtt csak ezekre a Chanel termékekre tudtam gondolni. Nekem már is eladtad úgy a termékeket, hogy be sem mutattad mit tudnak. Mondjuk a rúzs abszolút szerelem első látásra. Ez az akció tart még?

Ez a rúzs téényleg gyönyörű, kíváncsi vagyok a tesztekre majd :) Olyan kis exkluzív az egész :)

Lolly, sajnálom a szemhéjfestékeket, pedig tényleg nagyon gyönyörűek! Ne is mondd, emiatt már annyit mérgelődtem, hogy nem hozzák be a világos színeket! Az új Bourjois Detox púdert akart megvenni magamnak nyárra, de nem hozták be az 51-es színt, (pedig létezik) és ami a legbosszantóbb, hogy a borzasztó sötét árnyalatokat pedig behozzák, bár nem tudom kinek, sztem sokkal-sokkal több világosbőrű lány szaladgál nálunk, mint kreolabb bőrű.

Griberli, én az alapozóval úgy vagyok, hogy arra tényleg érdemes többet költeni, ha másra nem is, legalább arra. Örülök neki, hogy nem csak én vagyok ilyen, hogy nézegetem az új dolgaimat. :)

Plastictinkerbell, :D :D, pedig sajnos nem vagyok a Chanel marketing csapatának tagja. :) Amúgy meg csak az én kis sóvárgásaimat írtam le az ilyen kategóriájú termékek után, sztem ez ilyen kisgyerek a cukorkaboltban effektus. :))) Igen tart, május közepéig úgy tudom.

Klorin, jönnek majd tesztek is, amint lesz időm, (az alapozós tesztről szóló cikket hosszabb idő megcsinálni) és amint lesz szívem belenyúlni a rúzsba. :)

Jajj tényleg belelehet esti ebbe a rúzsba első látásra! :)
Nekem jobb termékeim Max Factor-osak, drágábbat nem szoktam venni (még), de szerencsére nagyon szeretem a termékeiket, pár márkás dolgot nővéreimtől szoktam kapni és az is nagyon nagy öröm! De várom már, hogy legyen munka, fizu és akkor én is beszerzek biztos jó pár dolgot!

Használd őket egészséggel és juss hozzá még sok ilyen szépséghez, amit persze mi is várunk! :)

Ó gratulálok.:) Ilyen alapozót én is szeretnék venni, annyira imádja mindenki, és az hatással van rám.:)
A pénztárcádtól meg bocsánatot kérek, de rajtam simán bírják a Chanel szemhéjpúderek alappal kb bármeddig.:)

Angiretro, köszi szépen, igyekszem ezután is csak szépséges dolgokat venni!

Andi, ó igen, ezek a dolgok rám is nagy hatással vannak, meg is néztem jópár review-t mielőtt megvettem, és annyit elárulhatok, hogy nem véletlenül imádják ennyien. Szerintem megbocsájt a pénztárcám :), nagyon érdekes egyébként milyen vegyes vélemények vannak a Chanel szemhéjpúdereiről... Van egy négyes kombó akcióba most és annyira gyönyörű színei vannak! :) De most Mac túra jön majd szombaton. :)

vannak rúzsaim és egy szájfényem.és imádom őket.
igaz borsos az ára. csak a szájfény 9 ezer forint.de ilyen szájfény nincs még egy.
http://naomikiss.blogspot.com/

Szia!
Nagyon tetszett a bejegyzésed, és irtó kíváncsi lennék ezzel az alapozóval egy olyan postra, mint amit a Mac Pro longwear-al csináltál, előtte-közben-utána képekkel. Azóta a bejegyzés óta tudom, hogy alapozó ügyben nekem jó mérce a Te véleményed.
Tegnap el is mentem megnézni ezt az alapozót, de a 20-as ás a 30-as között nem tudtam dönteni, így nem vettem meg. És most itt puffognám ki magam, hogy a kosaramban kb 30e Ft-nyi cucc volt, tele Mac dolgokkat, tehát látható volt, hogy nem nyerészkedni mentem be, és hogy egy 12e Ft-os alapozóból nem lehet Magyarországon mintát kapni, az nekem még mindig felfoghatatlan. Úgy nézett rám az eladó amikor mintát kértem (meg a főnöke is, miután odahívtuk), mintha párizsit kértem volna szeletelve...

@hexi
nem tudom merre laksz, én tegnap pesten az arénában a douglasban nézegettem ezt az alapozót, és ott adtak mintát kis kartonlappal együtt, talán jársz arrafelé valamikor: ]

@Ferencz Loránd
Ó köszönöm az infót!
Alapból nem járok arra, általában az Allee Douglasban vásárolok, de át fogok menni ez Arénába.
Köszi-köszi :-)

hexi, oké amint lesz időm megcsinálom a posztot és annak nagyon örülök, ha adsz a véleményemre. :) Ha tudnád mennyire átérzem a gondolataidat. Annyiszor jártam már így, hogy bemegyek az üzletbe, és az eladó eldönti magában, hogy én biztos nem fogok semmit venni, mert nem nézi ki belőlem, hogy van annyi pénzem és furán néz esetleg még rosszallását is fejezi ki, ha vmit kérdezni merek tőle. Neki ez a munkája, hogy segítsen és szerintem neki is sokkal vidámabban telne a munkanapja, ha kedves lenne a vásárlókhoz és én is udvariasan szoktam segítséget kérni...Mintát felháborító, hogy nem tartanak, vagyis tartanak, mert a gyártók küldenek, de vhogy ezek a minták mindig eltűnnek vhová... Én ma jártam az Alle-ben a Mac-ben és már nem is fejtem ki hogy viselkedett velem/velünk az eladó lány, egyszerűen minősíthetetlen volt.

Ferencz Loránd, nagyon köszi a tippet! :)

Megjegyzés küldése