2011. április 21., csütörtök

Variációk - Max Factor I.

Kísérletezgettem egy kicsit a tusvonallal meg az új Max Factor termékekkel és ez született belőle. Sokat gondolkodtam rajta, hogy feltegyem-e, mert szerintem borzalmasak lettek a képek :), de gondoltam nem a fejem számít úgysem, hanem a smink... Most akkor ezzel el is kezdtem a variációkat a Max Factor termékek felhasználására. A legtöbb felhasznált termék Max Factor, legalábbis a jelentősebbek.







Használt termékek:
  • Bourjois Healthy mix gel serum alapozó - 51 (nagyon elkeseredtem, amikor rájöttem, hogy Bourjoisban csak ebből az alapozóból van ez a legvilágosabb árnyalat :((( )
  • Estée Lauder pirosító-bronzosító-highligher kombója
  • Essence Blossom virágos púder (az egész arcromra, imádom!!! :))
  • Max Factor színezett ajakbalzsam
  • Avon Glazewear színtelen szájfény
  • Max Factor Smokey eye effect szenhéjárnyaló
  • Max Factor Trio szemhéjfesték - 200
  • Coastal scents zselés tus - black

Így készült:

A két végű smokey eye effecttel kezdtem a szememet, ez egy krémes szemhéjfesték ceruza tulajdonképpen, alapnak egészen jó, szerintem önmagában nem a legjobb, de még nem használtam annyit, hogy érdemben tudjak nyilatkozni róla. A szemhéj mozgó részére került a fehér, a külső V-be illetve a mélyítővonalra pedig a fekete. Ezután a hármas szemhéjpúder palettáját használtam, 200-as színben, ez a fekete-fehér-ezüst kombó. A fekete szín pigmentáltsága jó, az ezüsté sem rossz, de a fehér szerintem nem a legjobb, nagyon sokszor vissza kellett mennem az ecsettel, és így sem tudtam olyan erőteljesen felvinni ahogy szerettem volna, ugyanis eredetileg csak a fekete-fehér kombinációt akartam megtartani, de mivel a gyöngyházas fehér szín alig látszódott, ezért kombináltam az ezüsttel is. A szokásos technikát alkalmaztam igazából belülről kifelé dolgoztam el a világostól a sötétig. A végén egy tusvonallal dobtam fel az egészet. A számra csak egy színezett ajakápoló került, ez is Max Factor, a sötétebb bordó szín, a nevére sajnos nem emlékszem, majd erre egy kis átlátszó szájfény. Az arcra pedig egy kis pirosító és highlighter.

Végülis nem lett rossz összességében, de nem voltam 100%-osan megelégedve a végeredménnyel. Nektek hogy tetszik?

5 megjegyzés :

Nekem tetszik, a szemed főleg, nagyon jól áll ez szürkés tusos macskaszem :-)

Uhh gyönyörűen sminkelsz. Nagyon jó lett.

Ez nagyon jól áll! :)

Én is nagyon szeretem azt az Essence púdert az egész arcra felvinni, pont jó, olyan szép finom fénye van, nem lesz tőle olyan az ember, mint egy diszkógömb, mégis ad egy "egészséges" fényt.

Megjegyzés küldése