2011. április 29., péntek

Tiszta kékség őrült pillákkal - tavaszi smink

Biztosan sokan tudjátok már, hogy idén tavasszal és nyáron nem lehet nagyon mellényúlni a színekkel, mert mindegy, csak színes legyen. Legyen szó ruháról, kiegészítőkről vagy akár sminkről. Ami számomra nagyon érdekes, hogy a pasztell és az élénk, rikító színek egyformán divatok idén. Én is felébredtem Csipkerózsika álmomból, kezdem hanyagolni a szürkét és a feketét és keresem a virágos mintás, na meg a színes dolgokat. Ami tulajdonképpen elég fura, mert nem nagyon szoktam engedni az egyszerű színekből és formákból, most valahogy mégis jól esik megszínesíteni velük a hétköznapjaimat...

    Teljesen egyszerű sminkről van szó, a szemere csak egy szín került, és az alsó vízvonalra illetve alá direkt nem került semmi sem, ettől olyan tiszta az egész. A pillák lehetnének őrültebbek is, ezt a technikát egy videóban láttam, de egy kis városban lehet nem értékelték volna annyira az emberek és aznap este még emberek közé mentem, ezért úgy gondoltam ennyi elég lesz... :D



Ha valakit érdekel a sorrend, annak leírom hogy készült: Alapozás az egész arcon egy könnyű, lágy fedésű alapozóval (én ehhez is ecsetet szeretek használni), mert egy ilyen könnyed sminkhez nem illik a "vastagon fedett" bőr, majd korrektorozás a problémásabb területeken, illetve a szem alatti részeken egy illuminátor segítségével. (ecsetes, világos árnyalatú highlight hatású korrektor) A T-zónában, illetve a korrektorozott területeket fixáltam egy átlátszó púderrel. A szemre szemhéjalapozó került, majd beleütögettem a festéket. Itt különösen fontos az ütögetés, mert így kaphatunk igazán intenzív színt, majd a széleket eldolgoztam. A pillákra sok, sőt rengeteg réteg került, illetve 90 fokkal elfordítva a keféjét a spirálnak szintén spirálozó mozdulatokkal csináltam, hogy kicsit "összeakadjanak" a pillák és ne legyen annyira egyenletes a hatás. Ehhez a kékhez szerintem remekül mennek a barackos árnyalatok, az orcákra illetve a számra is ilyen árnyalat került.  



Terméklista:

Chanel Vitalumiére Aqua alapozó - BR10
Catrice korrektor paletta
Mac paint pot - Bare study
Estée Lauder Ideal light Brush-on Illuminator - 07 soft pink
Estée Lauder So Ingenious Multi Dimension Loose Powder - 01 Light
Avon arcpirosító gyöngyök
Avon 24K gold rúzs - Golden Peach
88-as paletta - kék szín
Max Factor False Lash effect szempillaspirál ezer rétegben :)

11 megjegyzés :

Te jó ég, mekkora szempillák, hihetetlen! :) Nagyon jó lett!

Tényleg elképesztőek ez a pillák!!! :D :O

először azt hittem műszempilla van rajtad, de komolyan!=D

én is azt hittem, hogy műszempilla! kegyetlen! :D

én is azt hittem, hogy műszempilla *-* nekem is ilyen kell!

Műszempillának elég egyenetlen lenne nem? azok sokkal szimmetrikusabbak, egyenletesebbek sztem.

nagyon komoly lett, és szép ez a kék szín, nagyon! :) engem viszont érdekelne az a video, ahol láttad a szempillák készülését... :) ha megvan a link, akkor oszd meg velem, kérlek! :)

Sziszi, itt a link: http://www.youtube.com/watch?v=HYTv0M5Tp9E&feature=player_embedded ő azért ügyesebben csinálja, mint én. :)

Megjegyzés küldése