2011. április 25., hétfő

Rúzskollekció bővítés II. Avon 24k Gold

   Nagyon régóta be volt tervezve már ez a poszt, hogy írjak ezekről a rúzsokról, mert nagyon-nagyon szeretem a őket. Szemeztem velük már egy ideje a katalógusban, de nem ismertem a minőséget, (sok emberhez hasonlóan nagyon érzékeny a szám és bármitől képes kiszáradni, amit rákenek) ezért sokat gondolkoztam rajta, hogy vegyek-e belőlük. Aztán Andi blogján megláttam a tesztet és akkor már tudtam, hogy ez kell nekem. 


    Három szín tetszett meg, ezeket meg is rendeltem. Nem lett csalódás a dolog, imádom a színeket, a krémes textúrát, a csillámokat benne, és azt hogy hidratálja az ajkaimat és semmi baja nem lesz, ha ezeket használom. :) Azt hiszem nem csodálkozom rajta, hogy az Avon, a rúzsaiból ad el legtöbbet világszerte, mert én is tapasztalom a szuper minőségüket. 


    Az arany csillámok szép, különleges fényt adnak a rúzsok színeihez, én abszolút szerelembe estem ezekkel a rúzsokkal! A színek kicsit intenzívebbek a valóságban, mint a képeken, nem értem miért nem adják vissza a képek, pedig nem is használtam vakut, mind természetes fényben készült. 


   A csomagolásra sem lehet igazából egy rossz szavam sem, nagyon masszív, nem lötyög, tökéletesen záródik, ami szerintem ritka az olcsóbb kategóriás rúzsoknál, mert azért elő szokott fordulni, hogy jó egy rúzs, de a csomagolásán már spórolnak. 


   Ami külön tetszik nekem az az, hogy matt a csomagolás a többi Avon rúzzsal ellentétben, így nem látszanak egyáltalán az ujjlenyomatok, és a karcolódások sem olyan könnyen. Egyszóval szerintem szuper kis termékről van szó, nálam csillagos ötöst érdemel!
A rosey gold nevű árnyalatot már láthattátok egy sminknél itt, ennél is látszik mennyivel intenzívebb a valóságban. Nemsokára úgyis láthatjátok a többit is használat közben. :)

Natúran

golden peach

rosey gold

ruby in gold
Természetes fényben
 Sokkal-sokkal intenzívebbek a színek élőben és a különbség köztük sokkal nagyobb. Rózsaszín tényleg igazi pinkes árnyalat, a piros pedig tényleg piros arany fénnyel.


Természetes fényben megvilágítva
Jah és az ára bevezető áron volt 1199 Ft, ami szerintem szuper, pláne, hogy ilyen minőséget kapunk érte.

Próbáltátok már ezeket a rúzsokat?

4 megjegyzés :

Noémi, nekem egészen sokáig bírták, pedig nálam ez nagy szó! :) Nyilván az evést nehezen viselik. :)

De jó, örülök, hogy beváltak neked is! Olyan szépek szerintem.:)

Andi, :))) nekem is nagyon bejönnek, nagyon különlegesek szerintem.

Megjegyzés küldése