2011. április 5., kedd

Nyereményjáték!!! :), mert nagyon szeretem az olvasóimat!

Nagyon régóta szeretnék Nektek kedveskedni azért, amiért ilyen sokan olvastok, és olyan sok kedves kommentet, emailt kapok. Mi is lehetne megfelelőbb köszönetnyilvánítás egy nyereményjátéknál? :) 

Borzasztóan izgatott vagyok ezért remélem minél többen fogtok játszani, (mert játszani jóóó :)) Úgy gondoltam, hogy nem csak egyetlen ember fog nyerni, hanem 3+1! A +1 embert azért emelem így ki, mivel eddig ezt a nyereményt nem kalkuláltam bele, viszont lehetőség adódott rá, ezért még egy embernek tudok örömet szerezni, akinek majd a Sigma fogja elküldeni az ajándékát! :) Akkor lássuk a részleteket!


 Nyeremények:



  • Az első nyertes egy Max Factor Xperience alapozót, és egy Xperience szempillaspirált fog nyerni
  • A második nyertes szintén egy Xperience alapozót, illetve egy Max Factor mini szájfényt fog nyerni 14 Majeste színben
  • A harmadik nyertes 3 Max Factor mini körömlakk boldog tulajdonosa lehet, a színek: 549 Red Passion, 882 Angel Nails, 704 Disco Pink, 
(az alapozó színét szándékosan nem írtam, választhatnak a nyertesek, hogy melyik színt szeretnék megkapni a kettő közül)


  • A negyedik nyertes pedig megnyerheti a Sigmának az F80-as ecsetét!


Játékszabályok:

Csak az játszhat, aki a követi a blogot nyilvánosan ( rejtőzködni nem ér! :D ), majd írj egy kommentet ehhez a bejegyzéshez, amiben leírja a következőket:

  • milyen néven követed a blogot
  • email cím, ahol fel tudom venni Veled a kapcsolatot, ha nyertél
  • milyen bejegyzéseket olvasnál még szívesen tőlem, illetve mi az, amiből többet olvasnál?
  • milyen plusz lehetőséggel éltél még (facebook esetén írd meg milyen néven lájkoltál, ha van saját blogod, akkor pedig a blog honlapcímét)

+1 esélyért lájkold a Facebook oldalam,
+1 esélyért, ha van blogod írj egy posztot erről a nyereményjátékról, és/vagy tedd ki az oldalsávba visszamutató linkkel

Jelentkezési határidő: 2011. április 30. Éjfél

Ezután összesítek, ellenőrzöm, hogy teljesítettétek-e a plusz esélyért megszabott feltételeket, és egy kalapból fogom kihúzni a négy szerencsés nyertes nevét, akivel ezután néhány napon belül felveszem a kapcsolatot.

Remélem tetszenek Nektek a nyeremények, igyekeztem úgy összeválogatni/összeállítani őket, aminek én is nagyon örülnék. Ezzel egy időben szeretném Nektek megköszönni a sok-sok bíztatást és a szép szavakat, és örülnék neki, ha ezután is rendszeres olvasóim lennétek!


Sok sikert és jó játékot kívánok Nektek! :)



154 megjegyzés :

Név:Kremy
Mail: acetaldehid@hotmail.com

-Szívesen nézegetek teszteket,mindig,mindenhol,ezek jöhetnek:) Meg pár ruhás post is,ha van rá lehetőség.

-Plusz: like megvolt Facebookon,Kremsberger Anita néven

Köszi a játékot,további jó blogolást:)

Szia!:)
Dorottya Váradi névvel követlek
dorka92@citromail.hu
Én a terméktesztelős bejegyzéseket szeretem :)
Váradi Dorottya névvel lájkoltalak facebookon :)
Írtam rólad és kiraktalak oldalsávba:
http://dorottyasmink.blogspot.com/2011/04/nyeremenyjatek.html

*Lulu21 néven követem a blogot.
*musicalfan20(kukac)gmail.com
*terméktesztek, akciók, sminkek, vélemények stb...
*facebook-on Friedrich Anna néven like-oltam

:)

Szia!
Zsuzsi néven követlek,
sz.zsuzsi1981(kukac)gmail.com,
Engem leginkább tesztek és lépésről-lépésre sminkek érdekelnek,
FB: Szalai Zsuzsi
Blog: http://zsuzso1981.blogspot.com

Szia!
- NoNa néven követem a blogodat
- email: noemidonka@gmail.com
- életmóddal kapcsolatos postok (főleg a léböjt kúráról várom már a beszámolót!!!!)
- fb-on Donka Noemi néven lájkoltalak

Szia!
bibsy néven követlek
bya13@freemail.hu az e-mailem.
Step by step és a tesztek érdekelnek.
facebook: Bianka Lachata
blog:http://bya13girl.blogspot.com/2011/04/nyeremeny-giginel.html

Szia,
szeretnék jelentkezni! :D
Rita néven követlek
mail: rita.olh(kukac)gmail.com
Legjobban a véleményeket, teszteket, tippeket szeretem :)
Fb: Oláh Rita néven lájkoltalak
Köszi!!

köszi a lehetőséget!:)

-2sofix néven követlek
-varga88zsofia@gmail.com
-tesztekről, sminkekről olvasnék legszívesebben
-facebook-on Varga Zsófia néven lájkoltalak
-és írtam a blogomon postot plusz kitettem az oldalsávba a játékot: http://hard--candy.blogspot.com/2011/04/nyeremenyjatek-gigi.html

Szió!Szeretnék jelentkezni a játékodra.
zsucivagyok94-névvel követlek.
e-mail: zsuzsybaby@freemail.hu
Még több tesztelős postot olvasnék szívesen.
Göttler Zsuzsanna névvel lájkoltalak facebookon.

Név: Kriszti
E-mail: lilstaar84@gmail.com

Tesztek jöhetnek minden mennyiségben, plusz ruhás, cipős posztok

Plusz: facebook: Forum Shops

Szia!:)

- Roni névvel követem a blogod
- e-mail: tigreh@citromail.hu
- Főleg a terméktesztelős, haulos bejegyzéseket szeretem, spéci tippeket is szívesen olvasnék:)

Szia!

# dinamo néven követlek
# email: tapaiedina@gmail.com
# szeretem, ahogy sminkelsz, úgyhogy tutorialok, FOTD minden mennyiségben! :P
# lájkoltalak FB-n Kapitányné Tápai Edina néven

Köszi :*

- Reni néven követlek
- rneee3@gmail.com
- szeretem a teszt-, haul- és a step-by-step bejegyzéseket, ezekből szívesen látok nagy mennyiséget :D

Követlek: Helga/Mííí

e-mail: helga.sipos@rlan.hu

Facebook: Helga Sipos

Blog: http://mancsopancso.blogspot.com/2011/04/nyeremeny-jatek-giginel.html

kiraktam oldalfalra is a nyereményt!

Smink, divatról olvasnék továbbra is!

Szia!
dorcsinagy néven követlek
e-mail: dorcsi.nagy@gmail.com
teszteket és napi sminkeket látnék legszívesebben!:)
Facebook:Nagy Dóra

Szia!
SophiEl néven követlek
e-mail: bb.sophie@hotmail.com
napi sminkeket mééééég *.* imádom őket!
+1:
Facebook - Zsófi Turi

szió!
ewe néven követlek
e-mail : ewe@(kukac)stcable.net
mindent szeretek de irhatnál többet az avon és essence termékekröl szerintem :)
facebook : Éva Simon (szerbia , temerin) ha nem találnál meg :D

Szia!

Bius néven követlek.
email címem: dilibogyoo kukac gmail.com
Én szívesen néznék step by step és terméktesztelős bejegyzéseket.

Szia!!
-Réka néven követlek
-emáil:Hamar_reka@yahoo.com
-napi smink,életmod,haj
-facebook:Regi Hamar

szió, jó kis ajándékok:)
-Fannalin
-efanni@gmail.com
-Erőss Fanni(Facebook)
-Engem főleg a sminkek érdekelnek, de általában minden szépségápolásos cikket elolvasok, mert küzdök a szép bőrért:)

Szia:)
Vivó♥Nikóca néven követlek
E-mail: 94vivi@citromail.hu
Terméktesztes bejegyzéseket olvasnék szívesen
Facebook: Kovács Vivien

Szia.
p.kriszti93 néven követlek
e-mail címem: p.kriszti93@freemail.hu
A sminkjeidet imádom, ezért szívesen néznék step by stepeket. De a haulos bejegyzéseket is kedvelem. =)
Írtam egy bejegyzést a blogomban : http://krisztee.ingyenblog.hu/nyeremenyjatek-5.blog
Köszi a játékot =)

Zsuzsanna Horvath Susiesonic néven követlek

susieesonic@gmail.com

termékteszteket látnék szívesen jó sokat

+
-facebookon Zsuzsanna Horvath Néven lájkoltalak
-blogba postoltam
-oldalsávba kitettem

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Vadpulyka néven követlek.
emberjelmez@gmail.com
Főleg tesztek érdekelnek.

+
Biró Laura néven lájkoltam.
Oldalsávban a link: http://pulykaland.blogspot.com/

Szia.
Kulturmosoly néven követlek
e-mail: superjuci@heroin.hu
Teszteket és sminkeket szeretnék többet :)
Facebookon: Hoskó Judit
Blogon : http://zsirkreta.blogspot.com/2011/04/nyeremenyjatek-giginel.html

név: sophia.dalmatia
e-mail: sophia.dalmatia[kukac]gmail.com
Leginkább alapozó tesztek érdekelnének előtte-utána képekkel, ill. még több step-by-step smink :)

helló :)

Mesi Makra
em.flame@gmail.com
sok-sok terméktesztet szeretnék, főleg alapozókat!

blog név: Ms.Xixin
e-mail: kalmar.ancsa@gmail.com
ami érdekel:SMINK!!!,haul,ruha,cipő,táska,saját termékek használatáról szóló bejegyzések,stb...
facebook: Ancsa Kalmár
blogba posztoltam

Szia!
Blog név: Móni
e-mail: orszagmonika@citromail.hu
én leginkább teszteket látnék :)
facebook-on lájkotalak Mónika Ország néven

Bunny néven követlek
e-mail: kamacsa@gmail.com
ami érdekel: smink ruha bármi :)
FB: Dinesz Klaudia
blog: http://makeupmania-bunny.blogspot.com/2011/04/gigi-nyeremenyjateka.html

Swenson néven követlek
la.petite.fraise@hotmail.com
teszteket látnék szzívesen

eVra
missveroniki@gmail.com
tesztek, esetleg videók :)

Szia.
Vattacukor néven követlek
e-mail címem: vattacukor. virag @gmail.com
szívesen néznék step by stepeket, haulos postokat - ruhákról kozmetikumokról és bármiről.
lájkoltalak Ilona Molnár néven.
Köszi a játékot =)

Dimpyke k. néven követlek.
e-mail: dimpyke@gmail.com
step-by-step és swatchok:)
Nikolett Katona néven lájkollak.

Szia :)
Bernu néven követlek
E-mail: bernus94@citromail.hu
Szívesen nézem a teszt, sminkes és zsákmányolós postokat, de videót is ugyanúgy néznék :)
Lájkoltalak Bernadett Tóth néven.
Blog: http://makeup-street.blogspot.com/2011/04/nyeremenyjatek-giginel.html

Szia, örülök hogy nálad is lehet játszani.
samelike néven követlek, samelike@freemail.hu a címem.
Olvasnék sok sok tesztelős bejegyzést és örülnék több sminknek is; tetszett, hogy másokat is sminkelsz!!!! Lehetne még ilyen. :)
Blog és facebook nálam nem játszik. :(

Szia
kato1993 néven követlek. az e-mail címem kato1993@vipmail.hu
Szívesen olvasnék step by stepeket, és haulokat.
facebook : Leibler Katalin

sziaa!

Dija néven követlek
mail cim: dee-a@freemail.hu
haulok és tesztek jöhetnek bármien mennyiségben:)
facebook: Görög Diána

Szia!
Nóra Horváth néven követlek
hnrovin(kukac)gmail(pont)com
a léböjt kúrás bejegyzéseid tetszettek, és tesztek, sminkek jöhetnek minden mennyiségben :)
facebookon Horváth Nóra névvel követlek

Szia!
Ágoston Fanni néven követlek itt és facebookon is.
E-mail: fanni413@gmail.com
Nagyon szeretem a teszteket, ezekből sosem elég:)
Kitettem a játékot oldalsávba is.
http://itsmeornothing.blogspot.com/

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Szia!
Karenka néven követlek!
e-mail: solymarkaren@freemail.hu
Szívesen olvasnék tesztekről és ruhákról:)
köszi!

Griberli
griberli@citromail.hu
Szívesen olvasnék tőled személyesebb témával kapcsolatban.

Szia!

*kiscsillag* néven követlek.
e-mailem: mervinszki.fatime@gmail.com
nincs különösebb kívánságom, ami a bejegyzéseket illeti, de szívesen látnék még sötét színű és/vagy csillámos sminkeket. és tulajdonképpen ez a léböjtös bejegyzés is nagyon érdekes volt. =)
facebook-on lájkoltalak Mervinszki Fatime néven.

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Szia!
Wish néven követlek, bunny88@freemail.hu az email címem. Facebookon Fehér Márta néven lájkoltalak. Step by step-eket látnék szívesen.

zombiecanfly néven követlek
motley.zombie@freemail.hu
soksok tesztes és soksok napi sminkes posztnak örülnék :)
http://zombiecanfly.blogspot.com/

Évi névvel követlek
varkonyi.evi@gmail.com
A terméktesztelős bejegyzéseket szeretem
Várkonyi Évi névvel lájkoltalak facebookon

Noémi névvel követlek
noci0524@gmail.com
Én olvasnék még több step by step sminkes posztot :)
Facebookon lájkoltalak Kiss Noémi névvel.

Ánítá Babi néven követlek:)
E-mail címem: ben-dee91@hotmail.com
Facebookon szintén ezzel a névvel lájkoltalak!:)
Szeretem a tesztelgetős bejegyzéseket én is!:)

* milyen néven követed a blogot: Your Aurora
* email cím, ahol fel tudom venni Veled a kapcsolatot, ha nyertél: misscsokolade@gmail.com
* milyen bejegyzéseket olvasnál még szívesen tőlem, illetve mi az, amiből többet olvasnál? akciókról, sminkekről hírek
* milyen plusz lehetőséggel éltél még
facebookon követlek Your Aurora néven, oldalamra oldalsávba kitettem a nyereményjáték linkjét
(http://your-aurora.blogspot.com)

Szia!
Anett Szép néven követem a blogod.
e-mail cím: sz.anett20@gmail.com
Én sminkekről olvasnék még többet :)
Facebookon követlek Anett Szép néven.

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Szia :)

Én is beállnék a sorba :)
rabidrabbit néven követem a blogod,
bbajby@hotmail.com címen tudsz elérni.
Teszteket szeretnék minden mennyiségben, smink készítős videókat.
Facebookon lájkoltalak Barbara Bódi néven :)

Köszönöm a lehetőséget <3

Berta
bertablogol@gmail.com
Teszteket bármikor szívesen látok. :)

HKata néven követlek, email: horvathkata@citromail.hu
teszteket minden mennyiségben :)

Név amin követlek: TheMakeupwomen
E-mail cím: themakeupwomen@live.com
Sminktesztekről olvasnék a legtöbbet, mert abból tanul az ember :)
Facebook-on Bártfalvi Edina néven lájkoltalak.
Kitettem a blogomban egy bejegyzést is a nyereményjátékot: http://themakeupwomen.blogspot.com/2011/04/gigi-nyeremenyjateka.html

Nagyon jó nyereményjáték köszönjük :)

Szia!
csill87 néven követlek,
Az e-mailem: csill87@citromail.hu,
termékteszteket olvasnék szívesen.
Köszi a játékot :)

Szia!

Milyen néven követem a blogot: Moncsiikah

E-mail cím: koles_monika@freemail.hu

Milyen bejegyzéseket olvasnál még szívesen tőlem, illetve mi az, amiből többet olvasnál? -> haul bejegyzéseket és teszteket a smink termékekről

+1 esély: Facebook - Köles Móni

milyen néven követed a blogot: Yvcsi
email cím, ahol fel tudom venni Veled a kapcsolatot, ha nyertél: yvette_14@freemail.hu
milyen bejegyzéseket olvasnál még szívesen tőlem, illetve mi az, amiből többet olvasnál?: termektesztek.
milyen plusz lehetőséggel éltél még: Facebook: Ivett Bicsak.
:)

Annabelle néven követlek
taima89@gmail.com
teszteket szeretem a legjobban illetve haul bejegyzéseket szívesen olvasnék még.

Szia!

zsizsi87 néven követlek
email: zsilee@gmail.com
terméktesztek és fotd bejegyzéseket olvasnék még szívesen

• Meli néven követlek
• melyssa89@freemail.hu
• teszteket még szívesen olvasnék
• Ambrus Melinda néven ment a like FB-ra

Szia!
Vivii néven követem a blogod.
E-mail címem: h.vivi.97@gmail.hu
Teszteléseket minden mennyiségben olvasnék.
Facebook-on lájkoltalak Vivien Halász néven.

Üdv!
-Naomi Szabó
-szabonaomi19@gmail.com
-haulokat : D
Köszi a játékot! : )

Szia!:)

Alexa néven követlek!
Email-em: kurcsicsalexandra@hotmail.com
Teszteket szeretem a legjobban!:)
Facebookom nincs, de az oldalsávba kiraktalak:
http://always-be-beauty.blogspot.com/

Köszi a lehetőséget!!

Név amivel követlek: Biu
E-mail: bbbbianka(kukac)citromail(pont)hu
Milyen bejegyzést olvasnék: Főleg haulos, swatchos bejegyzéseket
Facebook: Pupek Bianca
Poszt rólad: http://eaudemakeup.blogspot.com/2011/04/nagy-nyeremenyjatek-bejegyzes.html

Szia!
Christytunderke néven követlek.
szigetikrisztina@citromail.hu
Milyen bejegyzést olvasnék: termékteszteseket.
Facebook:Krisztina Szigeti
http://christytunderke-christystyle.blogspot.com/2011/04/gigi-jateka.html

szia!
Név: Sziszi
E-mail: arcrafel@gmail.com
Bejegyzések: haul, sminkek, tesztek és minden egyéb más ami egészséggel van (pl. lébújt kúrás nagyon tetszett:))
FB: Lidi Szilvia
Kiraktalak:http://enarcom.blogspot.com/

Szia!
Szép Lilla néven követlek.
e-mail: szlill89@gmail.com
Szívesen olvasgatom a teszteket.
Facebookon lájkoltalak Szép Lilla néven.

Név: Catwalk_bitch
e-mail: bea_angel@freemail.hu
haul, termékteszt
+1 facebook: Beatrix Varga

- Tekla Kocsis néven követem a blogodat
- teklakocsis@gmail.com az e-mail címem
- Tekla Kocsis a Facebook nevem, amivel lájkoltalak
- http://kocsistekla.blogspot.com/ a blogom címe, ahol az oldalsávban feltüntettem a játékod
- és http://kocsistekla.blogspot.com/2011/04/gigi-jateka-max-factor-es-sigma.html elérhetőség alatt olvasható a post a játékról, ami ide vezet :)

azt hiszem minden megvan! Jó játékot mindenkinek! :)

Szia. hollywood-dreams néven követlek.
email: hollywooddreams12@gmail.com
tesztes bejegyzéseket és step-by-step sminkeket látnék szívesen.

Szia!
-doroffee néven követlek gfc-n
-mail: badorka@vipmail.hu
-szívesen olvasnék divatos bejegyzéseket :)
-fb-n Dorottya Zsófia Bacsi néven követlek :).

szijus!!! :)
adrus néven követlek;) hodiadri@freemail.hu
divat, ruhák, cipők, személyes dolgok mindig jöhetnek, tippek stb :)
fb: hódi adri
xx

hmm. nagyon jó kis ajándékok :)
csokishami néven követlek
email: csokishami@citromail.hu
ruhák, cipők jöhetnek, meg milyen ruhákat vásároltál stb. :)
fbn tetszikelem Koller Dóra néven :)

Szió!
A nevem: Milagroso
Az e-mail címem: milagroso19@gmail.com
Ruhás (OOTD) és haul posztok érdekelnek a legjobban ;)
Facebook-on lájkoltalak: Antal Virág
:)

Szia!

Andrea Boldog néven követlek
E-mail címek: bekka.art@gmail.com
Érdekelnek a terméktesztek, életmód-, divat témák
+Tetszikeltelek a Facebook-on Bekka Art néven
+ A blogomon (www. bekkacraftandkids.blogspot.com) írtam posztot a nyereményjátékról és megosztottam a Facebook oldalaimon (Bekka Art, Andrea Boldog)

Szia!
Maditta néven követlek
email: tmmt0810@citromail.hu
nekem tetszenek a terméktesztek, kíváncsi lennék videókra is:D
Facebookon lájkoltalak: Török Margit

Szia! Én is jelentkeznék :)
Ena néven követlek
email: regillo@vipmail.hu
szeretem a teszteket és a sminkeket is.
Sebdenics Regina néven lájkoltalak, és kitettelek az oldalsávba :)

Szia!

cherrygirl néven követlek.
e-mail: sweet.kisses@citromail.hu
sminkek, tesztek
facebookon lájkoltalak Fekete Tímea néven.


köszi a lehetőséget :)

szia,
brigi néven követlek,
e-mail: cs_brigi@yahoo.com
smink leírásokat :)

Szia!
Dasha néven követlek
Mail:sunshine565@gmail.com
Még több terméktesztek,azokat szeretem!:)
Facebook:Duda Ivett
:)

Szia Gigi! :)

- Enikő Mangra néven követlek.

- E-mail: manenor@gmail.com remélem szükséged lesz rá, mert én leszek az egyik szerencsés... :)

- Amiről még szívesen olvasnék: egészséges életmóddal kapcsolatos cikkek (nem feltétlenül a fogyókúrára kiélezve, sokkal inkább sport, táplálkozás, méregtelenítés stb.) illetve leányzó mivoltomból adódon csatlakoznék az előttem szólókhoz, azaz smink (trendek, trükkök, tesztek)

- Facebook-on ment a like, nem meglepő módon Mangra Enikő névvel... :) és meg is osztottam a játékról a post-ot!



Remélem én leszek az első két szerencsés nyertes közül az egyik :) mert körmöt festeni ritkán szoktam, de természetesen a lakkoknak is nagyon örülnék... :)



Baráti üdvözlettel:

Enikő

Barbicc néven követlek.
barbycsaj@gmail.com
Legszívesebben terméktesztekről és haulokról olvasnék többet.:)

Szia!

niki néven követem a blogot
redenc0224@gmail.com
terméktesztekről olvasnék még többet
facebook: Nikolett Potyók

Szia! :)

Katalin Domokos néven követlek.
E-mail cím: sirenmanson@gmail.com
Terméktesztek! :D
Facebook-on 'lájkoltalak' ugyan ezzel a névvel.

Szia,
-beautiful.lie néven követlek
-e-mail: beautiful.lie.lie@gmail.com
-terméktesztek/összehasonlítások, ruhás posztok

Szia!

Enobatalina néven követlek:)
enobatalina@gmail.com
Én nagyon szeretem a videós sminkelést, és a termékteszteket!
+ Facebook-on lájkoltam az oldalad! Baross Orsolya néven:)

Dóriii névvel követlek
fleur20@citromail.hu
Sminkek lépésről-lépésre, ruhás postok érdekelnek, de amúgy jöhet bármi.:)
Fb-on lájkoltalak (Izing Dóra)

Név: honeybee93
email cím: honeybee93@citromail.hu
a teszteket szeretem olvasni:)

Lucaaa néven követlek :)
És még látnék sok sminket, meg sminkel kapcsolatos dolgot.

http://sminkescsajszi.blogspot.com/2011/04/gigi-de-nem-vv-gigi-jateka.html

+ 1 esély

Nadi84 néven követem a blogot.
kiscicus1177 (kukac) gmail.com
tutorial videok, sminkelés, hajápolás, terméktesztek
facebookon Árik Bernadett

Ági néven követem a blogot.
e-mail: agivalentovics@hotmail.com
Sminkelés, zsákmányok, tesztek.
Facebookon Valentovics Ági néven lájkoltalak.

- mutrinka néven követem a blogot
- e-mail: esztereleonora (a) gmail (pont) com
- swatchok, tesztek érdekelnének

Szia!!
klorin néven követlek :)
e-mail: klorin@freemail.hu
Én nagyon szeretem a teszteket és a különböző sminkjeidet, tetszik, hogy sok sok újdonságot (napi cukiságokat :D) találhatok Nálad. Addig amíg ilyen nagy lelkesedéssel csinálod írhatsz bármiről, úgyis elolvasom ;)
Jah és Fürész Nóra néven lájkoltalak :)
Csak így tovább!!!

Nikii
nikoolett@freemail.hu
tesztek, haulok :)
plusz esély nincs :(

milyen néven követed a blogot: Juli
email cím, ahol fel tudom venni Veled a kapcsolatot, ha nyertél: jullli@vipmail.hu
milyen bejegyzéseket olvasnál még szívesen tőlem, illetve mi az, amiből többet olvasnál? tesztek, step-by-stepek: )
milyen plusz lehetőséggel éltél még (facebook esetén írd meg milyen néven lájkoltál, ha van saját blogod, akkor pedig a blog honlapcímét): Facebookon Juli Csenge Igali
Köszi a játékot: ))

jelentkeznék:)
név, amin követlek: enccyStar
e-mail cím: eniko.hrinko@citromail.hu
haulokat, és tesztelős postokat olvasnék szívesen.
plusz lehetőségek:
-lájkoltam a facebbok oldalad, Enikő Enccy Hrinkó néven
-kitettem a játékot a blogom oldalsávjába:
www.enccy.wordpress.com

köszönöm:)

Szia:)

Csilla Varga néven követem a blogod,email:csillainez@gmail.com
haul minden mennyiségben:)
face: Varga Csilla Inez néven
írtam bejegyzést is és ki is tettelek:
http://millacsilla.blogspot.com/2011/04/gigi-jatek.html

:)szép napot:)

sziaa:)

lora. néven követlek
scorpiongirl kukac freemail pont hu

haul postokat olvasnék minél többet :)

Nev: morphine
Email:winnie_thebest kukac yahoo pont com
Facebook: KKinga Kinga
Oldalsav: http://notdoctorhouse.blogspot.com/
Blogodrol: imadom a termekbemutatokat,a tag-eket,a tapasztalatokat:)

szia :)
Meszticke néven követlek itt,
Minisán Eszter néven a Facebookon és nagyon szívesen olvasnék további termékteszteket, kedvenceket és napi sminkeket :)

Szia!!
Napi sminkeket szeretnék még olvasni!!
Név amivel követlek: ancsi99
e-mail: ancsi99@index.hu
Facebook: Parancs Anita
Bejegyzés és oldalsáv:http://divatvilag.blogspot.com/2011/04/gigi-nyeremenyjateka.html

Szia!
Én nagyon szívesen olvasnék még ruhás posztokat ha lenne rá lehetőség és további termékteszteket a havi kedvenceidet.:)
Név amivel követlek itt a blogon: Anna.Dorman
És amivel facebookon követlek: Anna Dormán.
További sok sikert,és a nyeremények nagyon jók.:D

Szia!
Karenka néven követlek.
e-mail: solymarkaren@freemail.hu
Tesztekről és sminkekről olvasnék legszívesebben:)
köszi!

Streisy néven követlek
Az e-mail címem: kisviragh@hotmail.com
Írtam egy bejegyzést a blogomban a játékról, illetve az oldalsávba is kitettem;): http://streisy.blogspot.com/2011/04/nyeremenyjatek-giginel.html

Életmóddal kapcsolatos, ill. ruhás postokat mindig nagyon szívesen olvasok! :)

szia
athina néven követlek
e-mail atino@freemail.hu
facebook berényi athina
tesztekről olvasnék többet :)

Szia!
Renii néven követlek.
e-mail : hugie_star@hotmail.com
szívesen néznék még tesztekről kéepeket :)

Szia! :)
alessza néven követem a blogod
email: alessza89@gmail.com
facebookon pedig: Pataki Alexandra
bejegyzésből pedig jöhet bármi ami szépségápolással kapcsolatos:)

Szia!

nikiposa néven vagyok a követőd,
az e-mail-em: nikiposa@gmail.com
a facebook-on Nicole Pósafalviné Lázár
Szívesen olvasnék tőled teszteket minden mennyiségben!!

Szia.
Norika29 néven kötelek.
email cím: kujbusbnori@freemail.hu
Életmóddal kapcsolatos téma, nagyon tetszett a léböjt kúráról írt cikked.

Szia!
blog követése: Lily néven
e-mail: lkiria.1988@gmail.com
Teszteket olvasnék többet.

Szia!
Köszönöm a játékot:) Örömmel veszek benne részt!
Mia néven követlek.
Címem: mailofmia (kukac) yahoo (pont) com
Teszteket, ruhás és haulos posztokat szívesen olvasnék többet.

Szia!
vandino néven követlek
email: vandino@citromail.hu
teszteket és haultokat látnék szívesen

Szia :)

Roni néven követlek, email: zanaverocs@hotmail.com
Ruhás posztokat látnék szívesen :)

Facebookon pedig Vera Zana néven lájkoltalak.
Köszi a nyereményjátékot :)

kisdomi96 néven követlek
teszteket néznék szívesen
Török Dominika néven lájkoltak FB-n
kisdomi@citromail.hu

Név:reka0127
E-mail: reka0127@freemail.hu
Teszteket nézegetnék még.
Facebook: Réka Barabás

Strawberry néven követem a blogot.
cuncikaaa@citromail.hu
Alexandra Kelemen Cunc néven lájkoltam a facebook oldaladat
Haj és bőr ápolásról szívesen olvasnék

Zsuzsanna Kurdy néven követem a blogot.
zsuzsanna.kurdy@gmail.com az e-mail címem.
terméktesztek, akciók, sminkek, vélemények érdekelnek főleg :)
*facebook-on Kurdy Zsuzsanna néven like-oltam

Szia!
Szilvia Dormán néven követlek itt is és facen is.
email: szokezica@freemail.hu
Én outfites képeket vagy videót látnék tőled szívesen.
További örömteli blogolást kívánok!:)

Szia!

Kata néven követlek.
E-mail: bagaro @ gmail . com
A termékteszteket szeretem, illetve jó lenne több sminkes poszt. :)

Facebookon is like-oltalak (Kata Bagarus)

Szia,

milyen néven követed a blogot: Anna G.
email cím: annapanni88 @gmail.com
Sminkes bejegyzések és a termékbemutatások, tesztek a legjobbak szerintem, ezeket bármikor szívesen olvasom:)
plusz lehetőség: Facebookon likeoltalak(Gombos Anna)
Nagyon jó a játék:)

Szia!
Dóra Széll néven követlek!
Email: szelldora91@gmail.com
Igazából tőled mindent szívesen olvasok, mert mindig igényesek a posztjaid, szóval napi smink, termékteszt nekem bármi jöhet:)
Facebookon is lájkoltalak Dóra Széll néven!

Szia!
CsokismentásSzufléé (vagy bumbuka*)néven követlek
facebookon:Pálóczi Helga
E-mail:bumbuka@citromail.hu
Leginkább a termékteszteket szeretem olvasni..:D

*bocsi a 2 névért még új vagyok...:$$$

- Noriko
- n0riko(kukac)freemail(pont)hu
- tesztek és kedvencek

Köszi a játékot! :)

Sziaa! :)
Rééka néven követlek.
e-mail: bonisreka@hotmail.com
facebook: Bónis Réka
Step by step sminkeket és teszteket szívesen olvasnék.

Szijja!
Név: sziszka629 ( ezen a néven követem a blogod)
Email cím: f.szilvia29@citromail.hu
Én teszteket szeretek olvasni a legjobban :))
Nagyon szupik a nyeremények!

Szia Bernadett vagyok berni0515 néven követem a blogod
facebookon Szombat Bernadettként lájkolak
e-mail bernadett0515@indamail.hu
engem inkábba divat érdekel!!!!

Lynd néven követlek, mail címem: natasa-@freeemail.hu Szívesen olvasom a tesztelős postokat, érdekelnének még vásárlási szempontok.
Fb: Linda Gr néven lájkoltalak

Szia!
Alexa névvel követem a blogod.

E-mail: lexike99@hotmail.com

Szerintem írhatsz
-a bőr és köröm ápolásáról
-a sminkelésről a kezdő fiatal lányoknak(mint pl. én,ezért lenne jó ezt a versenyt megnyerni hogy legyen ezközöm a kezdéshez segítségként)
-a zsíros pattanásos bőr eltüntetése ellen mit lehet tenni
-teszteket.

+1 esély; like-oltam a facebook oldalad Pekár Alexa néven: http://www.facebook.com/pages/from-gigi-to-girls-and-boys/158620607531249?sk=photos

+1 esély; írtam a blogomra egy bejegyzést a nyereményjátékról és kitettem az oldalsávba: http://sminkalap.blogspot.com/2011/04/gigi-altal-szervezett-nyeremenyjatek.html

Köszönöm hogy megszervezted ezt a nyereményjátékot. :)

Szia!:)
a név amivel követlek: erdodi.zsofi
e-mail címem: erdodi.zsofi@freemail.hu
a terméktesztelős bejegyzéseket szeretem a legjobban.
Facebook-on Erdődi Zsófia néven like-oltalak:)

Szia!
Emma néven követlek.
Email: gavaldik.emma@gmail.com
+ Fabebook: Emma Gavaldik néven
Termékteszteket olvasnék még.
Szépe napot!

szia.:)
dorcogo312504 néven követlek blogon.:)
e-mail: czellary.dora@chello.hu
+1 facebook: Dorci Czelláry

és teszteket, természetes sminkeket olvasnék.:)

sylvy94 néven követlek
email: sylvy94@freemail.hu
teszteke szívesen látnék még:D
+facebook Nagy Szilvia

Név: Mirus
Mail: mirr_mur@freemail.hu
-tesztek, outfit postok
+ like facebook-on, Mira Pócos néven

Köszi a játékot és sok sikert továbbra is!:)

szia
csillaaw néven követlek
e-mail címem: illa12@citromail.hu
szívesen olvasnék termékteszteket, vagy bőrápolásról szóló bejegyzéseket :)
+ Csillaa Turi néven lájkoltalak facebookon :)

szia
Lívia néven követlek
e-mail címem: bandalivia14@freemail.hu


+ like facebookon: Lívia Banda néven
szívesen olvasnék smink tippeket nyárra,kánikulára.

szia!
Zsuzsanna Tombor néven követlek
facebookon:Tombor Zsuzsi
e-mail: zsuzsi.tombor@gmail.com

több tesztet látnék és nyári sminkeket

Szia!
jeeeeeeej Sigma ecset (álom , álom:) szurkolok magamnak :)

tehát:

bekesitamara néven követlek itt
bekesitamara@hotmail.com az emailem
Békési Tamara néven lájkoltalak a facebookon

szívesen olvasnék a pirosító és a bronzosító helyes használatáról
smink termékek, ecsetek tesztjéről
soksok lépésről lépésre smink video

további lelkes blogolást :)

Tamara

Szia!
Viktória Vereczki néven követlek a blogodon.
E-mail címem: vviki96@citromail.hu
Szívesen olvasok tetszteket és hajápolásról szóló dolgokat.
+ Facebook oldaladat likeoltam Viktória Vereczki néven.
Köszi a lehetőséget! :)

Szia!
niki néven követlek.
e-mail címem: k.nikkancs@freemail.hu
szívesen olvasok smink teszteket, jöhet fotd, notd, ootd, bármi ami szépségápolással kapcsolatos :)
facebookon Kancsár Nikolett néven like-oltalak! :)

Szia!
Eszter néven követem a blogod.
e-mail-em: keszti86@gmail.com
szívesen olvasok smink és egyéb (hajápolás, bőrápolás..) termék teszteket, sminktippeket...
facebookon Kovács Eszter néven like-oltalak!
Köszi a lehetőséget!
Eszti

Szia!
Vixy néven követlek
email: vikk62@citromail.hu
amikor a termékeket teszteled azok a legjobbak, abból lehetne mégtöbb.
facebookon Viki Vörös néven lájkoltalak

Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Szia :)

naomiw néven követem a blogod
email:kino@citromail.hu
Legszívesebben én is teszteket olvasnék,de érdekelnek még a hajápolással kapcsolatos dolgok. :)
Facebookon lájkoltam(Noémi Bor)
Köszönöm a lehetőséget!

szia!
Blogon helga néven követlek.
email cím: nagyhelga90@yahoo.com
Terméktesztekről és sminkes bejegyzésekről olvasnék még szívesen
+facebookon likeoltalak Helga Nagy néven.

Szia,
Angiretro néven követlek.
E-mail címem: fehervariangi@freemail.hu
Facebookon: Angelika Fehérvári

Én sminkes videókat szeretnék Tőled, mert ott aztán tényleg elleshetünk minden praktikát! Én bulik előtt megnézek vagy 3-at és készülhet a smink! :)
Nagyon szimpatikus a blogod és valami miatt a tied áll hozzám a legközelebb, csak így tovább!

Szia!

Nikolett Hős néven követem a blogod.
E-mail: nikol63@freemail.hu
Én smink és szépségápolással kapcsolatos tippeket , bejegyzéseket szeretnék :)
Facebook : Nikolett Hős
Köszönöm a lehetőséget :)

Szia!

Enobatalina néven követem a blogot!
Email: enobatalina@gmail.com
Videokra vadászok mindenhol, azok a kedvenc bejegyzéseim! Abból többet, többet..:)
Facebook: Baross Orsolya

Szia!
Nicimeli néven követlek.
nicimeli@gmail.com
Sminktermékek tesztjeit olvasnám szívesen és step by step sminkeket szeretnék látni,nehezebben elkészíthetőeket.
Likeoltalak facebookon (Melitta Janák),blogom pedig nincs.
Köszi a játékot! :)

Megjegyzés küldése