2011. április 21., csütörtök

New York Color Magyarországon - néhány tapasztalat

Sok helyen olvastam már róla, az egyik eladóval elbeszélgettem a Müllerben, ő is mondta, hogy lesz, NYC nálunk is (képzeljétek el megkérdezte tőlem, hogy "Te is drogériában dolgozol?", valószínűleg azért, mert kevés ilyen elvetemült emberrel találkozik :) ) aztán meg is érkezett. Pécsen ma pakolták csak ki a Rossmannban, rögtön le is csekkoltam, vegyes érzéseim lettek vele kapcsolatban. Egyrészt amit nagyon vártam az nincsen, (krémes pirosító) másrészt nem voltam elragadtatva a termékeket nézve. Kétség kívül a rúzsok és szájfények nagyon kecsegtetőek, próbálgattam őket, nagyon szépek, jó állagúak és sok-sok szín van belőlük, és az áruk nagyon is szuper, 6-800 Ft körül vannak. Engem a szájfilc érdekelne nagyon, abból nem volt teszter, lehet beruházok egyre. 
A mozaik pirosító látszólag gyönyörű, bele is túrtam a teszterbe, de annyira meglepődtem... Szinte alig vett fel valamit az ujjam belőle, semmi színe nem volt. A sima pirosítóval hasonló volt a helyzet. :( Ezekután kíváncsi voltam a szemhéjpúderekre is, azokban is csalódtam, ugyanazt tapasztaltam, mint a pirosítóknál. Igaz ezeknél csak a palettákig jutottam, a mono szemhéjpúdereket már meg se néztem. Ezer forint feletti termék nem nagyon van, de a rúzsokat, szájfényeket kivéve az Essence szerintem sokkal-sokkal jobb minőségű.

Vegyes érzelmekkel távoztam az üzletből, nem is vettem semmit. Az állvány nagyon szép, a márka logója is nagyon tetszik, az egész marketing nagyon imponáló számomra, néhány termék minőségén úgy látszik még van mit csiszolni. :) 
Viszont nagyon kíváncsi vagyok a Ti tapasztalataitokra! Vettetek már valamit? Hogy tetszenek Nektek ezek a termékek?

18 megjegyzés :

Én csak lakkot....az szuper! Érdekes...én is megnéztem a szemfesték mintát, de elég sok szín maradt az ujjamon!

http://www.newyorkcolor.com/products/face/bronzer/smooth-skin-bronzing-face-powder

Én őt vettem meg. Még nem próbáltam ki, csak ujjal bele simítottam párszor, de ugyanazt tapasztaltam. És a csomagolása...szép szép,de gagyi műanyag (pedig semmi bajom a műanyaggal), feszegetni kell, hogy kinyíljon és ahol pedig hajlik mikor kinyitom olyan mintha el akarna törni. Holnap teljesen kipróbálom és írok róla hosszabban majd.
Meg szempilla göndörítőt szerettem volna, de amikor megláttam rajta a hatalmas CHINA feliratot úgy döntöttem kibírom nélküle:]

Engem is az ajakfilc érdekel nagyon:) Sajnáltam hogy nincs teszter, de mivel volt rózsaszín be akartam ruházni egyre, csak nagyon sokan voltak és sietnem kellett, ezért halasztottam. Azóta meg olvastam negatív véleményt, úgyhogy most nem tudom megvegyem e.

Engem is az ajakfilc érdekel, valaki igazán megmondhatná a tutit, hogy érdemes-e beruházni rá :-)

A duó szemhéjpúdert vettem meg, és fantasztikusan pigmentált, nekem bejött! A pirosító tényleg nem egy nagy eresztés, egy halvány barackosat vettem, azért ha belenyúlok, van egy kis színe, habár lehet, hogy a halvány színnek tudható be. Még szeretnék tőlük szájfényt meg szemhéjpúdert.=)

Én az alapozójukat nézegettem, és elsőre eltaláltam a színt, amire szükségem van, pedig nem szoktam :D Elég tartósnak tűnik a teszter alapján. Még nem vettem meg, de tervezem.

A többi termékről nincs véleményem, mert csak az alapozók voltak kitéve abban a Rossmannban, ahol voltam.

N.

Nekem olyan gagyinak tűnk kb. minden :( A pirosítót nézegettem csak, mert olyan szép halványak, nekem pedig világos a bőröm. Majd meglátjuk, hátha megbarátkozom még valamivel. :]

Írtam nemrég az ajakfilcről...nekem bejött bár nem olyan erőteljes, mint egy rúzs, de nekem most pont ilyenre volt szükségem:)

http://your-aurora.blogspot.com/2011/04/new-york-color-szajfilc.html


Itt pedig úgy általában a márkáról írtam és elég hasonló véleményen voltam veled:
http://your-aurora.blogspot.com/2011/04/new-york-color-nyc.html

Engem sem nyűgöztek le a szemhéjpúderek:/ Viszont a szemceruzák hosszúsága annál inkább:D

Megvettem a porpúdert és egy tubusos szájfényt,és imádom mindkettőt.:)

Én egy pirosítót vettem. Az igaz, hogy nem vmi nagyon pigmentált, de elég sápatag vagyok, és ahhoz ez teljesen megfelel :). A doboz kinyitása viszont rémálom... bár azért meg pluszpont jár, hogy le volt fóliázva.

Úgy látom, hogy abban megegyezhetünk mindenkivel, hogy a csomagolás hagy némi kívánni valót maga után... A szemhéjpúderek pedig valószínű színtől függnek, hogy mennyire pigmentáltak.
Babus, Hexi Your Aurora, úgy látszik az ajakfilc sok mindenki szívét megmozgatta, én szerintem ki fogom próbálni mit tud, bár az én érzékeny számat félő, hogy mennyire hidratálja vagy szárítja ki egy ilyen filc...

A fóliázás pedig abszolút hatalmas piros pont!, mert nem igazán lehet találkozni a drogériákban ilyennel, de szerintem szuper és higiénikus!

Első tesztem eredménye: mozaik púderek, pirosítók és szemhéjfestékek (igaz nem mindbe nyúltam bele) = nagyon alacsony pigmentáltság. Nekem nem jött be...
Bár a pirosítóknak nagyon szép, természetes színei vannak, de nem szeretem ha a fél kompaktot magamra kell ecsetelni, hogy valami színt is kapjak. Bár lehet, hogy rajtam pont látszana, elég fehérke vagyok. Mindenesetre azért nem voltam lenyűgözve...

Sziasztok, én sem vettem még a NYC-tól semmit, de szájfényt biztos, hogy veszek, mert amit már említettetek, hogy minden le van fóliázva, az nekem HATTTALMAS öröm, ugyanis szájfényekkel kapcsolatban mindig "fosok", hogy kipróbálta már vki, vagy piszkos manccsal megtapogatta... :S
Viszont két barátnőmnek már van tőlük szájfénye, őket kikérdezem, hogy hogy' vált be nekik! :)

Vick, igen, erről írtam is, hogy a fóliázással kapcsolatban egy hatalmas piros pontot érdemelnek, minden márkának ezt kéne tenni! A minap is a dm-ben nézelődtem, amikor jött egy hölgyemény, és letekerte egy szempillaspirál kupakját, hogy megnézze milyen a keféje, majd visszatette. Szívesen rászóltam volna, mert aki majd megveszi pont azt a darabot, ő majd nem tudja, hogy miért romlik meg idő előtt a spirálja... :S

Gigi, én pont ezért szoktam reklamálni teszterért. Nagyon sok drogéria nem biztosít tesztert, és nem tudod megnézni, hogy mit veszel...
Egyébként engem jobban dühít, amikor ki is próbálja, és úgy teszi vissza.

N.

N, van egyáltalán olyan drogéria ahol van a szempillaspirálból teszter??? Én nem találkoztam vele... Parfümériákban persze van, de a drogériákban nincsen. De szerintem a legdühítőbb, ha van teszter vmiből és mégis az új terméket próbálják ki vagy nyúlkálnak bele. Szemtanúja voltam már olyannak is, amikor vki nekiállt spirálozni magát egy drogériában az új spirállal! :D

Én láttam már szempillaspirál tesztert drogériában - igaz, évekkel ezelőtt :D Viszont, vannak olyan márkák, ahol ki van téve a szempillaspirál kefe része, és azt meg tudod nézni - a semminél ez is több. Én szeretem látni, hogy milyen keféje van annak a szempillaspirálnak, amit megveszek. Az Essence ezt úgy oldja meg, hogy lerajzolja a kefe részt :]

Én is szemtanúja voltam hasonló eseménynek. A biztonsági őr meg nem szólt egy szót sem. Érdekes, mert nekem néha azért is szólnak, ha megszagolok egy dezadort. Nem tudom mire gondol ilyenkor az őr, hogy csomagolás alapján fogok választani? :]

N.

Megjegyzés küldése