2011. április 8., péntek

Napi smink - Rosey gold

Nagyon örülök, hogy ilyen sokan jelentkeztetek a játékomra, és hogy a titkolózók is vették a bátorságot és már nyilvánosan követnek! :) Nem gondoltam volna, hogy ennyien kíváncsiak arra, amiről írok, épp ezért szeretnék olyan dolgokról posztot csinálni, ami Titeket is érdekel, és mivel többen is kértétek, hogy legyen több napi smink, igyekszem eleget tenni ezeknek a kéréseknek, ezért most egy ilyen következik. Beszereztem néhányat az új Avon rúzsok közül is, most épp azokat tesztelem. Illetve a másik apropója ennek a sminknek az Essence új gél állagú tusának a tesztelése. Barna árnyalatot vettem, és bár a többi is tetszett (a lila is és a zöld is) valószínűleg jó, hogy nem vettem meg, mert annyira nem jött be a dolog, nem annyira pigmentált, mint amennyire szeretném és állagra sem épp a legjobb szerintem. Inkább el tudnám képzelni krémes szemhájfestéknek, mint tusnak...





Eddig elfelejtettem szerintem írni Nektek, hogy mindig nagy felbontásban teszem fel a képeket, úgyhogy érdemes kattintani, aki kíváncsi nagyobb méretben is a képekre.

Terméklista:

Bourjois Healthy mix gel serum - 51
Avon 24K Gold ajakrúzs - rosey gold
Essence Gel eyeliner - 02 london baby

17 megjegyzés :

Tetszik, mostanában én is nagyon a rózsaszín felé hajlok :)

úúú de széép vagy :) nagyon jó!!! és a szemeden a tuson kívül mi van még fenn, mert azt nem írtad le :)

Alapvetően ahogy láttam, a fekete tus a legpigmentáltabb, mivel az csillámmentes (ha nem is teljesen matt, de ha megnézed, a többihez képest mattnak mondható.), így a többiből a pigmenteket helyét apró csillámok veszik el. Úgyhogy én azt mondom, hogy ha pigmentáltabbat szeretnél, a feketét válaszd! :))
Én egyébként az utóbbi időben átváltottam barna tusvonalra, valahogy a feketét már túl erős(?)nek találom. Rajtad is nagyon tetszik, mert nem az tűnik fel h "wow egy fekete tusvonal" (ami persze, hogy tud gyönyörű lenni!), hanem csak az látszik, hogy szépen kiemeli a szemedet, nyújtja egy kicsit, mégis cicássá teszi. Szóval valahogy természetesebb hatást nyújt, nincs olyan "smink" hatása. Nem akarom ragozni, remélem érted mire gondolok :))

nagyon szép, és nagyon jól áll neked :) tökéletes smink, a szemed tetszik a legjobban de a rúzs is szép.

viktoriasstyle.blogspot.com

csatlakozom az előttem szólóhoz :) alapvetően nekem is a szemed tetszik a legjobban, nagyon szép smink lett, szeretem a rózsaszínt. :) ja, és a felsőd is jó... :D

Köszi lányok, aranyosak vagytok! De ha még láttátok volna a körmömet is, nem találnátok ki, de az is rózsaszín!!! :D

Meli, erre a pigment kontra csillám dologra nem is gondoltam, de van benne igazság, és innen nézve a dolgot már nem is olyan rossz :), egyszerűen nem erre számítottam/nem ezt vártam. Értem mire gondolsz persze, ebből az irányból megközelítve teljesen igaz, de minden attól függ milyen hatást szeretnénk elérni... Egyébként azért nem a feketét választottam, mert az már van nekem és inkább a színválasztékot akartam bővíteni, és mindegyik szín tetszett, de először ki akartam próbálni egyen, hogy mit tud. :)

Na igen, ízlések és pofonok itt jönnek be :), akkor úgy tűnik, hogy az essence barnája nem a tiéd :) Ha tényleg csak a színbővítés a cél, akkor talán úgy összességében se lesz neked nyerő az essence :D :(,(nem mintha el akarnám venni a kedved tőle! :D) mert sokan mondják, hogy legyen akármilyen szín, de szürke lesz mire felviszik, és minél többet nézem a képed, nekem is ott elsőre tűnne sötétszürkének, mint barnának. Amit egyáltalán nem értek, mert nekem élőben nincsenek ilyen problémáim (és mivel te se említetted, létezne, hogy csak képen nem adja vissza a tényleges színét?!)
(Amúgy az a rúzs tényleg gyönyörű! :)

Meli, nem tudom, nekem olyan semmilyen igazából. Nincs semmi színe. Se barna, se szürke... Meg állagra se a legjobb. Ez nem zselés állag, hanem habos, ezért írtam, hogy nekem inkább krémes szemhéjfesték, mint tus. Véletlenül ferdén raktam el, és elfolyott egyik irányba a tégelyben. Nem tudom magam meggyőzni, hogy ez jó lenne bármilyen formában is. Aki próbált, már másik fajta zselés tust, az tudja miről beszélek. :)

Klorin, neked meg elfelejtettem válaszolni, bocsi. :) A nyx rózsaszín palettáját használtam, amiről már volt itt teszt, illetve egy régi essence limitált palettát.

Igen, nekem ez az első zselés tusom, úgyhogy csak elképzelni tudom nagyjából kb. más videókból, hogy ez sokkal krémesebb az átlagnál. Én azért nézem el neki a hibáit, mert fent marad borzasztó hosszú ideig, leszedni is alig lehet olyan ragaszkodó :D. Az elején én is megijedtem, hogy úristen de krémes, ez sose fog megszáradni, de pár mp után teljesen száraz lett.
Átpártoltam a tusokra a tartósságuk miatt, a ceruzákról igazából lemondhatok, mivel nem száradnak meg ezért szinte mindegyik a mélyítővonalamon végzi (kipróbáltam már az összes trükköt, fixálni porral stb), talán egyedül az Avonos gel eyeliner tartós (nem vízvonalon, hanem a szemhéjamon tusvonalként).
Ami elég bosszantó tud lenni, hogy negyed órát szöszmötölök a szememmel, és egy óra múlva a mesterművet átszeli egy fekete vonal :S :D
Amúgy remélem nem baj, hogy ennyiszer visszaírok, ritkán kommentálok, de ha igen, akkor az olyan téma, ami tényleg nagyon érdekel ;)

Meli dehogy baj, ezért van a kommentelés! :) Én csak örülök neki... Értelek. Ismerős érzés, iszonyúan bosszantó tud lenni, amikor elmászik a smink, amivel annyit szenvedtél :) Próbálj meg egy primert is, hátha azzal tartósabb lesz, illetve egy primert, amit utána lepúderezel és úgy húzod ki a szemed. Játszadozni kell egy kicsit mindig, hogy mi válik be épp saját magadnak, de megéri, mert utána már tudni fogod és szuper lesz! hajrá! :)

Én is örülök,h nem vettem még meg... Egyébként a Catrice-nek is kijött a zselés tusa, igaz, csak barna és fekete árnyalatban...azokról tud vki vmit?:)) Plusz szintén a Catrice-nél láttam,h van már szemhéjpúder alapozójuk, próbálta vki?:))

Roni, olvastam róla, hogy lesznek, én személy szerint egy szép barnának is örülnék. Lehet már kapni? Nem próbáltam még sajnos egyiket sem...

Én a Müllerben láttam tegnap -Corvin-, kint volt a 2féle tus és az alap is:) A barna barnának tűnt, de nem volt kint teszter, úh passz. Majd kiderül:))

Megjegyzés küldése