2011. április 14., csütörtök

Napi smink - Első randi

Ez a smink még szombaton készült, első randira inspirálódva. Milyen sminket csináljunk első randira? Nehéz kérdés, mert a pasik nem nagyon szeretik a sok sminket, viszont tökéletes bőrt szeretnénk mutatni úgy, hogy ne látszódjon semmiképpen, hogy korrigáltunk rajta, illetve a tekintetünket szeretnénk "felejthetetlenné" tenni. Én annyit csináltam, hogy egy nagyon könnyű alapozóval alapoztam, kicsi korrektor szemek alá és a bőrhibákra, pirosító, a szememet árnyékoltam és kihúztam egy fekete szemceruzával alul és felül is, szempilla göndörítés, spirál, a számra pedig egy natúrabb rúzs került és kész is. :)











Használt termékek:


Chanel Vitalumiére Aqua alapozó - BR10 Beige Rosé-Pastel (teszt hamarosan!)
Max Factor Colour Perfection Eyeliner - Black 20 (nagyon könnyen használható tartós ceruza)
Max Factor Xperience szempillaspirál
Maybelline Colorsensational rúzs - Pink Brown

8 megjegyzés :

egyszerű és nagyszerű, tényleg randira készültél? :)

Ez nagy szép, nekem a rúzs az kell!!!! Tuti sikered volt, ha randira készült ;)

Fannalin, köszi, igen és nem, nem annyira egyszerű a dolog... :)

Vadpulyka, sosem gondoltam volna, hogy ezt elérem, hogy a bőrömet dicsérik, és ez most nagyon jól esett, köszönöm! Nagyon sokat foglalkozom a bőrömmel, még mindig nem az igazi, de már alakul, de most, hogy így láthatod ezért köszönet a Chanelnek. :)

Samelike, sikerem volt, de nem teljes siker... :(

Nagyonjó lett.*-* Tényleg csodás a bőrőd.És nagyon jó lett a smink.*-*Ügyes vagy.:))

Tényleg nagyon szép! ÉS az a rúzs...

Megjegyzés küldése